Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

bqandy

Well-known member
Centrale verdediger Alex Zomer verlaat aan het einde van het seizoen MSC. Aderlating voor de Meppelers zeg ik. Nieuwe club onbekend.
 

noordooster

Well-known member
Dat wordt inderdaad een gemis voor MSC.
Maar misschien ook niet zo verwonderlijk gezien de nieuwjaarstoespraak van de MSC voorzitter.
Zou hij de 3 jongens achterna gaan die vorig seizoen MSC verruilden voor WHC ?
Ik denk dat hij ook voor clubs als Staphorst of HZVV een versterking zou zijn.
Ofgaat hij terug naar zijn kameraden bij vv Hollandscheveld ?
 

bqandy

Well-known member
Ik stel voor dit topic een beetje "zuiver" te houden. Om meteen "tig" clubs te noemen waar Zomer heen kan is niet zinvol.
Aanvullende opmerkingen "als gevolg van beleid" of een goede reden van de speler (of club) vind ik dan wel weer prima als "duiding".
 

bqandy

Well-known member
Alverna heeft door blessures een keepersprobleem, maar lijkt dat op te lossen door doelman Joel Saro per direct van Babberich over te nemen. Babberich is uit de competitie gestapt, maar dat moet eerst nog officieel bekrachtigd worden. Dan kan Saro naar Alverna. Saro maakte vanavond in de oefenpot tegen Oss'20 zijn debuut.
 

noordooster

Well-known member
Ik stel voor dit topic een beetje "zuiver" te houden. Om meteen "tig" clubs te noemen waar Zomer heen kan is niet zinvol.
Aanvullende opmerkingen "als gevolg van beleid" of een goede reden van de speler (of club) vind ik dan wel weer prima als "duiding".

Ik vind het geen probleem om een paar mogelijke nieuwe clubs van deze jongen te noemen en ook wel passen in dit topic.
 

bqandy

Well-known member
Het wordt dan zo'n zooitje met overbodige info. Maar goed je doet maar.
CSV Apeldoorn dan. Mark Fennebeumer keert terug op het oude CSV nest. Speelt momenteel bij FC Lienden. Was al bekend trouwens.
 

Unregistere

Well-known member
Achilles Veen had ook een keepersprobleem. Twee gestopt, ??n zwaar geblesseerd. Na het tussentijds aantrekken van de clubloze Jeffrey van der Loo is nu ook Jorn Wagener aangetrokken. Hij komt per direct over van tweededivisionist UNA, waar hij reserve was. De KNVB moet nog wel groen licht geven.
 

noordooster

Well-known member
Het wordt dan zo'n zooitje met overbodige info. Maar goed je doet maar.
CSV Apeldoorn dan. Mark Fennebeumer keert terug op het oude CSV nest. Speelt momenteel bij FC Lienden. Was al bekend trouwens.

Maar wel leuke info.
Dat Mark Fennebeumer terugkeert naar CSV was al in november bekend.
Bij Sc Genemuiden vertrekken Mike van der Kooy en Wouter van der Molen aan het eind van het seizoen.
Het is onbekend waar ze naar toe gaan en in dit geval doe ik ook geen suggesties :eek:mg:
 

bqandy

Well-known member
Lars Kamperman Leferink houdt het na een jaar voor gezien bij hoofdklasser Excelsior'31. Hij gaat naar 1e klasser SVZW.
 

bqandy

Well-known member
Doelman Maikel Kampjes per direct terug bij ASV Dronten. Was gestopt omdat hij pa was geworden, maar bleef lid van Dronten.
 

noordooster

Well-known member
Verdediger Roelof de Jong van Staphorst naar Genemuiden.

Gemis voor Staphorst waar hij samen met Ewald Koster een ijzersterk verdedigingsduo vormt.
Dus een jaar na trainer Jan van Raalte ook van Staphorst naar Genemuiden.
Logische volgende stap zou dan zijn: Alex Zomer naar Staphorst.
Bij Rtv Drenthe werd gemeld ( gerucht of niet ) dat Zomer naar WHC zou gaan.
 

bqandy

Well-known member
Camiel Fidom (ex MSC) houdt het na een jaar Staphorst voor gezien. Volgend seizoen WHC uit Wezep.
Patrick Lip van Genemuiden doet een stapje lager en gaat naar CVVO uit Lemmer.
 

noordooster

Well-known member
Op de site van Staphorst staat dat het contract met Camiel daar niet verlengd wordt.
Ik denk dat het eerder Staphorst is dan Camiel die het voor gezien houdt.
Hij was ook niet altijd zeker van een basisplaats.
Intussen gaat WHC bestaan uit een groot aantal ex MSC-ers ( 4 spelers ).
Die jongens zullen die 70 km extra ( heen en weer ) 4 keer per week niet voor niets maken.
Vrij opmerkelijk omdat WHC nog maar kortgeleden in behoorlijk financi?le problemen zat.
 
G

Gast

Guest
Op de site van Staphorst staat dat het contract met Camiel daar niet verlengd wordt.
Ik denk dat het eerder Staphorst is dan Camiel die het voor gezien houdt.
Hij was ook niet altijd zeker van een basisplaats.
Intussen gaat WHC bestaan uit een groot aantal ex MSC-ers ( 4 spelers ).
Die jongens zullen die 70 km extra ( heen en weer ) 4 keer per week niet voor niets maken.
Vrij opmerkelijk omdat WHC nog maar kortgeleden in behoorlijk financi?le problemen zat.

Gaat bestaan uit (minstens) 5 ex MSC-ers. Dunnik, Schonewille, Lopes Macedo en Oosterkamp zitten er al.

Zomer is nog vrij en ook van de andere Fidom is nog niet bekend wat hij gaat doen.
 

Unregistere

Well-known member
Tom Duindam maakt een transfer van de ene Noordwijkse hoofdklasser naar de andere. Hij verruilt Noordwijk komende zomer voor SJC.

Zwaluwen heeft zich versterkt met Vincent van Dorp (Excelsior Maassluis) en Justin van Mullem (VFC), maar daar staat tegenover dat de ervaren middenvelder Robin Verhorst - zo'n beetje de enige blijver van naam na de exodus van afgelopen zomer - heeft aangekondigd na dit seizoen te vertrekken.
 

Unregistere

Well-known member
Spijkenisse haalt Jazzy John Adams na ??n seizoen terug van Brielle. De jonge spits scoorde vorig seizoen nog 12 keer in de hoofdklasse, maar besloot vanwege de komst van andere aanvallers te vertrekken. Nu dus weer terug.
 
G

Gast

Guest
Gaat bestaan uit (minstens) 5 ex MSC-ers. Dunnik, Schonewille, Lopes Macedo en Oosterkamp zitten er al.

Zomer is nog vrij en ook van de andere Fidom is nog niet bekend wat hij gaat doen.

Ook Jos Fidom vertrekt bij MSC, gaat op zoek naar een uitdaging op de zaterdag.
 
Bovenaan