Unregistere
Well-known member
RVVH shopt in Zwijndrecht. Verdediger Wouter Swart en spits Djim Kammerman komen over van eersteklasser VVGZ.
RVVH shopt in Zwijndrecht. Verdediger Wouter Swart en spits Djim Kammerman komen over van eersteklasser VVGZ.
Nog nooit van gehoord. Is dat wat?
Met dat jaarlijkse leegroven van de selectie is het echt een topprestatie dat Hercules nu toch al een aantal jaren prima stand houdt op dit niveau.
Nou de ambiance is bij FC Meppel misschien nog wel minder dan bij MSC. Dus daar hoeft hij het niet voor te doen.
Ik zie hem sowieso niet vertrekken naar HZVV, dat is een club die nauwelijks betaald en zeker geen stabiele hoofdklasser is. Dan zou het veel logischer zijn dat hij bij MSC zou blijven.
Zoals gezegd hij woont al jaren in Meppel en als hij buiten Meppel gaat voetballen zal hij dat denk ik puur voor het geld doen en ook om op het niveau van de hoofdklasse te blijven voetballen. Staphorst zou dan zeer voor de hand liggen. Al weet ik niet hoe de verhalen van zijn neef zijn en of dat juist motiverend werkt of juist het tegen over gestelde. Andere optie is natuurlijk de WHC HODO/MSC connectie hoort hij daar goede verhalen over van zijn oud team genoten dan is de kans dat hij voor het geld en al zijn oude bekenden gaat.
Maar zoals gezegd. Hij heeft veel bekenden bij FC Meppel en ik zie hem daar nu of over een paar jaar sowieso wel voetballen.
Jos Fidom dan toch naar HZVV
Fidom wil ongetwijfeld nog een keer zaterdag spelen vanwege de ambiance. Meer toeschouwers etc. Dan lijkt me FC Meppel niet echt voor de hand liggend. Daar is hij te goed voor. Welk team speelt in de omgeving minimaal zaterdaghoofdklasse of gaat dat spelen? Goed, gerucht: HZVV.
Bjorn Bakker van MSC naar Berkum. Opnieuw speler met meerwaarde weg bij de Meppelers.
Maar MSC kondigde goed nieuws aan. Spelers? Zak geld?
Nee, staat er volgens mij los van.Ik denk dat ze bedoelen dat linkerspits Justin Benjamins ook komend seizoen bij de club speelt.
Bjorn Bakker van MSC naar Berkum. Opnieuw speler met meerwaarde weg bij de Meppelers.
Maar MSC kondigde goed nieuws aan. Spelers? Zak geld?