Transfers hoofdklasse 2019 - 2020

Unregistere

Well-known member
Smitshoek zocht naar een vervanger voor de naar Barendrecht overstappende topscorer Bart Deprez. Ze vonden een 'naam'. Guyon Fernandez (33) verruilt FC Lienden komende zomer voor Smitshoek. Ik denk niet dat ze bij Smitshoek ooit hadden gedacht dat Fernandez eens bij hen zou voetballen, maar gek genoeg lijkt het mij een stap achteruit ten opzichte van Deprez. Maar wie weet. Bij Lienden pas twee goals in elk geval...
 

bqandy

Well-known member
Ik weet niet of hij er vanaf de vroegste jeugd speelde, maar clubtrouw bestaat toch.
De 36-jarige aanvaller Chris van der Meulen stop na 19 jaar (!) bij de eerste selectie van Berkum.
Zijn 31-jarige broer Marc, 15 jaar 1e selectie Berkum, blijft nog even.
 

Unregistere

Well-known member
Zo, da's een aardig tijdje inderdaad bqandy ! Neem aan dat ze ook wel eens benaderd zullen zijn door andere clubs en dan de boot afhielden?

Verder weer een transfer van Unitas. Ilias Zaimi, nu actief voor OJC Rosmalen, komt na dit seizoen naar Gorinchem. Een oude bekende van Unnekuukse volgens mij.
 

de waan

Well-known member
Ik weet niet of hij er vanaf de vroegste jeugd speelde, maar clubtrouw bestaat toch.
De 36-jarige aanvaller Chris van der Meulen stop na 19 jaar (!) bij de eerste selectie van Berkum.
Zijn 31-jarige broer Marc, 15 jaar 1e selectie Berkum, blijft nog even.

Toevallig deze week een verhaaltje gemaakt met Stevo-keeper Roy Kreuwel. Die heeft ook een aardig lijstje opgebouwd. Eerste jaren wel als reservekeeper, maar toch.

Knipsel.JPG
 

bqandy

Well-known member
Ook indrukwekkend.

Bij Be Quick 1887 heeft trainer Steven Wuestenenk met twee jaar verlengd. Ik sprak hem vanavond na de wedstrijd tegen Velsen en hij was er erg blij mee.
 

Fregge

Well-known member
UDI heeft een nieuwe spits om Sam Wassenberg op te volgen. Z'n naam luidt Jeroen van Schoonhoven.
 

Fregge

Well-known member
Dat waren aliens die mij vertelde dat za-zo gesplitst niet meer van deze tijd waren.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zag ook al dat ze in Spakenburg landden, dat werd geen warm welkom:

6tvzff30d3vy.png
 

de Kok

Member
Swift is aardig aan het inkopen. Driever Odin , van Heezel , Afc en Dekkers K HFC alhoewel ik de indruk heb dat deze spelers bij hun huidige clubs niet (meer) aan de bak komen.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, die zie ik alle drie (vrijwel) nooit in de opstellingen opduiken. Zeker Van Heezel niet. Maar voor Swift geen verkeerde aanwinsten, vermoed ik.

Sportlust '46, koploper in de hoofdklasse A zaterdag, heeft aanvaller Kesly den Haag aangetrokken. Hij komt over van DOVO, eerder speelde hij voor De Meern. Ook Marley Berkvens komt naar Woerden. De middenvelder annex rapper is nu nog actief bij DHSC, een van de concurrenten van Sportlust in de titelrace.

En middenvelder Lars Rauws verruilt FC Lisse komende zomer na jaren trouwe dienst voor VVSB.
 

Unregistere

Well-known member
Capelle haalt Lars Bosscha na dit seizoen terug naar 't Slot. De 32-jarige middenvelder is bezig aan zijn vijfde seizoen bij ASWH, maar aan die succesvolle periode komt dus een einde. Bosscha heeft de keuze gemaakt om de cirkel rond te maken bij zijn oude liefde. Voor zijn komst naar sportpark Schildman speelde hij al acht seizoen voor Capelle. Ook de club waar hij begon en na een periode in de jeugd bij Excelsior terugkeerde. Persoonlijk vind ik het jammer en had er wellicht nog wel een jaartje ASWH bij gekund, maar ik snap hem ook wel weer.
 

bqandy

Well-known member
Oud Be Quick speler Aron Strengholt verruilt hoofdklasser Flevo Boys voor tweedeklasser ASC Nieuwland uit Amersfoort. Club uit de wijk waar hij woont.
 

Unregistere

Well-known member
Die zag ik vorige week al ergens opduiken. Maar dat was dan kennelijk niet hier. Moet denk ik de opvolger worden van Robert Stelpstra.
 
Bovenaan