Unregistere
Well-known member
Volken Huisman, reservekeeper van Harkemase Boys, speelt volgend seizoen voor Flevo Boys Emmeloord.
Jij maakt je er geloof ik nogal druk om, dat Staphorst weinig jongens uit de eigen jeugd bij de selectie voor het eerste haalt.
( Overigens wel bij het tweede, begreep ik, dat het de laatste jaren in de sterke res. hoofdklasse prima doet )
Staphorst streeft denk ik niveau derde divisie na en dan wordt het al moeilijk om als jeugdspeler aan te sluiten.
Dat zie je ook bij andere clubs op dat niveau.
Rene Oosterhof vond ik steeds een prima keeper voor Staphorst.
Op dit moment is hij geblesseerd en aan het eind van het seizoen zal hij sowieso stoppen bij Staphorst.
Danny Bos moet Oosterhof vervangen.
Heeft hij dezelfde capaciteiten als Oosterhof, Mug, Arjen en bqandy ?
Ik maak me helemaal nergens druk om. Ik schreef het bijzonder te vinden!Jij maakt je er geloof ik nogal druk om, dat Staphorst weinig jongens uit de eigen jeugd bij de selectie voor het eerste haalt.
( Overigens wel bij het tweede, begreep ik, dat het de laatste jaren in de sterke res. hoofdklasse prima doet )
Staphorst streeft denk ik niveau derde divisie na en dan wordt het al moeilijk om als jeugdspeler aan te sluiten.
Dat zie je ook bij andere clubs op dat niveau.
Bij een club als Genemuiden houden ze ook altijd vast aan een bepaald aantal selectiespelers uit eigen stad.
Maar dat staat dan tegelijk ook weer het bereiken van het hoogste amateurniveau in de weg, omdat die eigen spelers vaak mee de minder sterke spelers van de selectie zijn.
Als de supporters graag zien dat het vlaggenschip lekker in de NO hoofdklasse speelt waarom wil je dan als vereniging, koste wat het kost, promoveren naar de derde divisie?....
Staphorst speelt al enkele jaren in de top van de zaterdag hoofdklasse ( die ik nogal wat sterker vind dan de zondag hoofdklasse ) en greep enkele keren net op het laatst naast een promotie. Ik had soms zelfs het idee, dat ze liever in de leuke NO hoofdklasse bleven, dan naar de DD te promoveren. Dat hoorde ik ook van enkele supporters daar.
In hoeverre de club de middelen heeft om een selectie op derde divisie niveau erop na te houden weet ik niet.
Ik maak me helemaal nergens druk om. Ik schreef het bijzonder te vinden!
Je stelt dat Staphorst niveau derde divisie nastreeft en dat is uiteraard hun goed recht. Ik vind die denkwijze vreemd. Je zegt daarmee namelijk als vereniging dat het vlaggenschip boven het niveau uitsteekt van de vereniging. Dat mag uiteraard maar ik blijf het vreemd vinden en daarbij is het maar de vraag tot hoe ver ze gaan. Of zal het zo zijn dat daar echt het geld tegen de plinten klotst. Als dat het geval is is het raar dat ze nog steeds slechts hoofdklasse spelen.
Ik heb even gekeken, maar afgaande op het niveau van de jeugd zou Staphorst zonder aankopen heen en weer pendelen tussen de derde en vierde klasse.
Ik heb even gekeken, maar afgaande op het niveau van de jeugd zou Staphorst zonder aankopen heen en weer pendelen tussen de derde en vierde klasse.
....... de hoofdklasse waarin ze nu spelen is er vergeleken met de afgelopen jaren niet aantrekkelijker op geworden met die ploegen uit de regio Amsterdam er bij in.
IFC heeft voor volgend seizoen de jonge keeper Jesper Harmans (20) aangetrokken van Nieuw-Lekkerland. De jonge Dordtenaar geldt als talent. Ben benieuwd wie van de twee huidige selectiekeepers vertrekt, want die worden allebei gelinkt aan een andere club. Misschien wel allebei, kan uiteraard ook.