Transfers hoofdklasse 2019 - 2020

Unregistere

Well-known member
Dat weet ik niet, maar Karrenbelt is een echte clubman van WSV, dus ik voelde de drang om die er toch nog even bij noemen. Bovendien als trainer verantwoordelijk voor de topjaren van de club.

Was Karrenbelt al de trainer in die periode waarin wij een keer tegen WSV speelden in de KNVB Beker? Seizoen 2006/07 was dat. Of was dat toen net voor of net na de beste jaren?
 

de waan

Well-known member
Even opgezocht en toen was hij dus net weg. In 2001 begonnen in de derde klasse en in 2006 gestopt als nummer drie van de hoofdklasse.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, net niet meegemaakt dus.

Capelle heeft een keepersprobleem omdat Marvin van Tienen een zware blessure heeft opgelopen. Daarom is Michael de Leeuw, die onlangs zijn tas inleverde bij VVSB, per direct aangetrokken.

Unitas, de koploper van de hoofdklasse B zondag, ziet na dit seizoen de aanvoerder vertrekken. Stefan van Hulst kiest, toch al sneller dan verwacht, voor een overstap naar een lager niveau. De linksback vertrekt naar Arkel.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet niet waar hij woont als hij ergens in Friesland woont valt het nog wel mee maar als hij vanuit Overijssel of Drenthe moet komen is het nog wel een stuk om 3 of 4 keer in de week naar Harlingen te rijden.
 

Unregistere

Well-known member
Daan Ruwaard, de talentvolle middenvelder van Arkel, gaat het komend seizoen bij Unitas proberen. In de hoofdklasse of de derde divisie dus. Unitas kon daar wel iemand gebruiken, omdat Achraf Chentouf en Akin Arslan deze week hun vertrek uit Gorinchem aankondigden.
 

Unregistere

Well-known member
Uit Arkel, dat moet dan haast wel een topper zijn.

Als hij op dezelfde speelveldjes heeft gedribbeld als Frenkie, oh Frenkie wellicht wel... Aardige stap wel vanuit de tweede klasse, zeker als Unitas promoveert. Maar ik begreep wel dat het een talentvolle speler moet zijn, dus wie weet.
 

bqandy

Well-known member
Jearl Margaritha van Hoogeveen naar (Jong) Almere City. Per direct. Aldus Hoogeveen. Almere bevestigt het nog niet.
 

Unregistere

Well-known member
Bij SteDoCo hadden ze ook al vlot in de gaten dat Marc Ripmeester niet echt een speler voor het niveau van de derde divisie is. De van Jong Sparta overgekomen aanvaller mocht daardoor per direct vertrekken naar Spijkenisse en gaat het nu dus in de zaterdaghoofdklasse proberen.

Achilles Veen heeft zich voor komend seizoen versterkt met aanvallende middenvelder Kenny Anderson. De 27-jarige ex-prof komt over van ASWH, waar hij nu bezig is aan zijn eerste seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Maar Hoogeveen lijkt hem dus sowieso kwijt, want anders zet de zaakwaarnemer hem wel in het buitenland. Zonde.
 

bqandy

Well-known member
Eerste transfers MSC:
Camiel Fidom naar FC Meppel. Daar balt zijn broer Jos ook al.
Stef Beute gaat volleyballen en stopt dus even met voetbal.
 
Bovenaan