Transfers hoofdklasse 2019 - 2020

Unregistere

Well-known member
Mooi zo! Tijdens zijn eerdere periode bij RVVH was ik wel fan van hem.

Zit door deze stap denk ik dan ook meer op zijn niveau, waardoor hij wellicht weer het verschil kan maken voor RVVH.

Achilles Veen trekt Zain Moghal aan. Hij komt van Blauw Geel '38, als het van Fregge mag!

Fregge

Well-known member
Ja zeker wel. Speelt bij ons als rechtsback. Is misschien meer een vleugelspeler. Vind hem alleen in de omschakeling niet ijzersterk. Maar wel begrijpelijk.

Unregistere

Well-known member
Okee, ben benieuwd dan. Ze presenteren hem zelf als aanvaller, maar altijd handig als hij op meerdere plekken uit de voeten kan.

Fregge

Well-known member
Hij kwam bij ons binnen als aanvaller, geloof ik. Maar omdat de gehaalde rechtsback er mee stopte en er naar een oplossing gezocht moest worden, kwam hij op die back en doet dat niet onaardig.

Unregistere

Well-known member
Unitas haalt nog een nieuwe speler binnen voor volgend seizoen. Spits Jaouad Chraou komt over van competitiegenoot OJC Rosmalen. Hij schoot er tot dusverre 11 in dit seizoen.

bqandy

Well-known member
Doelman Danny Bos van Alcides naar Staphorst.
Middenvelder Robert Schonewille van WHC naar Berkum

Laatst bewerkt:

Mug

Member
Rene Oosterhof vond ik steeds een prima keeper voor Staphorst.
Op dit moment is hij geblesseerd en aan het eind van het seizoen zal hij sowieso stoppen bij Staphorst.
Danny Bos moet Oosterhof vervangen.
Heeft hij dezelfde capaciteiten als Oosterhof, Mug, Arjen en bqandy ?

Aardige keeper, maar ik zie hem geen eerste keeper worden bij zo'n ambitieuze club. Ik begrijp de switch naar vv Staphorst dan ook niet zo goed. Bij Alcides was hij meestal tweede keeper. Altijd jammer dat een kind van de club vertrekt.

SanMark.

Well-known member
Die zullen nog wel een eerste keeper aantrekken en dan kunnen de huidige reserve keeper en Bos strijden om de tweede plek.

Unregistere

Well-known member
Achilles Veen shopt vrolijk verder. De twintigjarige aanvaller Ousmane Traoré is de volgende aanwinst. De geboren Ivoriaan maakt momenteel indruk bij GRC 14 en gaat dus een stapje omhoog maken richting De Hanen Weide.

Arjen

Member
Aardige keeper, maar ik zie hem geen eerste keeper worden bij zo'n ambitieuze club. Ik begrijp de switch naar vv Staphorst dan ook niet zo goed. Bij Alcides was hij meestal tweede keeper. Altijd jammer dat een kind van de club vertrekt.
Hier sluit ik me volkomen bij aan.

Bovenaan