Transfers hoofdklasse 2019 - 2020

bqandy

Well-known member
Bij Be Quick 1887 een derde vertrekker: Rick Boyer. De talentvolle verdediger gaat naar ONS Sneek net als Youri ter Arkel. Arnoud Bentum al eerder gemeld naar Harkemase Boys.
Twaalf spelers blijven bij Be Quick. Bijna allemaal basisspelers of behorende bij de eerste "18". Nog geen nieuwelingen.
 

bqandy

Well-known member
Nog een vertrekker bij Be Quick. Ivan Spijkstra verhuist naar het westen en gaat naar VVSB. Spijkstra was basisspeler bij BQ, maar werd de laatste tijd achtervolgd door blessures.
 

bqandy

Well-known member
De eerste drie nieuwkomers bij Be Quick : Martijn van Roeden. Aanvaller van 1e klasser PKC'83. Werner Bouma, middenvelder van Jong Cambuur. Kihami da Costa. Traint sinds de winterstop mee met BQ. Geen club. Daarvoor Jong Cambuur. Middenvelder.
 

Unregistere

Well-known member
IFC heeft een speler van het RVVH van Batigoal gestrikt. Aanvaller Mahmut Sönmez, in het verleden actief voor o.a. Leonidas, Kozakken Boys en Barendrecht, komt naar sportpark Schildman.
 

Batigoal

Well-known member
Het was dit seizoen niet zo veel. Ik vond hem een paar jaar terug bij Leonidas wel een prima voetballer.
 

Unregistere

Well-known member
Het was dit seizoen niet zo veel. Ik vond hem een paar jaar terug bij Leonidas wel een prima voetballer.

Nou, dan ben ik benieuwd of Jack hem bij IFC nog een beetje kan prikkelen.

Bij RVVH vertrekken nu trouwens toch ook wel wat spelers, al komen er natuurlijk ook veel oude bekenden terug.
 

Unregistere

Well-known member
Het zijn allemaal wel hele goeien die bij ASWH hebben gewerkt als ik het zo lees.
Sjek, die jongeman van Goes en de trainer van Putten.
Alleen de resultaten vallen hier en daar wat tegen.

Ah, dus als ik me afvraag of Jack een speler, die volgens Bati bij RVVH niet meer zo bepalend was, nog kan prikkelen, betekent dat eigenlijk dat hij een goeie trainer is? Interessant.

Dat is hij overigens wel. En het leuke is dat je hem, maar ook mensen als Ron Timmers, Joop Hiele of Michel Langerak, nog wel eens langs de lijn kon zien bij de club. Dat zouden die mannen nooit doen als zij hier niet prettig gewerkt hadden. Het is net Staphorst wat dat betreft!!
 

SanMark.

Well-known member
Frank Kuurman verruilt na 4 jaar Sc Genemuiden voor tweedeklasser DESZ uit Zwartsluis.
Kuurman speelde eerder voor oa. Staphorst en MSC.

Alcides ipv MSC.(tenminste in het senioren voetbal)

Dit lijkt mij een prima versterking voor DESZ, die proberen de lat nog een stukje hoger te leggen dus.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Die willen dus naar de 1ste klasse toe, 4de aanwinst die van een club komt die hoger speelt dan de tweede klasse, plus al wat spelers die er al zitten die aan een hoger niveau hebben geroken.
 

SanMark.

Well-known member
En even op hun site gekeken. Daar zit wel heel weinig achter qua jeugd en tweede elftal.

Willen ze de stap naar de eerste klasse maken zullen ze de spelers allemaal wel van buiten moeten halen.
 

de waan

Well-known member
Het gaat er dus niet zozeer om of ze volgend seizoen derde divisie of hoofdklasse spelen, maar dat club (en/of Vlap) de juiste mentaliteit missen voor topamateurniveau.
 

Arjen

Member
Vlap had gezegd dat als ONS in de DD zou blijven spelen, ze zouden degraderen. Daar had ten Arkel geen zin in.

Is Vlak eigenlijk wel de juiste trainer op dat niveau? Hij gooit wel erg makkelijk de handdoek door openlijk te stellen dat er blijkbaar geen potentie zit in de groep. Mij iets te makkelijk.
 
Bovenaan