Transfers hoofdklasse 2019 - 2020

SanMark.

Well-known member
Is Vlak eigenlijk wel de juiste trainer op dat niveau? Hij gooit wel erg makkelijk de handdoek door openlijk te stellen dat er blijkbaar geen potentie zit in de groep. Mij iets te makkelijk.

Het straal in ieder geval geen vertrouwen uit naar de spelersgroep.

Ik vind jullie niet goed genoeg voor de DD , maar hopelijk kan ik met dit stel kneuzen op hoofdklasse niveau nog wel wat bereiken.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, maar het lijkt er een beetje op dat iemand consequent Jan Vlap wil verdedigen. Zelfs als spelers afzien van een transfer na het verhaal over de wens van Vlap (en ONS) om te degraderen, ligt het vooral aan de speler die zich niet goed heeft voorbereid bij zijn overgang....

Dat mag natuurlijk best, maar geef dan gewoon aan dat Jan Vlap je vriend / idool is en wring je niet in allerlei bochten. Dan is het wel zo duidelijk. Ook voor de mensen van buiten DVK die meelezen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik constateer slechts iets opvallends. Als er kritiek wordt geuit op de wens van Vlap en ONS, spring je in de verdediging. Dat mag, ieder zijn mening. Alleen probeer je door het voortdurend te herhalen op allerlei plekken wel heel erg door te drukken dat Vlap een juiste keuze maakt. Met andere woorden: een andere mening is niet mogelijk. Vervolgens blijkt een speler af te zien van een transfer en dan ligt dat nog steeds niet aan Vlap / ONS, maar aan de speler zelf. Dat is vrij opmerkelijk in mijn ogen. Zeker als je geen vriendschappelijke banden zou hebben met Vlap.
 

bqandy

Well-known member
Wat een discussie weer......
Je zou ook respect kunnen hebben voor beide standpunten. Vlap die constateert dat de nieuwe selectie van ONS in de derde divisie weinig te zoeken heeft en daarom een stap lager wil spelen om toch een leuk seizoen te draaien. .
En ook voor de conclusie van Ter Arkel, die vindt dat er weinig ambitie uit spreekt en daarom van de overgang af ziet.

Dan zou je kunnen zeggen dat ONS ook in de hoofdklasse toch een stap hoger is dan Be Quick 1887, maar Vlap zegt in het Friesch Dagblad dit: "We gaan bouwen aan een nieuw team, dat op termijn mee moet gaan doen in de top van de hoofdklasse.”

Compleet artikel: https://frieschdagblad.nl/2020/4/4/...-ons?harvest_referrer=https://www.google.com/
 

Unregistere

Well-known member
SC Feyenoord heeft zich voor komend seizoen versterkt met aanvallende middenvelder Kilian Berkhout. Hij komt over van Excelsior Maassluis.
 

bqandy

Well-known member
Paul Bangura die halverwege het seizoen stopte bij zaterdaghoofdklasser HZVV gaat naar zondaghoofdklasser Hoogeveen. 23 jaar, verdediger.
 

Unregistere

Well-known member
De 21-jarige verdediger Menno Vooges liet een tijdje terug al weten dat hij ASWH zou verlaten. Hij heeft een nieuwe club gevonden in zaterdaghoofdklasser Rijsoord.

Halsteren slaat een dubbelslag door de komst van Roman Witting en Papito Puriël, respectievelijk goalgetter en smaakmaker van Unitas '30.

Stefan den Horder verruilt ARC voor De Jodan Boys. De Goudse club ziet wel onder meer Ilyas Oulad-Ali (Heinenoord) en boegbeeld Leroy Brank (GC&FC Olympia) verkassen.

Purmersteijn heeft doelman Stan Zoetebier van FC Volendam aangetrokken.
 

Unregistere

Well-known member
David Almeida zou stoppen met voetbal, zo gaf de vleugelverdediger van ASWH onlangs aan. Hij gaat verder als jeugdtrainer bij Barendrecht. Jack van den Berg heeft hem echter toch overgehaald om nog een jaartje op zondag te gaan voetballen. Daardoor gaat Almeida, die in augustus 36 wordt, komend seizoen aan de slag bij IFC.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, het ziet er op papier niet onaardig uit. Wel even afwachten wat die jongens van Charlois (nog) toevoegen en of de nieuwe keeper beter is dan de huidige doelman, maar in de breedte heeft Jack duidelijk meer te kiezen als het zo blijft. Wel verliezen ze de beste speler van dit seizoen, Everon Pisas, aan Unitas. Maar daar komt Sönmez dan voor in de plaats.

Toch wel een voordeel voor ze dat in deze regio steeds minder hoog spelende zondagclubs zijn, dus jongens die niet op zaterdag willen / kunnen voetballen, zijn dan sneller geïnteresseerd.
 

bqandy

Well-known member
Pierre Semudenge, middenvelder, vertrekt bij HZVV. Hij had niet veel gespeeld bij HZVV, volgens mij vanwege blessures. Pierre Semudenge was een tijd in het buitenland actief. Speelde daarvoor bij Be Quick.
 
Bovenaan