[Transfers] Buitenland

Pascallovic

Well-known member
Marc Cucurella is trouwens echt een heel goeie back. Laten we het zo zeggen; in vroegere tijden zou hij gewoon een serieuze kans krijgen bij Barcelona.

Hij wordt trouwens betrokken in een ruildeal met Betis. Die waarschijnlijk Nabil Fekir van Lyon gaan aantrekken. Net zo'n onbegrijpelijke, maar knappe transfer als vorig jaar met William Carvalho.
Dat is fijn voor de speeltijd van Lainez als je Fekir ook nog als concurrent krijgt voor 1 van de posities waar jij ook kan spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Daishawn Redan gaat naar Hertha. Lijkt me een heel goede stap voor hem. Bij Chelsea zat een doorbraak er niet in en men heeft met hem hetzelfde traject voor ogen als met Dilrosun.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daishawn Redan gaat naar Hertha. Lijkt me een heel goede stap voor hem. Bij Chelsea zat een doorbraak er niet in en men heeft met hem hetzelfde traject voor ogen als met Dilrosun.

Een definitieve overstap? Goede zet van beide.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, hij mocht weg bij Chelsea en tekent in Berlijn voor 5 jaar.

Voor Nederlandse clubs was hij onhaalbaar? Staat al jarenlang extreem hoog aangeschreven.

Voor het Nederlands elftal fijn dat zo?n jongen kans gaat maken op speeltijd.
 

Atreides

Well-known member
Voor Nederlandse clubs was hij onhaalbaar? Staat al jarenlang extreem hoog aangeschreven.

Voor het Nederlands elftal fijn dat zo’n jongen kans gaat maken op speeltijd.

Lijkt me een prima back-up voor Jorgensen.

Een niet nader te noemen club zit weer te snurken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt me een prima back-up voor Jorgensen.

Een niet nader te noemen club zit weer te snurken.

Hangt van de transfersom af. Bij een fitte J?rgensen liggen de prioriteiten wellicht elders. Geld is een issue in Rotterdam en dan moet je het wellicht met Vente en Bannis doen als back ups.
 

Atreides

Well-known member
Hangt van de transfersom af. Bij een fitte J?rgensen liggen de prioriteiten wellicht elders. Geld is een issue in Rotterdam en dan moet je het wellicht met Vente en Bannis doen als back ups.

Staat een een transfersom van 2,5 miljoen. Na de gerkoop van Vilhena zou er toch ruimte moeten zijn. Als de nood echt zo hoog is dat zelfs de Vilhen- gelden onvoldoende zijn moet je desnoods Berghuis maar verpatsen. Een van de meest talentvolle Nederlandse spitsen binnen halen voor een halve St. Just of een derde Haps lijkt me een prima deal.
 

SanMark.

Well-known member
Waar lees je dat? Het AD heeft het over een transfersom van 10 miljoen euro.

Dat zou eerder in de buurt komen lijkt mij. Niet dat ik de kwaliteiten ken van die jongen maar de absurde bedragen die rond gaan in het topvoetbal lijkt mij 10 miljoen een redelijk bedrag daarvoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2,5 miljoen euro lijkt mij inderdaad ook wat laag voor een zogenaamd toptalent. Wel wonderlijk hoe Chelsea best wat spelers laat gaan gezien dat transferverbod.
 

Unregistere

Well-known member
Die 2,5 miljoen komt uit het originele bericht van Der Kicker en zoals we allemaal weten, is dat het beste voetbalblad van in ieder geval Europa.
 

Unregistere

Well-known member
Eibar had een linksback gehuurd van barcelona, met een optie tot koop, voor de schappelijke prijs van 2 miljoen. Barca had echter ook een clausule om hem voor 4 miljoen weer terug te kopen. Dat hebben ze twee weken na de verkoop dus gedaan...:eek:mg:

En nu verhuurt Barcelona hem aan Getafe :heinz:
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend: Xavi Simons (16) is ondanks jarenlang ronkende berichtgeving vertrokken bij FC Barcelona. En wat verrassend; Mino Raiola is sinds kort zijn zaakwaarnemer. Waarschijnlijk tekent hij bij Paris Saint-Germain.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie transfer. Ik ben benieuwd of het ook echt wat met hem gaat worden.
 
Bovenaan