[Transfers] Buitenland

Max

Administrator
Forumleiding
[Transfers] Buitenland

Thomas Vermaelen van Barcelona naar Vissel Kobe. Hij was niet echt een succes in Spanje.

Hoezo niet? Geen goede revalidatie faciliteiten? Hopelijk hebben de Japanners het beter voor elkaar.
 

zwammy

Well-known member
Zeker, maar dan hoef je als jongen van 16 nog niet zo'n (door een PR-bureau ingestoken) dramatisch jankverhaal af te steken. Als het zogenaamd je droom was om voor Barca te spelen en zoveel liefde van de honderdduizenden fans gevoeld hebt dan blijf je toch gewoon? Hij kiest er zelf voor om te vertrekken op zijn 16e. Dan past zo'n verhaal wat mij betreft niet.

Ik heb zijn vader bij NAC kan spelen. zelfs met 1000x meer talent is het dan nog steeds een braskut.
 

Batigoal

Well-known member
Lille doet een Monaco'tje; een topjaar en gelijk cashen op alle topspelers. Pepe (?80 miljoen naar Arsenal) en Le?o (?35 miljoen + Tiago Djalo naar AC Milan) zullen vandaag hun transfers afronden. Sterkhouders Thiago Mendes en Youssouf Kon? (beiden naar concurrent Lyon) gingen hen al voor, waarschijnlijk volgt aanvoerder Soumaoro met een transfer naar de Premier League volgende week nog. Daarmee gaan de inkomsten waarschijnlijk over de ?200 miljoen. De zilvervloot loopt binnen, maar het is de vraag met wat voor team ze in de Champions League actief zullen zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Groeneveld (Danjuma) van Club Brugge naar AFC Bournemouth voor een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. Flink bedrag voor iemand die leuk begon en daarna door een blessure eigenlijk niks meer heeft kunnen laten zien.
 

Batigoal

Well-known member
Groeneveld (Danjuma) van Club Brugge naar AFC Bournemouth voor een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. Flink bedrag voor iemand die leuk begon en daarna door een blessure eigenlijk niks meer heeft kunnen laten zien.

Tsja, je ziet wat een hype doet. Ik vind het ook wel erg snel voor weer een stap. Hij had me wel een prima iets betaalbaarder alternatief voor Bergwijn geleken voor Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
Nog een verrassende move: Rib?ry gaat naar Fiorentina. Die wilden na Boateng nog een pre-pensionado aantrekken.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat we ons in het verleden druk hebben gemaakt toen ie voor Marokko koos. Hij begint een beetje een clubhopper te worden. Eens kijken of ie er in Italie wel in komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang hij zich nog niet bij Feyenoord meldt valt de wanhoop wel mee.
 
Bovenaan