SanMark.
Well-known member
Mooie transfer. Ik ben benieuwd of het ook echt wat met hem gaat worden.
Word max middenmoot in de subtop.
Mooie transfer. Ik ben benieuwd of het ook echt wat met hem gaat worden.
https://www.ad.nl/transfer-talk/vin...or-mexicaans-avontuur-bij-monterrey~a374f39a/
Vincent Janssen gaat ballen in Mexico.
Opvallend: Xavi Simons (16) is ondanks jarenlang ronkende berichtgeving vertrokken bij FC Barcelona. En wat verrassend; Mino Raiola is sinds kort zijn zaakwaarnemer. Waarschijnlijk tekent hij bij Paris Saint-Germain.
Jij vind het geen rotziekte ?
De kansen op speeltijd voor eigen jeugd is bij Barcelona de laatste tijd ook niet echt groot. Anderzijds heeft Barcelona nog Barcelona B en heeft PSG hun B team geloof ik net opgeheven.
Zeker, maar dan hoef je als jongen van 16 nog niet zo'n (door een PR-bureau ingestoken) dramatisch jankverhaal af te steken. Als het zogenaamd je droom was om voor Barca te spelen en zoveel liefde van de honderdduizenden fans gevoeld hebt dan blijf je toch gewoon? Hij kiest er zelf voor om te vertrekken op zijn 16e. Dan past zo'n verhaal wat mij betreft niet.Mooie transfer toch? En ook een stuk dichter bij huis.
Hij wordt goed afgefikt op Twitter.Aanstellerig is het zeker. Maar dat is vanuit een Hollands perspectief. Wellicht dat dit in Zuid-Europa meer gepast is.