Atreides
Well-known member
Mink Peeters heeft het niet gered in Spanje en dus gaat het voormalige supertalent naar Cukaricki in Servi?.
Ik hoop oprecht dat Abu dit niet ziet.
Mink Peeters heeft het niet gered in Spanje en dus gaat het voormalige supertalent naar Cukaricki in Servi?.
Maar denkt er iemand dat Peeters nu bij Ajax 1 zou meekunnen als hij niet naar Real Madrid zou zijn gegaan? Zal toch uiteindelijk ook kwaliteit/mentaliteit tekort komen als je zelfs bij VVV en Almere City faalt?
Bologna heeft sinds deze zomer de ervaren Walter Sabatini als TD en die speelt Football Manager denk ik. Ze hebben tot nu toe al erkende FM-talenten gehaald met Skov-Olsen, Tomiyasu en Nicolas Dominguez. En dan zijn ze ook nog bezig met Joakim Maehle en Christian Kouam?. Prima lijstje FM-aankopen hoor.
Maar denkt er iemand dat Peeters nu bij Ajax 1 zou meekunnen als hij niet naar Real Madrid zou zijn gegaan? Zal toch uiteindelijk ook kwaliteit/mentaliteit tekort komen als je zelfs bij VVV en Almere City faalt?
Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.
Hij kan/kon het heel goed vinden met Guti, dus dan weet je het wel.Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.
Ik hoop oprecht dat Abu dit niet ziet.
Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.