[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
Bologna heeft sinds deze zomer de ervaren Walter Sabatini als TD en die speelt Football Manager denk ik. Ze hebben tot nu toe al erkende FM-talenten gehaald met Skov-Olsen, Tomiyasu en Nicolas Dominguez. En dan zijn ze ook nog bezig met Joakim Maehle en Christian Kouam?. Prima lijstje FM-aankopen hoor.
 

Atreides

Well-known member
Maar denkt er iemand dat Peeters nu bij Ajax 1 zou meekunnen als hij niet naar Real Madrid zou zijn gegaan? Zal toch uiteindelijk ook kwaliteit/mentaliteit tekort komen als je zelfs bij VVV en Almere City faalt?

Lijkt mij niet.

Het is wel zo dat iemand als Peeters waarschijnlijk destijds de potentie wel had om Ajax 1 te halen. Waarbij we moeten vaststellen dat de meeste gasten dat niveau nooit halen om tal van redenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bologna heeft sinds deze zomer de ervaren Walter Sabatini als TD en die speelt Football Manager denk ik. Ze hebben tot nu toe al erkende FM-talenten gehaald met Skov-Olsen, Tomiyasu en Nicolas Dominguez. En dan zijn ze ook nog bezig met Joakim Maehle en Christian Kouam?. Prima lijstje FM-aankopen hoor.

Ik speel het spel niet meer, maar dit vind ik altijd wel mooi.
 

Batigoal

Well-known member
Maar denkt er iemand dat Peeters nu bij Ajax 1 zou meekunnen als hij niet naar Real Madrid zou zijn gegaan? Zal toch uiteindelijk ook kwaliteit/mentaliteit tekort komen als je zelfs bij VVV en Almere City faalt?

Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Transfers] Buitenland

Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.

Volgens mij wel. Een beetje veel geluid rondom die jongen. Ook toen hij naar Ajax ging.

Wel zonde dat zo?n jongen dan niet ziet hoeveel een Ronaldo ervoor doet...
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Beetje kip-ei-verhaal. Volgens mij liep hij bij VVV en Almere City rond alsof hij Ronaldo zelf was. De vraag is of hij die houding al had voordat hij naar Real ging.

Hij werd bij Almere City FC in de beloften gezet. Speelde nog enkele potjes in de derde divisie. Wij kwamen hem toen ook nog tegen en in die wedstrijd zag ik zelfs niet eens een flard van het veronderstelde talent dat hij zou moeten hebben. Zal natuurlijk ook wel met zijn motivatie te maken hebben gehad, maar als je die dag een willekeurige toeschouwer had gevraagd om de speler aan te wijzen die bij Real Madrid had gevoetbald, had er zeker niemand naar Peeters gewezen.

Maar terug naar de transfers: Sebasti?n Abreu, ook wel bekend als 'El Loco', heeft weer een nieuwe club. De 42-jarige aanvaller uit Uruguay gaat voor Boston River SAD spelen. Terug naar huis. Het is zijn 29e club.
 

Batigoal

Well-known member
Merkwaardige gang van zaken in Itali?. Inter verhuurde vorig seizoen de talentvolle Roemeense doelman Radu aan Genoa. Genoa lichtte na het afgelopen seizoen de koopoptie op Radu voor ?8 miljoen. Inter heeft nu op zijn beurt de terugkoopoptie alweer gelicht ter waarde van ?12 miljoen en verhuurt Radu direct weer. Inderdaad, aan Genoa. :cab:
 

Batigoal

Well-known member
Dan voelt de transfersom die Ajax voor Matthijs de Ligt heeft ontvangen nogal laag als je over de transfer van beperkte rouwdouwer Harry Maguire naar Manchester United hoort. Die gaat voor zo'n 90 miljoen euro de overstap maken en verslaat daarmee Virgil van Dijk als duurste verdediger ter wereld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als De Ligt nou een Engels paspoort had gehad, dan had je hem voor meer dan 100 miljoen euro kunnen verkopen. Maar goed als dan anders...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Eibar had een linksback gehuurd van barcelona, met een optie tot koop, voor de schappelijke prijs van 2 miljoen. Barca had echter ook een clausule om hem voor 4 miljoen weer terug te kopen. Dat hebben ze twee weken na de verkoop dus gedaan...:eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
Helemaal Koekoekerella, die gasten van Bar?a. Eerst Mike van Beijnen, nu dit.

Al lees ik nu dat hij vorig seizoen al een heel seizoen op huurbasis bij Eibar speelde.
 

Batigoal

Well-known member
Marc Cucurella is trouwens echt een heel goeie back. Laten we het zo zeggen; in vroegere tijden zou hij gewoon een serieuze kans krijgen bij Barcelona.

Hij wordt trouwens betrokken in een ruildeal met Betis. Die waarschijnlijk Nabil Fekir van Lyon gaan aantrekken. Net zo'n onbegrijpelijke, maar knappe transfer als vorig jaar met William Carvalho.
 
Bovenaan