Transfernieuws Derde Divisie

Lennard95

New member
Kozakken Boys-aanwinst Sherwin Grot speelt mogelijk nooit een duel voor de Werkendammers. Het Engelse Colchester United heeft interesse en die club meldt op Twitter dat hij op stage gaat. De TD van de Boys weet echter van niks en gaat er vooralsnog vanuit dat Grot zich maandag gewoon meldt op de training. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Maar hopen dat hij er naar toe gaat :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Maar hopen dat hij er naar toe gaat :duim:

Mwah, ik geloof dat Kozakken Boys ook zonder Grot een prima team op de been kan brengen hoor. Lijkt me niet de man die het verschil maakt, zoals bijvoorbeeld Abdenasser El Khayati vorig seizoen deed tot hij naar Engeland vertrok.
 

Lennard95

New member
Mwah, ik geloof dat Kozakken Boys ook zonder Grot een prima team op de been kan brengen hoor. Lijkt me niet de man die het verschil maakt, zoals bijvoorbeeld Abdenasser El Khayati vorig seizoen deed tot hij naar Engeland vertrok.

Gaat meer om dat er een Nederlander bij de u's zit wel leuk een keer.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft de selectie uitgebreid met middenvelder Simon van Zeelst. Debuteerde voor Willem II in het betaalde voetbal en speelde vorig seizoen bij RKC Waalwijk. Kreeg geen nieuw contract. Van Zeelst heeft geprobeerd via het VVCS-team nog ergens aan de bak te komen, liep onder meer stage bij Motherwell, maar dat liep op niets uit.
De selectie van JVC Cuijk lijkt hiermee compleet, al zou een tweede keeper achter Bart Tinus nog welkom zijn. Nu heeft JVC Cuijk alleen twee talentvolle jeugdkeepers als vervangers.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ah ja, die kende ik als lid van Team VVCS. Mooi dat hij nu dus een plekje heeft gevonden. Zij zetten hem trouwens achterin, maar dat kan ook met de beschikbaarheid van de spelers te maken hebben.

Excelsior Maassluis-aanvaller Daniel Furtado Oliveira probeert de komende anderhalve week overigens een contract in Portugal te verdienen. Hij test achtereenvolgens bij de clubs CD Mafra en Atl?tico Clube de Portugal.
 

Unregistere

Well-known member
Maassluis anticipeert al op een mogelijk vertrek van Furtado Oliveira. Darren Maatsen, die sinds de winterstop voor FC Den Bosch speelde, traint momenteel weer mee met de Tricolores. Het is zijn oude club, dus de link was snel gelegd. Overigens mikt Maatsen nog wel op een BVO, maar je weet maar nooit.
 

Unregistere

Well-known member
Scheveningen moet ook nog even vrezen voor een vertrek van de nieuwe spits Thomas Verheijdt. De van IJsselmeervogels overgekomen aanvalsleider is namelijk op proef bij MVV.
 

De Groene Scout

Well-known member
GVVV haalt op de valreep nog een beetje extra ervaring in huis. De 31 jarige Adnan Alisic met ruim 200 wedstrijden in het betaalde voetbal in de benen (o.a. Excelsior en Dordrecht) komt erbij. Zijn contract bij Dordrecht werd onlangs niet verlengd.
 

Unregistere

Well-known member
Mits fit een prima speler voor de topklasse. Had hem overigens eerder in de regio Rijnmond verwacht.

Kozakken Boys heeft nog een speler van het voormalig DST Eritrea aan de selectie toegevoegd: Medhani Redie Habtemariam. Een middenvelder van 21 jaar. Sherwin Groot is ook gewoon begonnen in Werkendam en heeft al gespeeld, dus vooralsnog mag trainer Arie Schep niet klagen. Bijna 30 man om uit te kiezen... Alles dubbel bezet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Scheveningen moet ook nog even vrezen voor een vertrek van de nieuwe spits Thomas Verheijdt. De van IJsselmeervogels overgekomen aanvalsleider is namelijk op proef bij MVV.

Hij zegt zelf voor 3 jaar te kunnen tekenen. Dat is niet de enige aderlating voor Scheveningen, ook aanvaller Kevin Gomez Nieto is bezig aan en stage in Spanje. Mocht het beide doorgaan blijven er precies 3 aanvallers over in Scheveningen.
 

Unregistere

Well-known member
Hij zegt zelf voor 3 jaar te kunnen tekenen. Dat is niet de enige aderlating voor Scheveningen, ook aanvaller Kevin Gomez Nieto is bezig aan en stage in Spanje. Mocht het beide doorgaan blijven er precies 3 aanvallers over in Scheveningen.

Gomez Nieto is een rechtsback, dus die zullen ze in de voorhoede niet missen lijkt mij. Met Aldogan, El Karicha, Maayen, Nieuwlaat en Peters tel ik overigens nog altijd vijf aanvallers in de selectie van Scheveningen. Mocht Verheijdt inderdaad definitief gaan, zullen ze nog wel een spits zoeken, denk ik. Verheijdt moet de goedkeuring van de KNVB afwachten, aangezien de overschrijving na 15 juli is aangevraagd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, ik praat een beetje Topklasse.com na en die heeft het toch echt over een aanvaller en komt met Peters, Aldogan en Nieuwlaat tot slechts 3 overgebleven aanvallers.
Maar jij bent de kenner in de regio, dus ik ga uit van jouw kennis.

Voor zo'n goedkeuring na 15 juli zitten er volgens mij ieder seizoen wel een paar tussen. Vaak lukt het ook niet.
 

Unregistere

Well-known member
Heeft volgens mij te maken met het feit of een speler al dan niet een eerste profcontract ondertekent. Daardoor zag FC Oss af van Vlissingen-spits Josimar Pattinama. Die had dan snel moeten tekenen, omdat hij nooit een profcontract heeft gehad, en door zijn blessure konden ze hem toen niet op tijd testen. Belangrijk is in dit geval dus of Verheijdt in zijn ADO-periode een contract heeft gehad.

Topklasse.com zal waarschijnlijk dan niet zo bekend zijn met Scheveningen, geen idee wie er voor die site actief zijn. Of ze letten niet echt op. Ze hebben nota bene destijds zelf de komst van Gomez Nieto en El Karicha in ??n bericht aangekondigd. :)

http://topklasse.com/2015/06/05/tweetal-versterkingen-voor-scheveningen/
 

de waan

Well-known member
Dat van die profcontracten klopt. Daarom ging destijds de overgang van Cenk Uguz naar Emmen ook niet door. Dat was ook na 15 juli. Volgens mij is die datum vrij strikt en wordt daar niet van afgeweken.
 

de waan

Well-known member
Voor zover er nog sprake van was dat Maatsen naar Excelsior Maassluis zou gaan, dan is dat bij deze van de baan. Hij gaat naar IJsselmeervogels.
 

Unregistere

Well-known member
Lullig voor Maassluis. Lekker meegetraind daar, wedstrijdjes gespeeld om ritme op te doen en dan verkas je naar een andere topklasser.

Als de KNVB het niet dwarsboomt, want hij was amateur bij FC Den Bosch. Kan dus mogelijk lastig worden.
 

de waan

Well-known member
Hij was wel ooit prof, daar gaat het volgens mij om.

Tja, niet erg netjes inderdaad, maar zo gaat het kennelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Hij is zeker prof geweest. Bij Excelsior en in Schotland. Dus dat kan helpen. Maar hij komt nu weer van een BVO, dus dan zijn de regels misschien weer anders. We zullen het spoedig merken.

Lijkt me wel dat ze hem bij Excelsior Maassluis in de toekomst niet meer met open armen zullen ontvangen.
 
Koen Bosma keert terug in Nederland. Hij gaat vanaf eind augustus voetballen bij AFC.

Bron: topklasse.com

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Bovenaan