Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Op zich is het ook niet heel vreemd dat het minder draait als je zo veel scorend vermogen verliest. Maar de ambities van die jongens waren denk ik wel bekend, dus kennelijk is er in eerste instantie nog niet voldoende op ingespeeld? Anders zou je nu niet met dit soort noodgrepen hoeven komen, lijkt mij.
 

de waan

Well-known member
Peter Hofstede is vertrokken dacht ik. Dat zal dan wel de man met scherpe scoutingsoog zijn geweest. Kennelijk hebben ze daarvoor geen adequate vervanger gevonden, waardoor ze nu met dit soort spelers komen, waarschijnlijk omdat leurende zaakwaarnemers daar mee aankomen.
 

Batigoal

Well-known member
Is de komst van Zijler zeker dan? Jakhals Erik Dijkstra is sinds kort zijn zaakwaarnemer en die gaf afgelopen week in DWDD aan dat Zijler vooralsnog een avontuur in het buitenland zoekt.
 

Unregistere

Well-known member
SteDoCo heeft het lastig in de eerste weken in de topklasse. Daarom hebben ze de ervaren verdediger Shelton Martis uit Thailand gehaald. De KNVB moet nog wel overschrijving verlenen.
 

Unregistere

Well-known member
Barendrecht moet het per direct zonder Mitchel van Gastel doen. De middenvelder, een vaste basisspeler op de Bongerd, is vanwege werkomstandigheden niet meer in staat om op topklasseniveau te voetballen.

Kozakken Boys heeft zelfs al een contractverlenging te pakken. Middenvelder Leon Bot, al bezig aan zijn zesde seizoen op de Zwaaier, heeft voor twee seizoenen bijgetekend en blijft dus tot medio 2018 in Werkendam spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Barendrecht moet het per direct zonder Mitchel van Gastel doen. De middenvelder, een vaste basisspeler op de Bongerd, is vanwege werkomstandigheden niet meer in staat om op topklasseniveau te voetballen.

Mijn oud-klasgenoot. Ik had begrepen dat hij een eigen voetbalschool heeft. Apart dat hij daardoor blijkbaar niet meer zelf kan voetballen.
 

Unregistere

Well-known member
Mijn oud-klasgenoot. Ik had begrepen dat hij een eigen voetbalschool heeft. Apart dat hij daardoor blijkbaar niet meer zelf kan voetballen.

Heeft inderdaad een eigen voetbalschool en die loopt dusdanig goed, dat het hem niet meer lukt om drie keer te trainen en op zaterdag te spelen. Dat hij onder Poldervaart zijn basisplaats kwijt is, zal mogelijk geholpen hebben bij het maken van de keuze. Wel zonde, prima speler.
 

Unregistere

Well-known member
TEC heeft zich per direct versterkt met Obi Onyeike. De ex-speler van FC Dordrecht was clubloos na een faillissement van zijn vorige werkgever, het Engelse Hereford United. Hij moet de defensie van de verrassende promovendus uit Tiel versterken. Zijn overgang is door de KNVB goedgekeurd en dus kan hij dit weekend spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Het is 1 november. De hoogste tijd voor de eerste transfers voor het seizoen 2016/17!!

En dus presenteert Kozakken Boys vandaag Mahmut S?nmez als eerste aanwinst. De vleugelspits komt over van Barendrecht en is ook bekend als ex-speler van Leonidas.
 

Unregistere

Well-known member
IJsselmeervogels is inmiddels ook begonnen. Ze lokten de aanvallers Mimoun Eloisghiri en Sherwin Grot weg bij Kozakken Boys en legden tevens verdediger Marciano van Leijenhorst (Hercules) vast.
 

de waan

Well-known member
Mijn god, bij Hercules moeten ze er onderhand toch ook gillend gek van worden. Die worden elk jaar leeggeplukt.
 

noordooster

Well-known member
Mijn god, bij Hercules moeten ze er onderhand toch ook gillend gek van worden. Die worden elk jaar leeggeplukt.

Dit seizoen zitten bij Hercules minstens 11 spelers in de selectie die vorig seizoen ergens anders voetbalden .
Ze hebben inderdaad aardig moeten inkopen om hun selectie op peil te houden.
Maar ze zijn dus kennelijk niet in staat hun beste spelers te behouden.
 

de waan

Well-known member
Ze zitten precies tussen Lienden en Spakenburg in. Aan die gekkigheid moet je niet eens mee willen doen.
 

Unregistere

Well-known member
Op Twitter circuleert het gerucht dat de Vogels nog twee spelers van Kozakken Boys gesproken hebben. Als dat waar is, wordt de eerstvolgende onderlinge ontmoeting een aardige, denk ik...
 

De Groene Scout

Well-known member
En al weer een versterking voor De Vogels. De ene week een verhaaltje over de 'nieuwe' koers met meer eigen mensen in de selectie en een weekje later koop je er weer 4. Tja.
Dit keer doelman Jaymi Schaap. Moest wel even glimlachen om de toelichting bij deze speler. Hij is 21 jaar en ik tel toch al even 10 clubs waar hij op die jonge leeftijd al heeft gebald. Hoezo club-hopper?


Het is voor de 21-jarige keeper een rentree bij de Rooien. In de jeugdopleiding speelde hij namelijk ook al voor de club en kwam verder uit voor Nieuwland, Quick 1890, Roda'46 en FC Utrecht. Hij speelde kortstondig in de Verenigde Staten voor de Dayton Dutch Lions, om in Nederland zijn carri?re op te pakken bij DOVO. Daar kreeg hij geen kans in de basis, vorig seizoen wist hij zich wel te onderscheiden bij VVA'71. Het leverde hem een contract op bij GVVV, maar FC Dordrecht haalde hem alsnog naar het profvoetbal.
 

de waan

Well-known member
Dat bericht over de nieuwe koers was van een paar maanden terug. Dus dan is het ook wel weer een keer tijd de boel compleet om te gooien natuurlijk.

En ondertussen maar roepen dat je niet zit te wachten op promotie.
 

noordooster

Well-known member
Dat bericht over de nieuwe koers was van een paar maanden terug. Dus dan is het ook wel weer een keer tijd de boel compleet om te gooien natuurlijk.

En ondertussen maar roepen dat je niet zit te wachten op promotie.

Ik denk dat het bij IJsselmeervogels meer is dat men die nieuwe landelijke divisie niet zo ziet zitten omdat die minder interessante wedstrijden oplevert dan de huidige topklasse.
Maar van de andere kant : een club als IJsselmeervogels wil wel graag spelen in de hoogste klasse voor amateurverenigingen, dat zijn ze ook gewend.
Bovendien willen ze de derby tegen Spakenburg niet graag kwijt.

Ach die koers van meer eigen jeugd inpassen hoor je overal, zeker wanneer ze er weer eens bij stilstaan dat het halen van spelers om op niveau te blijven erg duur is.
Bovendien vindt het publiek het vaak wel mooi dat er wat eigen spelers worden ingepast.

Maar als die jeugd er niet is en je wilt een topamateurvereniging blijven, dan zul je spelers moeten halen. Vaak kijk je dan het eerst bij clubs in de buurt . En het lukt dan vaak als je meer geld wilt en kunt uitgeven dan de concurrenten.
Of dat je wat meer in trek bent vanwege bv het aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden.

Clubs als Real Madrid en Man United gaan graag winkelen bij de wat minder grote clubs in hun land en Ajax en PSV halen regelmatig spelers bij verenigingen als Heerenveen en Groningen, die op hun beurt weer......
 
Bovenaan