Transfernieuws Derde Divisie

Ook Rafael Uiterloo vertrekt nog bij FC Lienden. De spits gaat naar Telstar meldt de club uit Velsen op hun website.

Van FC Lienden blijft weinig over zo.
 

Unregistere

Well-known member
Wel zuur voor ze inderdaad. El Jebli, Loukili en Uiterloo weg. Alleen Van Hussen nog over van de vier smaakmakers. De tol voor een onverwachte landstitel?
 
VVSB heeft op de slotdag nog een nieuwe speler aangetrokken, in de persoon van Antony Lukic. Een Australi?r met ook een Kroatisch paspoort komt over van Jong FC Dordrecht.

Het zegt mij helemaal niets en ik kan nauwelijks iets vinden op internet over zijn kwalitetiten, weet iemand die?
 

De Groene Scout

Well-known member
VVSB heeft nog een laatste speler toegevoegd aan de selectie: Anthony Joseph Lukic.
Hij heeft de laatste weken van het seizoen al meegetraind en komt komend seizoen dus uit in het paars geel. Afgelopen seizoen speelde deze allrounder met zowel een Australisch als Kroatisch paspoort nog bij Jong Dordrecht.


edit: Steefie, je bent me net voor. Je zou hem moeten kennen, hij heeft immers al een paar weken meegetraind. :)
 

Unregistere

Well-known member
De naam Antony - als ik het goed heb begrepen, is het zonder h - Lukic zegt mij ook helemaal niets. In ieder geval niet in Jong FC Dordrecht gespeeld, of het moeten ??n of twee verdwaalde potjes zijn geweest. Geen structurele selectiespeler daar. Volgens mij zat hij in A1 en speelde hij ook daar maar erg weinig.
 
De naam Antony - als ik het goed heb begrepen, is het zonder h - Lukic zegt mij ook helemaal niets. In ieder geval niet in Jong FC Dordrecht gespeeld, of het moeten ??n of twee verdwaalde potjes zijn geweest. Geen structurele selectiespeler daar. Volgens mij zat hij in A1 en speelde hij ook daar maar erg weinig.

Dan zal hij ongetwijfeld geen vaste plek rondom het eerste elftal hebben of hij moet zich enorm in de kijker gaan spelen de komende weken. Het middenveld is toch wel redelijk goed bezet, met 5 jongens die topklasse ervaring hebben en een aantal goede jeugdige talenten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Had ik jullie al verteld dat Jeroen van der Lely naar HHC gaat. Het 19 jarige talent van jong Twente (in beeld voor de A-selectie) gaf onlangs aan geen zin meer te hebben in voetbal op het allerhoogste niveau en een studie op te willen pakken. Dat kan hij dus mooi doen bij HHC.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, dat had je volgens mij nog niet verteld. Geloof wel dat er al eens stond dat hij wilde stoppen bij Twente en dat de clubs ongetwijfeld snel zouden bellen, maar dat het HHC is geworden, was mij in elk geval niet bekend!
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, en hij komt terug op zijn besluit:

ENSCHEDE - Jeroen van der Lely is teruggekomen op zijn beslissing om per direct te stoppen met voetbal bij FC Twente.
De 19-jarige talentvolle verdediger uit Nijverdal verbaasde onlangs vriend en vijand door zijn tweejarig contract in te leveren. Vorige week lichtte hij dat besluit in deze krant toe. Van der Lely zei ondermeer dat de voetbalwereld niet aan hem was besteed.

Studie
Van der Lely was van plan en studie op te gaan pakken. Ondertussen hield Twente de deur voor hem open door te stellen dat hij binnen een half jaar terug mocht komen op zijn opvallende beslissing. Dat heeft hij nu gedaan. Van der Lely heeft in een gesprek met technisch-directeur Ted van Leeuwen aangegeven dat hij graag voor een nieuwe kans gaat. ,,Hij heeft met diverse mensen uit zijn directe omgeving gesproken om te kijken of er geen mogelijkheden zijn om naast het voetbal een studie te gaan volgen. En daar gaan we nu naar kijken’’,, zegt zijn zaakwaarnemer Rene Wagelaar. Van der Lely zelf wil eerst aan de slag gaan, voordat hij zijn beslissing toe licht. „Ik vind dit een dapper besluit, want deze stap is een stuk moeilijker dan de eerste”, aldus Ted van Leeuwen. Het is de bedoeling dat Van der Lely maandag aansluit bij de beloften van Twente
 

Unregistere

Well-known member
IJsselmeervogels gaat de Aziatische markt bestormen! Vleugelaanvaller Takayuki Sakaguchi komt over van Kansai University. Een Japanner, inderdaad.
 

De Groene Scout

Well-known member
WKE komt ook nog even met 2 nieuwe aankopen:
- Junior Albertus
- Omar Kavak

Junior Albertus speelt komend seizoen niet voor FC Emmen maar voor topklasser WKE. De 18-jarige aanvaller uit Curacao bleek bij de eerste training van FC Emmen te zwaar en kreeg huiswerk mee van de technische staf. Maar in plaats van een tweede kans bij de profclub gaat Albertus zijn geluk dus beproeven bij WKE.
Albertus is sinds de winterstop al clubloos. Daarvoor speelde hij in de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij als groot talent te boek stond. Hij debuteerde op 16-jarige leeftijd in A1 en kwam ook al uit voor Oranje onder 18.

Omar Kavak
Naast Albertus versterkt WKE zich ook met de 25-jarige Omar Kavak. De 25-jarige Enschede?r trainde het afgelopen seizoen mee met FC Emmen en heeft een verleden bij Go Ahead Eagles, waar hij vier duels in de hoofdmacht speelde.
 

Unregistere

Well-known member
Zo, dat doen ze goed. Wellicht komt er binnenkort nog ??n bij, want ze zijn ook in gesprek met een speler uit Team VVCS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Junior Albertus was al helemaal aan het begin van vorig seizoen bij Feyenoord weggestuurd wegens te zwaar. Verder heeft hij inderdaad wel als groot talent bekend gestaan, maar hij heeft uiteindelijk nooit waargemaakt. Bij Feyenoord kwam hij uiteindelijk ook niet verder dan de A2. Een keer zien spelen, leek het meer van zijn fysieke dan van zijn voetballende vermogen te moeten hebben. Dat fysieke voordeel valt bij de senioren wel een beetje weg.
 

Unregistere

Well-known member
Plots zijn de Japanners helemaal hot in de topklasse. Na IJsselmeervogels haalt nu ook promovendus Ste.Do.Co. een Japanner naar de polder. Ryunosuke Takahashi heet deze jongen. Hij komt van Chuo University FC en is een verdediger. De speakers in de topklasse kunnen dus aan de bak!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Transfernieuws topklasse zaterdag en zondag

Transfernieuws topklasse zaterdag en zondag

Die naam valt toch nog wel mee? Ik struikel meer over die Fransoos zijn naam bij FC Utrecht. Die noemen ze zelf ook liever gewoon bij zijn voornaam Louis.

Maar die jongen komt dat combineren met een baan bij een Japans bedrijf in Nederland?
 

Unregistere

Well-known member
Die naam valt toch nog wel mee? Ik struikel meer over die Fransoos zijn naam bij FC Utrecht. Die noemen ze zelf ook liever gewoon bij zijn voornaam Louis.

Maar die jongen komt dat combineren met een baan bij een Japans bedrijf in Nederland?

Achternaam valt wel mee, voornaam is lastiger. Maar voor de gemiddelde speaker in de topklasse is ook de achternaam lastig hoor. Het is jammer dat Toos geen omroepster meer is bij FC Lisse, want die had deze namen vast prachtig kunnen laten rollen.

Deze jongen van Ste.Do.Co. komt in Nederland studeren. Die van de Vogels weet ik niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Achternaam valt wel mee, voornaam is lastiger. Maar voor de gemiddelde speaker in de topklasse is ook de achternaam lastig hoor. Het is jammer dat Toos geen omroepster meer is bij FC Lisse, want die had deze namen vast prachtig kunnen laten rollen.

Deze jongen van Ste.Do.Co. komt in Nederland studeren. Die van de Vogels weet ik niet.

Oja, studeren is ook wel logisch. Ik ben redelijk gewend aan Japanse namen, dus mij maak je daarmee niet snel gek. Al steek ik niet mijn hand in het vuur voor een foutloze uitspraak.
 

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys-aanwinst Sherwin Grot speelt mogelijk nooit een duel voor de Werkendammers. Het Engelse Colchester United heeft interesse en die club meldt op Twitter dat hij op stage gaat. De TD van de Boys weet echter van niks en gaat er vooralsnog vanuit dat Grot zich maandag gewoon meldt op de training. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
 
Bovenaan