Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Dat is ook wel weer een logisch kringetje natuurlijk. Beetje zoals in Zeeland vaak gebeurt met Hoek, Kloetinge, GOES en - voorheen - Vlissingen.

Over Hoek gesproken. Die ploeg ziet de ervaren Belgische verdediger Kim Van den Bergh na dit seizoen vertrekken. Hij gaat weer in eigen land spelen voor Jong Male. Tevens wordt hij jeugdscout voor Club Brugge, maar dat geheel terzijde.
 

Unregistere

Well-known member
ADO '20 heeft zich versterkt in de voorhoede. Jan-Willem Tesselaar komt over van Katwijk. De aanvaller zou eigenlijk verkassen naar Rijnsburgse Boys, maar is onlangs op dat besluit teruggekomen. Daarna heeft ADO '20 snel gehandeld.

Ook vier nieuwkomers voor de Ajax-amateurs: Jemaro Breinburg (Purmersteijn), Stany Dankerlui (FC Abcoude), Michael Pereira (Buitenveldert) en Tobias Ravelli (KDO). Daar staat wel het vertrek van Chavez Uitenwerf naar competitiegenoot VVOG tegenover.

Behalve Uitenwerf heeft VVOG ook AFC-speler Dailey Groenewegen gestrikt voor komend seizoen.

Justin Valk komt komend seizoen niet meer uit in de derde divisie zaterdag met VVSB. Hij kiest voor ZCFC.
 

Unregistere

Well-known member
Gistermiddag liet Kozakken Boys weten dat het contract met verdediger Nando Wormgoor werd ontbonden. Vanochtend heeft SteDoCo hem gepresenteerd op de website. Dat ging lekker snel dus!

Over snel gesproken... OFC haalt de rappe aanvaller Joël Donald op bij Koninklijke HFC.

En Hoogland heeft Marvin Renfurm aangetrokken. Hij komt van Spakenburg.
 
Mohammed Iallouchen van 2e klasser Suryoyo naar HSC'21. Ik verwacht dat dit net zo sensatie gaat worden als Van der Weide die 2 jaar geleden over kwam van Suryoyo.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mohammed Iallouchen van 2e klasser Suryoyo naar HSC'21. Ik verwacht dat dit net zo sensatie gaat worden als Van der Weide die 2 jaar geleden over kwam van Suryoyo.

Past qua spelbeleving volgens mij wel bij HSC'21. Veel vrijheid en creativiteit wordt gevraagd van onze aanvallers. Zo speelt Mohammed dus ook. Voorin nu voldoende keus lijkt mij, mocht hij nog even niet in beeld zijn voor de 1e keus, mag hij met zijn 22 jaar ook nog in O23 spelen. .
 

Unregistere

Well-known member
De speaker van HSC mag dus weer even gaan oefenen. :duim: Al zijn er volgens mij moeilijkere namen geweest in Haaksbergen.

Op basis van inside info van Fregge lijkt Blauw Geel '38 zich te willen versterken met Jordie van der Laan. :p
 

Unnekuukse

Active member
De speaker van HSC mag dus weer even gaan oefenen. :duim: Al zijn er volgens mij moeilijkere namen geweest in Haaksbergen.

Op basis van inside info van Fregge lijkt Blauw Geel '38 zich te willen versterken met Jordie van der Laan. :p

Voor een speler die graag in het buitenland wil voetballen lijkt me Veghel wel heel dichtbij...

http://awaydaysnl.org/2020/04/10/jo...rters-in-de-bollenstreek-zijn-het-fanatiekst/
https://www.elfvoetbal.nl/binnenlan...ooit-in-amerika-of-australi-willen-voetballen
 

Unregistere

Well-known member
Voor een speler die graag in het buitenland wil voetballen lijkt me Veghel wel heel dichtbij...

http://awaydaysnl.org/2020/04/10/jor...et-fanatiekst/
https://www.elfvoetbal.nl/binnenland...len-voetballen

Ja, dat is wel waar. Maar als het buitenland niet komt, is het blauw en geel uit Veghel een mooi alternatief. Al mag Jordie toch sowieso nog een keertje naar Ambacht, want hij werd gisteren tweede bij de Online Voetbalquiz van ASWH en won een waardebon van een plaatselijke horecagelegenheid!

Erik van Loon van Blauw Geel naar Gemert.

Komt dit onverwacht of hadden jullie al rekening gehouden met zijn vertrek?

Wordt het alleen nog maar makkelijker van.

Ik merk het al, die speaker is niet voor één klinker te vangen!
 

Unregistere

Well-known member
Okee, helder!

De amateurs van Ajax raken ook iemand kwijt. Spits Koen Blommestijn krijgt een kans bij FC Volendam. De 20-jarige speler brak dit seizoen door in de derde divisie. Hij begon in het tweede en scoorde in dat team aan de lopende band (19 goals in 12 duels). Trainer Yuri Rose haalde hem daarop naar het eerste van de Ajax amateurs en sindsdien scoorde Blommestijn vijf keer voor de Amsterdammers in tien wedstrijden. Hij begint in eerste instantie in Jong FC Volendam.
 
Bovenaan