De Groene Scout
Well-known member
En ik las dat Excelsior '31 ook bijna rond is met Heracles Almelo-speler Niels Leemhuis.
Vandaag definitief gemaakt. Zit nog een clausule in zijn contract dat hij nog weg mag naar een KKD club of hoger.
En ik las dat Excelsior '31 ook bijna rond is met Heracles Almelo-speler Niels Leemhuis.
Dank voor de bevestiging van Leemhuis, De Groene Scout . Excelsior '31 heeft volgens VoZ ook ene Anthony van Zaltbommel aangetrokken. Niet van Nivo Sparta, maar van DETO Twenterand.
Klopt, talentvolle doelman. Die de concurrentie moet aangaan met de ervaren rot Melvin Koetsier.
Trouwens, vanuit Goes nogmaals het verzoek of je de clubnaam goed zou willen spelen. Met vier hoofdletters dus.
Van de week sprak ik Tony de Groot en die noemt de club waar hij speelt consequent Oo Es Es. Vond ik toch wel opvallend.
Achilles 29 en nieuwe trainer Ruud Kaiser laten zich ook door Coronavirus niet weerhouden om een nieuwe ploeg op te bouwen. Afgelopen vier nieuwelingen: doelman Yorrit Kanters (OJC Rosmalen, ex-JVC Cuijk), Esmat Shanwary (ex-vanalleswat), Sam Jansen (jeugdopleiding JVC Cuijk) en Shane Kok-Nyange (zaterdagtak DeTreffers).
Van de week sprak ik Tony de Groot en die noemt de club waar hij speelt consequent Oo Es Es. Vond ik toch wel opvallend.
Weinig vaste kosten en nauwelijks kantine omzet zijn zij al gewend
Die snap ik niet