Transfernieuws Derde Divisie

Oei, gevaarlijk. Die liet begin dit seizoen Excelsior '31 alsnog zitten toch?

Wat is daar gevaarlijk aan? Als je gevaarlijk doelt op in de wedstrijd heb je gelijk. Komt veel dreiging van die jongen af. Ik durf wel te zeggen dat HSC aankomend seizoen 1 van de beste flanken heeft met Diego en Yannick van de competitie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Misschien bedoelt unregistere dat zo'n jongen wellicht ook HSC'21 snel de rug toe kan keren, zoals hij dat ook deed bij de club uit Rijssen ?

Denk dat Unregistere dat inderdaad bedoelt. Verwacht het overigens niet, nu is in alle rust na enkele goede gesprekken tot een bewuste keus gekomen. Vorig jaar was het een beetje 'hals-over-kop' en geforceerd een keus maken nadat hij destijds ook met meerdere clubs in gesprek was.
 

Unregistere

Well-known member
Dat bedoelde ik inderdaad, enigszins met een knipoog. Die had ik er misschien nog bij moeten zetten. Maar dat lijkt dus goed afgedekt nu, als ik het zo lees.
 

Unnekuukse

Active member
Ook Jay van Boxtel van Juliana Malden naar Blauw Geel. Net als Loermans opgeleid bij JVC Cuijk. Dat hij maatje Loermans volgt naar Veghel is nauwelijks een verrassing te noemen.
 

Unregistere

Well-known member
Het avontuur van aanvaller Raymond de Waard bij Quick Boys eindigt al na één seizoen. Hij keert komende zomer terug bij zijn oude club ADO '20.
 

Fregge

Well-known member
Valt ie ook. Staat nu gewoon iemand die het altijd goed doet op die plek. Al scheelt het met Tom Dekkers naast hem wel veel.
 

Unregistere

Well-known member
Barendrecht winkelt bij buurman Smitshoek en haalt spits Bart Deprez naar de Bongerd. Dat ging niet helemaal soepel, zo blijkt uit deze passage in de tekst op de website:

De veel scorende spits had bij Smitshoek een doorlopende overeenkomst, maar er was ook sprake van een interpretatieverschil tussen Bart en zijn huidige club over een mondelinge toezegging. Zowel Barendrecht, Smitshoek als de speler erkennen dat hierdoor een lastige situatie is ontstaan. Uiteindelijk is er in goed en constructief overleg tussen partijen gezocht naar een oplossing. Zowel Barendrecht als Bart zijn Smitshoek dankbaar dat zij medewerking wilden verlenen aan een overgang van de aanvaller.

Nog een voormalig speler van ASWH bij de BVV actief dus!
 
Bovenaan