Transfernieuws Derde Divisie

De Groene Scout

Well-known member
Witbreuk dus toch naar Twente

Tja, hebben ze 3 maand over gedaan om tot die conclusie te komen.
Sluit aan bij de beloften. Ik blijf erbij dat Twente hier 2 jaar te laat mee is.
Maar ja, Twente wil een meer regionaal smoel en daar passen spelers van dit kaliber bij.

Mooi voor Wessel die het op zijn inzet en beleving ook zeker verdiend heeft. Ben wel benieuwd of HSC hier nog op gaat reageren. Feitelijk zijn er nog altijd 3 opties voor de spits positie, maar het zou zo maar kunnen dat nu toch De Vries van Eilermark nog een keer mag komen koffie drinken.
 

Unregistere

Well-known member
Snap op zich de speler wel dat hij zijn kans wil pakken, maar toch... FC Twente speelt eredivisie, dus die halen vast nog een paar aanvallers van naam. Dan speel je in de maandagavondcompetitie met de beloften. Kun je misschien toch beter lekker derde divisie spelen en nog een leuke vergoeding pakken bij HSC '21? Of verwachten jullie dat hij nog gaat doorbreken bij de profs? Neemt niet weg dat het voor hem natuurlijk een mooie kans is.

Binnenkort dus waarschijnlijk hier de bevestiging van de transfer van De Vries?

OJC Rosmalen heeft Max Kappen van FC Den Bosch aangetrokken. Middenvelder van twintig jaar, die daar in de beloften speelt.
 

de waan

Well-known member
Tja, de beloftencompetitie is nou niet echt een wenkend perspectief lijkt me, dus misschien ziet hij het als de ultieme kans om toch nog als prof door te breken. Ik heb hem te weinig live zien spelen om te oordelen of dat een realistisch doel is.
 
Tja, hebben ze 3 maand over gedaan om tot die conclusie te komen.
Sluit aan bij de beloften. Ik blijf erbij dat Twente hier 2 jaar te laat mee is.
Maar ja, Twente wil een meer regionaal smoel en daar passen spelers van dit kaliber bij.

Mooi voor Wessel die het op zijn inzet en beleving ook zeker verdiend heeft. Ben wel benieuwd of HSC hier nog op gaat reageren. Feitelijk zijn er nog altijd 3 opties voor de spits positie, maar het zou zo maar kunnen dat nu toch De Vries van Eilermark nog een keer mag komen koffie drinken.

https://www.tubantia.nl/amateurvoet...-vries-is-onhoudbaar-voor-eilermark~a8fdb973/

Stuk over de Vries na de derby van afgelopen weekend. Naar verluid heeft hij in de winterstop ook al gesproken met De Treffers.
Ook interesse van HHC, SVZW. Ik denk eerlijk gezegd dat HSC daar niet in mee kan gaan?

Ik vraag mij eigenlijk af of HSC wel zoveel meer zou bieden dan wat die nu bij Eilermark 'krijgt'.
 

De Groene Scout

Well-known member
Daar zal inderdaad niet veel verschil in zitten. Hij moet de stap naar HSC'21 maken voor een sportieve uitdaging en om zich verder in de kijker te spelen.
Voor een klein niveautje hoger dan Eilermark en meer euro's is SVZW een optie.
De Treffers zal hem flink tegenvallen qua afstand en bij HHC komt hij op de bank, die hebben al goede en scorende aanvallers.
 

Unregistere

Well-known member
In dat stuk wordt ook Excelsior '31 genoemd. Dat lijkt mij wel een gevaarlijke concurrent voor HSC in de race om De Vries, zeker als ze promoveren.
 

Unregistere

Well-known member
DOVO heeft Judah Berefo aangetrokken als nieuwe rechtsback. De 21-jarige verdediger komt over van De Dijk.

En ook ADO '20 winkelt bij De Dijk. Zij halen aanvaller Mick Christophersen binnen.

De Ajax amateurs konden ook wel wat vinden bij De Dijk. Anouar Moussa en Axel Weitz verkassen naar De Toekomst.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Kristijan Nikolic, een van de keepers in de selectie van ASWH, liet enkele maanden geleden al weten op zoek te gaan naar een andere club. Die heeft hij nu gevonden. Excelsior Maassluis biedt hem de kans als tweede keeper aan de slag te gaan.

ODIN '59 moet volgend seizoen verder zonder spits Eelke de Graaf. De lange aanvaller kan de verplichtingen van divisievoetbal niet meer combineren met zijn werk en gaat met een vriendenteam spelen in de zaal. Na zijn terugkeer van AFC had De Graaf geen vaste basisplaats meer in Heemskerk.
 

Unregistere

Well-known member
Hoek raakt aanvallende middenvelder Gianni Tiebosch al na ??n jaar kwijt aan het betaalde voetbal. De 22-jarige speler tekende bij TOP Oss. Eerder leek hij die stap in de winterstop al te maken, maar toen wilde Hoek hem nog niet kwijt.
 

Unregistere

Well-known member
En ook Hercules ziet een speler verkassen naar een profclub. De grillige Walid Ould-Chikh (19), die na een aarzelend begin de laatste tijd goed op dreef is, stapt over naar De Graafschap. Hij maakt gebruik van een clausule in zijn contract. Ould-Chikh is pas bezig aan zijn eerste jaar bij Hercules. Hij kwam er zo binnen wandelen na zijn vertrek bij DHSC.
 

Unregistere

Well-known member
Transfernieuws uit Sneek: Wesley Tankink (Pelikaan S.), Pieter Mulder (Hollandia) en Sidney de Jong (SC Cambuur) spelen na de zomer voor ONS.
 

Unregistere

Well-known member
Dongen ziet captain Mitchell van der Stappen na dit seizoen vertrekken naar Belgi?, ondanks dat hij eerder had toegezegd te blijven. Hij noemt de gebeurtenissen in de rust van de met 9-0 verloren wedstrijd bij Jong FC Volendam echter als aanleiding om op dit besluit terug te komen. ,,In de met 9-0 verloren wedstrijd bij Jong Volendam werd ik in de rust gewisseld door onze trainer Ruud Kaiser na een akkefietje. Het stond toen 7-0 en het voelde echt alsof hij me slachtofferde en daar was ik het niet mee eens. Na die wedstrijd heb ik gesprekken gevoerd met de technische commissie en met de trainer en hierna heb ik geen wedstrijd meer gespeeld. In die week heb ik ook aangegeven dat ik wilde vertrekken”, zegt hij in BN / de Stem.

Volgens de krant twijfelen meer spelers of ze willen blijven. Wederom zit R?mon Koenen daar tussen, maar die blijft uiteindelijk toch gewoon altijd. Maar wie weet... Zie ook https://www.bndestem.nl/amateurvoet...erkast-naar-belgische-kvv-vosselaar~a6691641/
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
HBS laat weten dat ze gaan betalen. Een paar dagen later presenteren ze al meteen Rensy Barradas (SteDoCo) en Can Memisoglu (Westlandia) als aanwinsten.

Hoek shopt nogmaals in Zeeland. Aanvaller Abdoe Abdendi komt over van Vlissingen.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
DOVO heeft aanvallende middenvelder Jasper Waalkens aangetrokken. Hij wordt een jaartje gehuurd van Spakenburg.

En ze nemen Kevin Schmidt er ook maar meteen bij. De spits komt over van Achilles '29, waar hij een lichtpuntje vormt in een seizoen vol duisternis en ellende. De 25-jarige Schmidt is tot op heden goed voor 17 competitiegoals. Hij mag morgen toevallig tegen zijn nieuwe club spelen.
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Reservedoelman Desny Rooijendijk (ex-Achilles) van JVC Cuijk naar Gemert. Heeft maar een paar wedstrijden gespeeld bij JVC Cuijk en stond ook niet op het eerdere, 'ambitieuze' lijstje va blijvers.
 
Bovenaan