Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Nog een nieuwkomer bij ASWH voor komend seizoen. Lorenzo Braaf komt over van zaterdaghoofdklasser Smitshoek. Een twintigjarige multifunctionele speler, die de hele rechterflank kan bestrijken en zijn kans wil grijpen op een hoger niveau. Bij Smitshoek speelt hij vooral als rechtsback. Bij ons zou hij daar ook kunnen voetballen, maar ook op het middenveld liggen er mogelijkheden voor hem.

IMG-20190411-WA0000_500x333.jpg


#WelkomLorenzo!
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Durf ik je niet te zeggen. Het zou qua leeftijd op zich wel kunnen, maar denk dat het anders wel bekend zou zijn geweest.
 

Fregge

Well-known member
Ja. Ik hoorde toen hij bij PSV voetbalde, stond er nog op z'n pasje een foto van hem in Ajax-shirt. Best opvallend, aangezien een nieuwe club toen een nieuw pasje betekende.
 
Het zou kunnen dat HSC'21 toch nog even verder gaat kijken naar een verdediger. Rechtsback Maikel Boelema is namelijk genoodzaakt om te stoppen met voetballen op niveau.
Zeurende knieblessure gooit roet in het eten.
Verder wordt er op dit moment ook nog een beetje 'illegaal' getrokken aan jonge HSC'ers die al hebben toegezegd te zullen blijven. 1e en 2e klassers uit de regio proberen ze nu over te halen om bij hen meer speelminuten te krijgen in het eerste dan bij HSC'21 het geval zal zijn. Vervelend.
Ondertussen kijken wij ook nog steeds rond in de regio; momenteel nog 1 extra spits serieus in beeld.

Yannick de Vries van Eilermark zou in de belangstelling staan van o.a. de Twentse top amateurs HHC, HSC en Quick.
 

De Groene Scout

Well-known member
Yannick de Vries van Eilermark zou in de belangstelling staan van o.a. de Twentse top amateurs HHC, HSC en Quick.

Dat heb je heel goed; dat is die ene extra spits die ik bedoelde. Denk dat HSC'21 vooral even afwacht wat er met Wessel Witbreuk gebeurd. Mocht die naar FC Twente vertrekken, dan zal er voorin nog iemand bij moeten. Blijft Wessel, dan is de noodzaak minder.
 
Dat heb je heel goed; dat is die ene extra spits die ik bedoelde. Denk dat HSC'21 vooral even afwacht wat er met Wessel Witbreuk gebeurd. Mocht die naar FC Twente vertrekken, dan zal er voorin nog iemand bij moeten. Blijft Wessel, dan is de noodzaak minder.

De Vries maakte er gister avond 4 in de derby tegen Avanti. Hij speelt ook nog doordeweeks bij de Voetbal Academy voor ex-profs als ik het goed heb.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta Nijkerk zou het wel aandurven met Maurice de Ruiter, die dit seizoen bij twee clubs voortijdig met problemen vertrok. Volgens De Stentor is er concrete belangstelling van de koploper van de hoofdklasse B. Ook DOVO wordt nog aan De Ruiter gelinkt. Ben benieuwd wie hem uiteindelijk oppikt.
 
Dat wordt dus niet HSC 21. Waarom ook, want die maken niet echte aanstalten wat belangstelling betreft.

De nieuwe aanvaller gaat niet De Vries van Eilermark owrden. Blijkbaar gaat dat HSC toch teveel 'kosten'. Alpi Arslan komt over van Quick'20, jonge aanvaller. Dan hadden ze beter voor 1 van zijn teamgenoten voorin kunnen gaan lijkt me. Eulderink of Degenaar..
 

De Groene Scout

Well-known member
Alpi Arslan komt over van Quick'20, jonge aanvaller. Dan hadden ze beter voor 1 van zijn teamgenoten voorin kunnen gaan lijkt me. Eulderink of Degenaar..

Nee zeker niet. Degenaar en Eulderink passen niet bij HSC'21. Beide al geweest, maar konden zich niet aanpassen. Arslan denk ik wel, die gaan we kneden en beter maken.
Eerste jaar voor de breedte en beter worden en dan meer.
 

de waan

Well-known member
Degenaar was binnen twee maand al via de achterdeur gevlogen en Eulderink lijkt het sowieso alleen bij Quick'20 te kunnen.
 

Unregistere

Well-known member
Alpi heeft dit seizoen tot nu toe vier competitiegoals gemaakt. Zijn er maar drie bij Quick '20 die vaker gescoord hebben. Ben benieuwd. Zo'n overstap ligt niet echt gevoelig (meer) dus?
 

de waan

Well-known member
Ik geloof het niet. Tim Engbers is ook ooit eens op gesprek geweest bij HSC, dat was toch wel heel wat gevoeliger geweest.
 

Unregistere

Well-known member
Okee, gelukkig. Het zal ook wel met de status van de speler te maken hebben inderdaad.

En dan zijn er altijd van die momenten waarop je noord-ooster mist. Bijvoorbeeld om iets te zeggen over de nieuwste aanwinst van ONS Sneek voor volgend seizoen. De Friezen halen namelijk Ruendel Martina, een bijna 21-jarige aanvaller van Oranje Nassau Groningen.

Ze konden voorin wel iets gebruiken door het vertrek van Curty Gonzales, Jaap Martijn Barto en Yum? Ramos.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Ik geloof het niet. Tim Engbers is ook ooit eens op gesprek geweest bij HSC, dat was toch wel heel wat gevoeliger geweest.

Dat was een infiltratie-actie. Die smeerlap moest even bij HSC in de keuken kijken om welke bedragen het destijds ging bij ons. Serieus is het nooit geweest. Zo, dat is er ook weer uit.
 
Bovenaan