Transfernieuws Derde Divisie

de Kok

Member
Zou kunnen gebruiken dan. Al weet Abu of bqandy wellicht ook wel iets te melden over Martina.

o.a. geschoold in de opleiding van BQ en de FC.
Lange tijd geblesseerd geweest en gerevalideerd bij BQ en toen naar ON hoor ik van mijn familie in Groningen. Of dit nu een aanwinst is voor nivo ONS vraag ik me af.
 

Unregistere

Well-known member
Spelersnieuws vanuit Hendrik-Ido-Ambacht. Kort voor het weekend werd al duidelijk dat de meest ervaren speler, namelijk middenvelder Mels van Driel (36), er nog een jaartje aan vastplakt. Hij gaat dan zijn negende seizoen bij de club in.

Verder werd gisteren dus overeenstemming bereikt met een externe versterking. Lucas van Oeveren (28) komt over van SC Feyenoord. Een ervaren middenvelder, die zowel aan de zijkanten als centraal kan spelen. Prima traptechniek ook, dus dat is een kandidaat voor de vrije trappen. Eerder droeg de bij Sparta opgeleide Van Oeveren de shirts van Leonidas, Capelle, DHC en Zwaluwen.

Lucas_500x333.jpg


#WelkomLucas!

Nog wat andere transfers:

* Frits Dantuma verruilt de ene Friese club, ONS Sneek, voor de andere: Harkemase Boys

* ODIN '59 trekt aanvaller Jayson Halman van Rijnsburgse Boys aan
 

Batigoal

Well-known member
In die tijd ging ik regelmatig kijken bij Leonidas en toen heb ik geloof ik op dit forum nog weleens een lofzang over Van Oeveren geplaatst.
 

Unregistere

Well-known member
:duim:

Wat dat betreft dan zonde dat die waarschijnlijk ergens spoorloos in een archief is verdwenen, want nu ben ik wel benieuwd.
 

Unregistere

Well-known member
Verdediger Levy Berends gaat van SJC naar HBS, al is de kans groot dat die club naar de hoofdklasse degradeert.

En Marley Berkvens verruilt DOVO voor eersteklasser DHSC, een ploeg die juist kans maakt om naar de hoofdklasse te promoveren.
 

Unregistere

Well-known member
ASWH-aanvaller Bilal El Amrani liet enkele maanden terug al weten dat hij op zoek ging naar een club in de regio Amsterdam. Die heeft hij nu gevonden in OFC.
 

de waan

Well-known member
Mooie sportieve uitdaging. Hij werd ongetwijfeld getroffen door de ambities en de fijne sfeer bij de club.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie sportieve uitdaging. Hij werd ongetwijfeld getroffen door de ambities en de fijne sfeer bij de club.

De typische Oostzaanse gezelligheid zal zeker een rol gespeeld hebben. :p

Maar hij had uiteindelijk de keuze tussen OFC en Hercules, terwijl ODIN '59 nog voorzichtig informeerde. De reisafstand en de aanwezige bekenden bij OFC gaven de doorslag, al zal hij er financieel ook zeker niet op achteruit gaan daar. Over uitdagingen heb ik hem niet gehoord in elk geval.

Wie wel voor de sportieve uitdaging gaat, is de nieuwste aanwinst van ASWH. Mitchel Louwerens, een 23-jarige snelle, linksbenige aanvaller. Hij komt over van zaterdagtweedeklasser NSVV uit Numansdorp. Daar is hij de smaakmaker en hij wil nu graag ontdekken of hij ook in de derde divisie zijn acties kan maken. Door zijn komst nadert onze selectie ook wel zo ongeveer de voltooiing.

IMG-20190425-WA0011_500x334.jpg


#WelkomMitchel!
 

bqandy

Well-known member
Aanvaller Thomas Careman gaat naar VVOG. Careman speelde dit seizoen bij Harkemase Boys, maar kwam na een half jaar op een zijspoor terecht en vertrok. Careman verhuist vanuit Groningen naar het midden van het land. Eerder was hij oa actief bij Oranje Nassau, Achilles 1894 en Be Quick 1887.
 

Unregistere

Well-known member
Heeft voor de winterstop nog wel een paar keer gespeeld en ??n goaltje meegepikt (de 7-1 tegen Achilles '29). Volgens mij vrij snel daarna vertrokken inderdaad.

Bij VVOG heeft hij wel uitzicht op speeltijd denk ik, daar gaan twee aanvallers weg.
 

Abubakari

Well-known member
Las laatst een interview met hem in het dvhn, toen zei die dat de trainer het van begin af aan niet in hem zag zitten, meer hield van het type beuk er in en dat ie daardoor nauwelijks speelde en dat ie daarom in de winterstop vertrokken was.
 

Unregistere

Well-known member
Las laatst een interview met hem in het dvhn, toen zei die dat de trainer het van begin af aan niet in hem zag zitten, meer hield van het type beuk er in en dat ie daardoor nauwelijks speelde en dat ie daarom in de winterstop vertrokken was.

Zou goed kunnen kloppen. Harkemase Boys speelt over het algemeen een beetje 'Engels', fysiek voetbal met Stelpstra als lang aanspeelpunt voorin. Dat Klompe na het uitvallen van Stelpstra de lange centrale verdediger Iloba Achuna in de spits heeft gezet, is wellicht veelzeggend voor de wijze waarop hij naar spitsen kijkt.

Ze boeken er overigens wel prima resultaten mee.
 
Bovenaan