Kassels heeft nog een tijdje bij ons meegetraind. Geen verkeerde speler, maar lang niet in wedstrijdverband gevoetbald. Middenveld zit / zat bij ons toen ook vrij vol.
Ik heb geen idee wat ik van RVVH moet verwachten komend seizoen. De voor het publiek vermoedelijk toch meest herkenbare spelers - of waar ze zich het eenvoudigst mee identificeren - gaan bijna allemaal weg. Verhalen die worden verteld zijn verre van positief. Toch jammer.
Dat de club als promovendus het moeilijk zou krijgen in de Topklasse was al van te voren bekend, maar dat je na degradatie alsnog het gros van je selectie kwijt raakt is wel erg jammer. Ook omdat daar spelers tussen zitten die jaren in Ridderkerk hebben gespeeld.
Ja, precies. En ook de wijze waarop... Ik weet niet of je de Facebook-berichten van Roy Weber nog gezien hebt? Al zal een verhaal altijd twee kanten hebben, maar opvallend was het wel.
Die heeft er ook niet veel van gebakken toch?
Het is nu echt afgelopen schijnbaar. Hij wil zelf nog gewoon door met profvoetbal, noemde zelfs wellicht Belg? of Duitsland. Niet dat ie dat mag van zijn vrouw, maar goed. Als ie een stapje omlaag doet is de Treffers wel een logische stap.Niels Fleuren is al 130 jaar linksback bij VVV.
Nieuwe club is EVVJean Black vertrekt ook weer bij De Treffers.