Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
'Ahhie' komt oorspronkelijk bij Be Fair vandaan. Daar was het een goede voetballer maar soms nog wat flegmatiek, de stap naar Jodan Boys was daarom wel logisch. Laatst heb ik hem bij Jodan Boys mogen aanschouwen en daar liet hij zien dat hij nog een stap heeft gemaakt. Wat een energie stak hij in die wedstrijd! Mooi om te zien dat hij nu weer hogerop mag gaan voetballen.

Hij is ook al iets ouder toch? Midden twintig? VoZ kent zijn geboortedatum niet, viel me eerder dit seizoen al op.
 

noordooster

Well-known member
Holder gaat daar naartoe waar hij het meeste kan verdienen.
Bij de overgang van Holder van ACV naar WKE was dat zeker het geval.
Hij bleef echter WKE wel trouw toen de spelers aan het begin van dit seizoen financieel moesten inleveren
Ik heb geen idee of er toen wel veel belangstelling was van andere clubs.
Dit seizoen heeft hij zich bij WKE aardig in de kijker gespeeld, waardoor Lienden hem wel wilde contracteren.
Ik meende dat hij daar ook voor het komend seizoen had getekend, maar kennelijk niet dan....
Overigens vraag ik me af of hij bij Spakenburg wel basisspeler zal worden.
 

Unregistere

Well-known member
Bij de overgang van Holder van ACV naar WKE was dat zeker het geval.
Hij bleef echter WKE wel trouw toen de spelers aan het begin van dit seizoen financieel moesten inleveren
Ik heb geen idee of er toen wel veel belangstelling was van andere clubs.
Dit seizoen heeft hij zich bij WKE aardig in de kijker gespeeld, waardoor Lienden hem wel wilde contracteren.
Ik meende dat hij daar ook voor het komend seizoen had getekend, maar kennelijk niet dan....
Overigens vraag ik me af of hij bij Spakenburg wel basisspeler zal worden.

Hij gaat verhuizen, volgens Spakenburg: http://www.spakenburg.com/nieuws/robby-holder-23-van-fc-lienden-naar-sv-spakenburg/

Als ik had moeten gokken dan zou ik het op 23 jaar houden maar volgens dit interview is hij sowieso al 25 jaar:

http://www.cvvdejodanboys.nl/vv/led...tie/jeugdbestuur/team-van-de-week?layout=blog

Ah, thanks. Had al gezocht naar het wedstrijdformulier van de wedstrijd tegen ons, maar dat had ik niet meer. Zal dan 25 zijn, vermoed ik. Of hij moet heel recent jarig zijn geweest.
 

noordooster

Well-known member
Die verhuizing gaf hij destijds al aan als reden om van WKE naar Lienden te gaan.
Zijn verhuizing nu naar Spakenburg lijkt me vooral met geld te maken te hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden heeft al weer een vervanger voor Holder binnen. Alex van Eem komt over van hoofdklasser SVL. Hij kan dus samen met zijn grote broer Erik spelen.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk haalt ex-prof Charles Kazlauskas binnen als opvolger van Shannon Carmelia. Komt van De Treffers, waar hij zijn contract niet wilde verlengen.

JVC Cuijk haalt Kazlauskas om nog een andere reden binnen: "Buiten het feit dat Charles de opvolger moet worden van Shannon Carmelia heeft JVC Cuijk bewust gekozen voor de ervaring van hem. Met de vastgelegde 33-jarige alleskunner is namelijk afgesproken dat hij als mentor een aantal talenten uit de JVC Cuijk jeugdopleiding gaat begeleiden en zo zijn eigen opvolging gaat voorbereiden. Zo zullen talenten als Jurre Grotenhuis, Timo Peters en Sjoerd van der Looy aan Charles gekoppeld worden om kennis en ervaring op te doen, en weten zij dat er bewust een oudere ervaren verdediger is gehaald op hun posities, zodat zij daar kunnen instromen. Hiermee is Charles de ideale invulling van het technisch beleid wat JVC Cuijk voert."
 

Unregistere

Well-known member
RVVH-aanvoerder Dami?n Vereecken vertrekt na dit seizoen. Hij keert terug bij zijn oude club Drechtstreek. Op relatief jonge leeftijd (31) zet hij bewust een stap terug naar de derde klasse, hoewel de Papendrechters via de nacompetitie nog kunnen promoveren.
 

Batigoal

Well-known member
RVVH-aanvoerder Dami?n Vereecken vertrekt na dit seizoen. Hij keert terug bij zijn oude club Drechtstreek. Op relatief jonge leeftijd (31) zet hij bewust een stap terug naar de derde klasse, hoewel de Papendrechters via de nacompetitie nog kunnen promoveren.

Jammer hoor. Al jaren een erg gewaardeerde kracht.
 

Unregistere

Well-known member
Jammer hoor. Al jaren een erg gewaardeerde kracht.

Tja, kennelijk druk met werk ook. Voor Drechtstreek een mooie uitkomst. Bij ons was hij ook altijd basisspeler, al denk ik wel dat hij bij RVVH uiteindelijk stabieler was. Hoewel, hij is bij ASWH ook speler van het jaar geworden.

Barendrecht heeft de talentvolle aanvaller Ramy Salem van de amateurs van Sparta aangetrokken.
 

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys heeft zich versterkt met Jeffrey van Nuland, nu nog actief voor Helmond Sport. Linksbenige verdediger / middenvelder.
 

Sjorro

Active member
FC Lienden heeft Ton Fitsch aangetrokken als commercieel manager.
Hij moet vooral de businessclub zien uit te breiden om zo meer inkomsten te genereren. FC Lienden wil volgend jaar een rol van betekenis spelen in de tweede divisie en haalde Hans Kraay junior (foto) terug als trainer. De club staat momenteel bovenaan in de zondagtopklasse.
Ton Fitsch werkte recentelijk nog voor Babberich. In het betaald voetbal zat hij bij onder meer Heracles, De Graafschap, AGOVV en Vitesse op commerci?le functies.
 
Bovenaan