Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Spits waar veel op gemopperd werd vanaf de zijlijn. Het oogt allemaal zo traag/flegmatiek. In combinatievoetbal vaak een stap te laat.
Wel een echte spits die de bal vast kan houden en als hij bedient wordt vanaf de zijkant gevaarlijk is voor de goal.
Verrassende move. Bij HSC'21 goede periodes waarin hij wekelijks scoorde afgewisseld met dramatische periodes. Bij DOVO volgens mij compleet mislukt, maar het leek me sowieso al geen goede match met HansieHansie.
Ok?, zo staat hij ook nog wel bij mij op het netvlies. Het ziet er soms ook wat onbeholpen uit wat hij doet maar schijnt er in het laatste seizoen bij HSC toch 17 ingelegd te hebben. Lijkt een beetje op Wesley Meeuwsen, maar die heeft dan ook nog de vervelende eigenschap dat hij minimaal een keer per seizoen iets doms doet en dat kostte hem dit seizoen acht wedstrijden.
Barendrecht heeft de multifunctionele aanvallende middenvelder Moreno Marengo van Alexandria '66 aangetrokken.
RVVH-aanvaller Rensy Barradas vertrekt naar Scheveningen. Zeer waarschijnlijk niet het laatste bericht uit Ridderkerk, als alle geruchten kloppen. Dit verhaal is in elk geval dus bevestigd, want Scheveningen heeft het op de website geplaatst.
En opnieuw een speler voor De Treffers erbij. Dit keer Nick de Bondt.
Speler woont in Arnhem en was via Go Ahead Eagels uitgeleend aan FC Dordrecht. Hij heeft tevens in de jeugd en bij jong Ajax gespeeld. Moet dus wel iets kunnen.
Veel vertrouwen in hem kennelijk, als hij direct voor twee jaar tekent. Bij Dordrecht bakte hij er niet veel van en die zijn toch niet gek veel beter dan Katwijk. Maar dat hoeft niets te zeggen natuurlijk.
RVVH had door het vertrek van diverse spelers wat open plekken. Die zijn weer mooi opgevuld met:
Dion Kassels (DHC)
Vidarell 'Papito' Merencia (ADO Den Haag, zou al komen maar was toen niet speelgerechtigd)
Nagi?r Bonevacia (Fortuna Sittard)
Ingmar Maayen (Scheveningen)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.