Transfernieuws Derde Divisie

Tom Broekhuizen van FC Lisse zal volgend seizoen in het paars-geel van VVSB spelen. De middenvelder zal de vervanger zijn van Brandon Zigo Tichem die naar Westlandia vertrekt.

Stijn van der Slot zal vertrekken bij VVSB. Hij gaat voetballen en studeren in Amerika. Hopelijk komt hij na die periode weer terug!
 

Unnekuukse

Active member
Cayfano Latupeirissa van JVC Cuijk naar GVVV. Opmerkelijke overgang. Hij is immers geen vaste basisspeler bij JVC Cuijk.
Ook middenvelder Robin Custers vertrekt. Zou wel eens terug kunnen gaan naar hoofdklasser Juliana.
 

Unregistere

Well-known member
Capelle blijft bezig. Sandin Avdic is de volgende nieuweling. De middenvelder komt van Leonidas, dat hem in de winterstop overnam van het opgeheven SVDPW.

Kozakken Boys heeft de voorhoede versterkt met Django Binder van Excelsior.
 

Lennard95

New member
Katwijk voegt 3 talenten toe aan de zogenaamde 'Talentenpoule' namelijk: Rick Arnoldus (FC Boshuizen), Jessie Vink (Alphense Boys), Daily Hoogkamer (UVS) en Isi Adima (UVS)
 

de waan

Well-known member
En daar duikt ineens een voormalige pupil van de Groene Scout op. Lester Stofkoper (25) verruilt Leones voor FC Lienden.
 

Unregistere

Well-known member
Hercules neemt aanvaller Gilbrano Plet over van SDC Putten.

Ricardo Samoender (HBS) stapt dan juist weer van de zondag over naar zaterdag. Hij gaat naar Scheveningen.
 

noordooster

Well-known member
Pim de Jonge, de beste speler van HZVV, maakt aan het eind van het seizoen de overstap naar HHC.
Bij de andere nieuwkomers Bouws, Wigger en Nijland vraag ik me af of ze een versterking vormen voor HHC .
Pim de Jonge lijkt me wel een versterking, hoewel HHC misschien op het middenveld wat meer behoefte heeft aan fysieke kracht ( ballen veroveren ) dan aan een vrij lichte technische speler.
Ik vermoed dat de Jonge gehaald is als vervanger van de naar Spakenburg vertrekkende Philip Ties
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys trekt opnieuw een versterking voor de voorhoede aan. Ahmed El Azzouti komt over van het Goudse De Jodan Boys. Maakte tot nu toe elf goals in de hoofdklasse B.

Ik had verwacht dat ze ook wel poging zouden wagen om Ismail Yildirim terug te halen, nadat RKC Waalwijk gisteren bekend maakte dat hij daar geen nieuw contract krijgt. Maar misschien komt die poging nog.
 
Rijnsburgse Boys is weer aardig de portemonnee aan het trekken. Vandaag werd de 10e en 11e (!) aanwinst gepresenteerd voor volgend seizoen. Martijn Tjon-A-Noek komt over van FC Rijnvogels en Max Hudepohl van Quick.
 

Unregistere

Well-known member
Ergens vind ik de komst van Tjon-A Njoek wel verrassend. Bij Koninklijke HFC deed hij het heel goed, maar bij Rijnvogels valt hij toch een beetje tegen als ik het goed begrijp. Wel clubtopscorer met negen goals, maar ook een tijdje wisselspeler geweest. Ongetwijfeld zal het te maken hebben met de nieuwe trainer in Rijnsburg.
 

Unregistere

Well-known member
Excelsior Maassluis haalt een oude bekende terug. De boomlange spits Marcel de Bruijn, die ooit nog even prof was bij PEC Zwolle, verruilt Westlandia voor de Tricolores. Hij begint daarmee aan zijn derde periode op Dijkpolder.
 

Batigoal

Well-known member
Excelsior Maassluis haalt een oude bekende terug. De boomlange spits Marcel de Bruijn, die ooit nog even prof was bij PEC Zwolle, verruilt Westlandia voor de Tricolores. Hij begint daarmee aan zijn derde periode op Dijkpolder.

De spits uit Saoedi-Arabi?! Dat feitje is me altijd bijgebleven.
 

Unregistere

Well-known member
Spakenburg heeft zich volgens Topklasser.nl versterkt met Robby Holder. Die heeft het dan al snel bekeken bij Lienden?
 

de waan

Well-known member
Holder gaat daar naartoe waar hij het meeste kan verdienen.

Bij Lienden zit ook niemand voor de gezelligheid. Ik zat zondag achter een groep spelers op de tribune. De reactie van hen bij de doelpunten was wel treffend, namelijk: geen enkele.
 

DeftonesJP

New member
Kozakken Boys trekt opnieuw een versterking voor de voorhoede aan. Ahmed El Azzouti komt over van het Goudse De Jodan Boys. Maakte tot nu toe elf goals in de hoofdklasse B.

Ik had verwacht dat ze ook wel poging zouden wagen om Ismail Yildirim terug te halen, nadat RKC Waalwijk gisteren bekend maakte dat hij daar geen nieuw contract krijgt. Maar misschien komt die poging nog.

'Ahhie' komt oorspronkelijk bij Be Fair vandaan. Daar was het een goede voetballer maar soms nog wat flegmatiek, de stap naar Jodan Boys was daarom wel logisch. Laatst heb ik hem bij Jodan Boys mogen aanschouwen en daar liet hij zien dat hij nog een stap heeft gemaakt. Wat een energie stak hij in die wedstrijd! Mooi om te zien dat hij nu weer hogerop mag gaan voetballen.
 
Bovenaan