De Groene Scout
Well-known member
Werd uiteindelijk nog 3-8. Het zit erop. Volgend jaar gewon weer in de Topklasse.
HBS moet nacompetitie spelen.
HBS moet nacompetitie spelen.
2-8, dat is wel heel erg verdacht.
Of er stonden ineens 20 kratten bier in de kleedkamer...
Nee joh. Als je de boel belazert zorg je er wel voor dat het 1-3 wordt of zo. 3-8 is veel te opvallend natuurlijk.2-8, dat is wel heel erg verdacht.
Twintig balen earl grey dan. ;-)Uitgesloten. Tachtig procent van de selectie van Leonidas drinkt geen bier.
Maar wel een lekker einde voor HSC '21. Mooi voor De Groene Scout en De Waan, die gun ik dat van harte! En toch leuk dat Leonidas nog een beetje meevoetbalde in het begin. De 2-0 van Dogan moet naar verluidt een mooie zijn geweest.
Twintig balen earl grey dan. ;-)
Tja, de schrik sloeg me wel even om het hard, maar na de snelle 2-2 had ik het idee dat het wel goed zou komen.
De 2-0 was een fraaie boogbal. Helaas geen beelden. Reden: het ontbreken van een cameraplatform.
Hoezo?? Ik ken die club niet. Club van geheelonthouders? (Zoals AGOVV vroeger)Uitgesloten. Tachtig procent van de selectie van Leonidas drinkt geen bier.
Er was geen plek om vanaf te filmen.Gefeliciteerd met het behoud. Volgend jaar naar TEC en Magreb '90, wordt de zondagtopklasse iets landelijker van.
Er werd niet gefilmd langs de lijn?
Hoezo?? Ik ken die club niet. Club van geheelonthouders? (Zoals AGOVV vroeger)
Ik denk dat ze de Haaglandia-route gaan bewandelen.