Topklasse zondag

Mug

Member
Ik dacht dat San Mark de laatste tijd wat milder geworden was, daarom reageerde ik ook op zijn bevindingen en hij mag vinden wat hij wil, maar op dat niveau wil ik mij niet begeven. Er word al niet veel meer gereageerd, maar woorden als tokkl en asociaal laat ik maar aan San Mark over. Ongeveer 900 leden van Alcides zo neer tezetten. San Mark schaam je.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb dat bewust gezegt, daar zij altijd proberen de underdog te zijn. Ik heb een tijdje terug ook opgemerkt dat het niveau in de hoofdklasse C niet zo hoog meer is , dus het is geen verrassing voor mij dat MSC heeft verloren.

Ah, okee. Dan snap ik hem weer. Beetje net als wat RVVH hier in de regio altijd probeert, een underdogstatus bemachtigen. Met als hoogtepunt het laatste deel van dit gesprek met de trainer enige weken geleden, terwijl ze nu met ??n been in de finale staan:


Vanaf 6.40
 

de waan

Well-known member
Bij WKE moeten de spelers komend seizoen contributie gaan betalen. Hopelijk lopen er nog een paar talentvolle Oostings. Woltersen en Zwikkers rond op het kamp.
 

SanMark.

Well-known member
Waarom vind je het eigenlijk een tokkieclub SanMark. ?

Ik heb er in het verleden altijd zeer onplezierig gevoetbald , publiek wat roept schop ze de poten kapot ( bij jeugdwedstrijden)
en meer van zulk soort opmerkingen , leiders die hun jeugdspelers ook met zulk soort taal het verkeerde voorbeeld geven.

Nee dat is zeker niet mijn club.
 

Forza AZ

Well-known member
Komend seizoen promoveren de beste 7 naar de Landelijke Divisie, maar hoe zat het nou met de degradanten?
Volgens mij zou alleen de nummer 16 play-offs tegen degradatie moeten spelen. Al is daar volgens mij nog geen definitief besluit over genomen door de KNVB.
 

Methone

New member
Tussenstanden:

MSC - HBS 1-2 (0-3)
Vlissingen - sv OSS 1920 0-1 (0-0)

Tellen de uitdoelpunten in de play-offs ook "dubbel".
Anders moet Vlissingen er nog 2 maken, lastige opgave.
 

de waan

Well-known member
Goddank hebben ze in het amateurvoetbal die idiote en oneerlijke regel niet.

Vlissingen won dus uiteindelijk.

De finale tegen HBS kon wel eens in het stadion van RBC zijn.
 

JMD

Well-known member
Hoe wordt bepaald waar zo'n finale gespeeld wordt?? Gaat dat in overleg met de clubs? Er wordt toch meestal wel een beetje in de regio gezocht als het een duel tussen 2 regioclubs is? (niet dat 2 ploegen uit de regio Rotterdam bv in Limburg hun finale moeten spelen)
 

SanMark.

Well-known member
Hoe wordt bepaald waar zo'n finale gespeeld wordt?? Gaat dat in overleg met de clubs? Er wordt toch meestal wel een beetje in de regio gezocht als het een duel tussen 2 regioclubs is? (niet dat 2 ploegen uit de regio Rotterdam bv in Limburg hun finale moeten spelen)

Ze kijken naar een voetbalveld wat tussen de twee clubs in ligt. En er word geluisterd naar de voorkeur van de clubs wat betreft (kunst) gras. Mochten ze er niet uit komen dan beslist de KNVB.
 

Unregistere

Well-known member
Meestal wordt er inderdaad een locatie gezocht die voor beide teams ongeveer even ver is qua reisafstand. En dan kunnen er ook nog voorkeuren voor kunstgras of natuurgras zijn. In principe is er wel enig overleg, meen ik. Maar uiteindelijk bepaalt de bond en dat is ook wel logisch.

Bij Vlissingen was topscorer Josimar Pattinama maar weer eens de grote man met de 2-1. Die hebben ze in de eerste pot tegen OSS '20 gemist vanwege een schorsing. Ik zou het ze wel gunnen om te promoveren, maar ook HBS en dan met name trainer Andr? Wetzel gun ik handhaving. Dus ik kan met iedere uitkomst leven volgende week.

Supporters van zondagtopklassers hier die nog een voorkeur hebben voor HBS of Vlissingen? Of ook neutraal?
 

Methone

New member
Ik vind zelf HBS wel een mooie club, maar voor het Zeeuwse voetbal zou het een enorme opsteker zijn als Vlissingen promoveert.
Met bijvoorbeeld een samenwerking met JVOZ zie ik wel toekomst voor ze in de Landelijke Divisie.
 

de waan

Well-known member
HBS en Vlissingen hebben allebei wel wat. Niet echt een voorkeur, maar als HBS in normale doen is moeten ze dit wel kunnen winnen.
 

bqandy

Well-known member
HBS en Vlissingen hebben allebei wel wat. Niet echt een voorkeur, maar als HBS in normale doen is moeten ze dit wel kunnen winnen.

Ik denk het ook. HBS gaf vanmiddag een paar keer gas tegen MSC en het was gebeurd. Ik heb bij vlagen hele mooie staaltjes voetbal van HBS gezien. Dat gaat wel goed komen. Ik sla clubs als OSS'20 en Vlissingen echt niet hoger aan dan MSC.
 

Joost

Well-known member
Het is niet dat ik OSS 1920 niets gun maar MSC, HBS of Vlissingen vind ik alledrie wel van toegevoegde waarde voor de Topklasse.

Ik gok op Halsteren voor de finale.
 

de waan

Well-known member
Halsteren was kennelijk niet mogelijk en RBC-stadion is schijnbaar ook alweer van de baan. De Blauwe Kei is misschien nog een optie.
 

Unregistere

Well-known member
Las rond 16.00 uur op Twitter dat ze er nog niet uit zijn. De KNVB wil het morgenmiddag weten. Halsteren is inderdaad - voorlopig - van de baan. De Blauwe Kei vind ik nog niet eens zo'n gekke optie eigenlijk. DESK heeft ook wel een mooi terrein, zou misschien ook kunnen.
 
Bovenaan