Topklasse zondag

Joost

Well-known member
Ik ga voor een nederlaag van HSC '21 met 1 goal verschil en een gelijkspel van HBS waarbij HBS 3 goals meer scoort dan HSC '21. :duim:
 

Forza AZ

Well-known member
Ik ga voor een nederlaag van HSC '21 met 1 goal verschil en een gelijkspel van HBS waarbij HBS 3 goals meer scoort dan HSC '21. :duim:
Volgens mij maakt het aantal doelpunten voor niet uit en volgt er al een beslissingswedstrijd als het aantal punten en doelsaldo gelijk in. Dus dan zouden HSC'21 en HBS gelijk staan bij iedere nederlaag van HSC'21 met 1 doelpunt verschil + ieder gelijkspel van HBS.
 

Unregistere

Well-known member
Leonidas heeft de afgelopen twee seizoenen in de zondagtopklasse niet als zaligmakend ervaren. De club heeft daarom besloten meer aandacht aan de zaterdagafdeling te schenken. Opvallend, want zaterdag 1 strijdt nog tegen degradatie uit de derde klasse. In elk geval wordt het budget voor de zondagafdeling teruggeschroefd, hoewel alle betrokkenen nog wel met klem benadrukken dat trainer Koos Waslander ook in de hoofdklasse een sterke selectie zal krijgen. Wel gaat men er vanuit dat een (groot) aantal spelers zal vertrekken bij zondag 1.

'Meer derby's' is een van de redenen om voor de zaterdag te gaan.

Kortom, die zien we vermoedelijk niet snel meer terug in de zondagtopklasse.
 

Unregistere

Well-known member
Toen hadden ze ook wel een veel beter elftal natuurlijk. Een mix van ervaren spelers en talenten. De selectie was al aardig afgeroomd en eigenlijk een compleet vreemdelingenlegioen geworden, dus de degradatie was voor mij geen verrassing. En het leeft er ook totaal niet, dus op zich snap ik de keuze wel. Al vraag ik me af of de zaterdagploeg wel zo'n publiekstrekker is...
 

de waan

Well-known member
Ik vraag me altijd af waarom dit soort clubs denken dat er op zaterdag ineens wel mensen gaan komen, anders dan een paar familieleden en een handjevol clubgenoten. De kampioenswedstrijd was twee jaar terug tegen SC Feyenoord (dus derby) maar daar kwamen ook maar een paarhonderd mensen op af.

Ik las trouwens het verslag in de regionale krant en dat was niet echt goed voor mijn gemoedsrust. Zowel Ottink als Boerhof kwamen aan het woord en de teneur was: dat gaat wel goed komen, niks aan de hand. Er zit nog altijd een sluimerende zelfoverschatting in het team, wat er kennelijk niet uit te krijgen is. Terwijl er dit seizoen maar heel weinig goede wedstrijden zijn gespeeld. Ik kan er denk ik geen vijf opnoemen.
 

Unnekuukse

Active member
Ik vraag me altijd af waarom dit soort clubs denken dat er op zaterdag ineens wel mensen gaan komen, anders dan een paar familieleden en een handjevol clubgenoten. De kampioenswedstrijd was twee jaar terug tegen SC Feyenoord (dus derby) maar daar kwamen ook maar een paarhonderd mensen op af.

Ik las trouwens het verslag in de regionale krant en dat was niet echt goed voor mijn gemoedsrust. Zowel Ottink als Boerhof kwamen aan het woord en de teneur was: dat gaat wel goed komen, niks aan de hand. Er zit nog altijd een sluimerende zelfoverschatting in het team, wat er kennelijk niet uit te krijgen is. Terwijl er dit seizoen maar heel weinig goede wedstrijden zijn gespeeld. Ik kan er denk ik geen vijf opnoemen.

Het komt echt goed! Van Leonidas in de huidige vorm en samenstelling gaat HSC niet verliezen.
 

Unnekuukse

Active member
Dat is waar.Winnen lijkt inderdaad noodzakelijk om zeker te zijn, want voor VVSB, tegenstander van HBS, staat er helemaal niets meer op het spel.
 
G

Gast

Guest
Dat is waar.Winnen lijkt inderdaad noodzakelijk om zeker te zijn, want voor VVSB, tegenstander van HBS, staat er helemaal niets meer op het spel.

E?n ding is alvast goed voor jullie. HBS heeft in de topklasse hier nog nooit gewonnen! Laat het ook maar zo blijven!
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog even de complete speelronde voor Zondag 10 mei:

ADO'20 - OJC Rosmalen
De Treffers - AFC
Kon HFC - WKE
Leonidas - HSC'21
UNA - JVC Cuijk
VVSB - HBS
EVV - EDO
FC Lienden - Hercules

Inzet is dus:
- de 3e periode; dat gaat tussen AFC en UNA
- de P/D plek; die is voor HSC'21 of HBS of AFC
 

Unnekuukse

Active member
Voor de strijd om de periodetitels: als AFC verliest van De Treffers en JVC Cuijk wint van UNA, dan pakt JVC Cuijk na de eerste ook de derde periode.
 
Bovenaan