Want?
Op basis van de beelden zou je de mening van de scheidsrechter kunnen onderbouwen.
Want?
Op basis van de beelden zou je de mening van de scheidsrechter kunnen onderbouwen.
Dus dan is het niet terecht dat hij is vrijgesproken?
Oh jawel hoor. Ik denk niet dat er enige intentie was vanuit de speler. Maar, zoals ik al eerder zei, je zou met een beetje fantasie de uitleg van de scheidsrechter kunnen volgen. Aangezien ze bij de KNVB hun scheidsrechters tot op het allerlaatst beschermen had ik verwacht dat hij toch geschorst zou worden.
Grondman bleef goed overeind. De beste HSC'er vanmiddag.Tering jantje, wat een bizar slechte tweede helft vanmiddag. Ook helemaal niemand uitgezonderd.
HBS werd in het eerste half uur ook compleet weggespeeld, maar Mike de Geer vond ik persoonlijk echt niet de slechtste van het veld. Integendeel, hij was juist diegene die de boel ging aanjagen. Dus ik kan zijn reactie na de wissel volledig begrijpen.Andr? Wetzel was het gisteren na een half uurtje al helemaal zat bij HBS - VVSB. HBS stond al met 0-2 achter en dus besloot Wetzel 2 spelers te wisselen, o.a. aanvoerder Mike de Geer. Die was hier niet zo blij en ontbrak na afloop bij de nabespreking.
Dat kon nog wel eens een staartje krijgen voor hem.