Topklasse zondag seizoen 2015/2016

Joost

Well-known member
Dus dan is het niet terecht dat hij is vrijgesproken?

Oh jawel hoor. Ik denk niet dat er enige intentie was vanuit de speler. Maar, zoals ik al eerder zei, je zou met een beetje fantasie de uitleg van de scheidsrechter kunnen volgen. Aangezien ze bij de KNVB hun scheidsrechters tot op het allerlaatst beschermen had ik verwacht dat hij toch geschorst zou worden.
 

Unnekuukse

Active member
Oh jawel hoor. Ik denk niet dat er enige intentie was vanuit de speler. Maar, zoals ik al eerder zei, je zou met een beetje fantasie de uitleg van de scheidsrechter kunnen volgen. Aangezien ze bij de KNVB hun scheidsrechters tot op het allerlaatst beschermen had ik verwacht dat hij toch geschorst zou worden.

Conclusie: het recht heeft gezegevierd. Leve de KNVB!
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag weer niet echt vermaakt in Haaksbergen. Voor rust geef ik nog wel een 6,5. Na de thee blijft het rapportcijfer hangen op een 4.
O ja, het bleef 0-0.
 

germania

Member
Vandaag Treffers tegen Lienden gezien.
Verdiende overwinning voor Lienden dat veel beter in de wedstrijd zat als De Treffers.
Alle 2e ballen waren een prooi voor Lienden.
Lienden speelde ook meer om te winnen.
 

de waan

Well-known member
Tering jantje, wat een bizar slechte tweede helft vanmiddag. Ook helemaal niemand uitgezonderd. Gelukkig bakte Hercules er ook niks meer van.
 

Unregistere

Well-known member
OJC - SWZ Boso Sneek moet nogal sensationeel zijn geweest. OJC met tien man, een veldspeler op doel en die pakte werkelijk alles. Daarna maakten ze zelf nog gelijk vanaf de stip. Magreb '90 pakt in blessuretijd gelukkig ook nog een puntje tegen EVV.

Speeldag 4

HBS - VVSB 0-4
HSC '21 - Hercules 0-0
Koninklijke HFC - AFC 2-0
Magreb '90 - EVV 1-1
OJC Rosmalen - SWZ Boso Sneek 1-1
TEC - JVC Cuijk 3-2
De Treffers - FC Lienden 0-1
WKE - UNA 1-1

STAND

1. UNA 4-10 (+9)
2. WKE 4-10 (+4)
3. VVSB 4-9
4. AFC 4-7 (+1, 7 goals voor)
=. TEC 4-7 (+1, 7 goals voor)
6. Hercules 4-6 (+1)
7. JVC Cuijk 4-6 (0)
8. OJC Rosmalen 4-5
9. SWZ Boso Sneek 4-4 (0, 5 goals voor)
10. Koninklijke HFC 4-4 (0, 4 goals voor)
11. FC Lienden 4-4 (-3)
12. Magreb '90 4-4 (-4)
13. HBS 4-4 (-6)
14. De Treffers 4-3
15. EVV 4-2 (-2)
16. HSC '21 4-2 (-5)
 

Unnekuukse

Active member
Nederlaag voor JVC Cuijk. Eerste half uur weggespeeld door TEC dat dankzij hattrick van De Windt al na half uur met 3-0 voor stond. Na half uur is Arts het beu, wisselt twee spelers en gooit het elftal op z'n kop. JVC Cuijk komt terug tot 3-2 (2x Zaimi), verliest Van Zeelst door een rode kaart maar had met tien man nog voldoende mogelijkheden op gelijkspel. Derde treffer bleef echter uit, mede dankzij goed keeperswerk van de TEC-goalie.
 

Joost

Well-known member
Die jongen van TEC heet Kurtley van voren. Wat hebben die ouders m aangedaan!
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ja, Grondman was inderdaad prima. Wel heel vreemd inderdaad dat na de eerste wissel zelfs niemand meer heeft warm gelopen. Je zou bijna denken dat Eddy hey wel goed vond gaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Andr? Wetzel was het gisteren na een half uurtje al helemaal zat bij HBS - VVSB. HBS stond al met 0-2 achter en dus besloot Wetzel 2 spelers te wisselen, o.a. aanvoerder Mike de Geer. Die was hier niet zo blij en ontbrak na afloop bij de nabespreking.
Dat kon nog wel eens een staartje krijgen voor hem.
 
Andr? Wetzel was het gisteren na een half uurtje al helemaal zat bij HBS - VVSB. HBS stond al met 0-2 achter en dus besloot Wetzel 2 spelers te wisselen, o.a. aanvoerder Mike de Geer. Die was hier niet zo blij en ontbrak na afloop bij de nabespreking.
Dat kon nog wel eens een staartje krijgen voor hem.
HBS werd in het eerste half uur ook compleet weggespeeld, maar Mike de Geer vond ik persoonlijk echt niet de slechtste van het veld. Integendeel, hij was juist diegene die de boel ging aanjagen. Dus ik kan zijn reactie na de wissel volledig begrijpen.
 

De Groene Scout

Well-known member
KNVB is weer lekker bezig. Nu krijgt Simon van Zeelst van JVC Cuijk 7 potjes aan de broek omdat hij na een doelpunt iets te druk de bal uit de goal wilde halen. Tja, nog maar een keer in beroep dan maar. Vorige keer lukte het ook.
 

Unnekuukse

Active member
Geen beelden ditmaal, dus weinig kans. Van Zeelst kwart van de competie aan de kant.

Overigens, de matennaaier van TEC heet Van Ingen...
 
Bovenaan