Topklasse zondag seizoen 2015/2016

de waan

Well-known member
En een stadsderby in Utrecht, ook leuk. Zal daar nog een beetje publiek op afkomen?

Lekker druk, zo te zien:

COOHyQhWIAAU6_z.jpg:large
 

de waan

Well-known member
Is redelijk in te schatten. De situatie bij Hercules kennende, tussen de 1.000 en 1.500 ergens.
 

de waan

Well-known member
Kut met peders, 2-1 achter. Dan staan we fijn onderaan na vandaag. Wel in goed gezelschap trouwens.
 

Unnekuukse

Active member
Degelijke, dikverdiende overwinning van JVC Cuijk op OJC Rosmalen. JVC Cuijk stond, mede dankzij de terugkeer van Jorrit Ritzen, vooral verdedigend heel goed. Maar ??n kans weggegeven, een onnodige strafschop in de tweede minuut van de blessuretijd. Doelpunten van JVC Cuijk van Eind (na mooie voorzet Renirie) en van Latupeirissa (ma goed voorbereidend werk van Eind).
 

Unregistere

Well-known member
Aardige opkomst bij de derby hoor, mooi!

Verder blijft Lienden toch moeizaam opereren. UNA ondanks de bekeruitschakeling nog wel met de volle score.

Speeldag 3

AFC - TEC 3-2
EVV - HBS 0-1
Hercules - Magreb '90 2-1
JVC Cuijk - OJC Rosmalen 2-1
FC Lienden - WKE 0-2
SWZ Boso Sneek - De Treffers 3-0
UNA - HSC '21 4-1
VVSB - Koninklijke HFC 2-1

STAND

1. UNA 3-9 (+9)
2. WKE 3-9 (+4)
3. AFC 3-7
4. VVSB 3-6 (+2)
5. JVC Cuijk 3-6 (+1)
6. Hercules 3-5
7. TEC 3-4 (0, 4 goals voor)
8. OJC Rosmalen 3-4 (0, 3 goals voor)
9. HBS 3-4 (-2)
10. SWZ Boso Sneek 3-3 (0)
11. De Treffers 3-3 (-1)
12. Magreb '90 3-3 (-4)
13. Koninklijke HFC 3-1 (-2, 2 goals voor)
14. EVV 3-1 (-2, 1 goal voor)
15. FC Lienden 3-1 (-4)
16. HSC '21 3-4 (-5)
 

De Groene Scout

Well-known member
Ottink keert terug in de basis, Wilens en Grondman nog niet. Yeftha naar de bank en Veensma speelt centraal achterin.

En hoe pakte dit uit? Ik doel dan met name op Veensma in de basis en ook het handhaven van Bouwmeister en het niet opstellen van Uguz.
Kijk steeds vaker op van de keuzes van Eddy. Ik heb een beetje het idee dat hij graag alle 23 tevreden wil houden.

Verder niets meegekregen, dus ga er ook niet over oordelen. O ja, kut is deze start wel.
 

de waan

Well-known member
Veensma lijkt me toch een vrij logische keuze als vervanger van Grondman? Bouwmeister vind ik - ondanks dat hij nog een beetje zoekende is naar de zijn vorm - een stuk dreigender dan Yeftha vooralsnog, dus ook dat is geen vreemde keus en Cenk is kennelijk nog steeds niet helemaal de oude, anders had hij vast wel gestart neem ik aan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vorige week was Grondman al onzeker en zat Veensma niet eens bij de selectie, maar werd gekozen voor Hartgerink en Brummelhuis als defensieve wissels. Veensma heeft bovendien een zwakke voorbereiding gedraaid, dus ik was echt in de veronderstelling dat die voorlopig wel in het tweede zou blijven.
Bouwmeister t.o.v. Yeftha beetje hetzelfde afgaande op de voorbereiding, daarin heeft Bouwmeister geen bal geraakt. Uguz is volgens hem zelf weer topfit en was zelfs vorige week al boos dat hij niet mocht starten. Die had ik nu op zeker wel verwacht in de basis.
 

De Groene Scout

Well-known member
Net nog even de samenvatting gezien van UNA-HSC, maar als wij de goals zo makkelijk weggegeven dan gaat het echt niet goed komen. Pffff, lijkt wel comedy-capers: https://t.co/mAEmwLOH8A

1e opstellingsfout
2e keepersfout
3e te veel ruimte plus keepersfout
4e foute aanname rand 16
 

de waan

Well-known member
Uiteindelijk gaat aan bijna elk doelpunt wel een fout vooraf, maar inderdaad zag het er een paar keer wel erg knullig uit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Komend weekend de 4e speelronde met voor het eerst dit seizoen ook een zaterdagavond duel. En wat voor ??n; de beide koplopers WKE en UNA met 9 uit 3 treffen elkaar in Emmen.
Een dag later ontmoeten 2 ploegen elkaar die we misschien wel bovenaan zouden verwachten De Treffers en FC Lienden. Beiden hebben een valse start en kunnen geen nieuwe nederlaag gebruiken.


Zaterdag 12 september:
WKE - UNA

Zondag 13 september:
OJC Rosmalen - SWZ Boso Sneek
Kon. HFC - AFC
HBS - VVSB
TEC - JVC Cuijk
De Treffers - FC Lienden
HSC'21 - Hercules
Magreb'90 - EVV
 

de waan

Well-known member
In de categorie je verzint het toch niet. Frans Schuitemaker is opgestapt bij Magreb omdat de voorzitter het nodig vond de selectie hoogstpersoonlijk aan conditietraining te onderwerpen. :D

We hebben er weer een fraaie club bij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha ik lees het net. De trainer kon door omstandigheden iets later met de voorbereiding beginnen dan eigenlijk de bedoeling was. Voorzitter Najim el Houati was daar niet zo blij mee en na 2 nederlagen vond hij het tijd voor extra conditietraining door hemzelf gegeven. Dit verzin je toch niet; geweldig.
 

Unregistere

Well-known member
Haha ik lees het net. De trainer kon door omstandigheden iets later met de voorbereiding beginnen dan eigenlijk de bedoeling was. Voorzitter Najim el Houati was daar niet zo blij mee en na 2 nederlagen vond hij het tijd voor extra conditietraining door hemzelf gegeven. Dit verzin je toch niet; geweldig.

Haha, doet me denken aan vorig seizoen. Toen gooide hij Danny Zinhagel eruit als trainer en liet toen in de pers weten 'desnoods zelf op de bank te gaan zitten'. In zijn ogen maakte Zinhagel tactische missers en waren zijn wissels niet goed. Uiteindelijk kwam Frans Schuitemaker toen bij Magreb en die maakte de club kampioen. Maar kennelijk levert dat niet veel krediet op. Benieuwd wie er nu in gaat stappen. Willem van Hanegem?

Ik neem mijn woorden terug: Zaimi op basis van tv-beelden alsnog vrijgesproken.

Kijk aan, volledige vrijspraak zelfs. Netjes! Heeft het (soms) dus toch zin om in beroep te gaan.
 
Bovenaan