Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Het zou me niet verbazen als ze het succes volgend jaar verder uitmelken en Ekdom naar achteren halen,al zijn dit wel zijn vaste uren op Radio 2, dus of hij het doet.?

En laten we eerlijk zijn, het moet een beetje een feest der herkenning voor ouwe lullen zijn met af en toe een nummer voor de jonkies ertussen.

Volgens mij wilde de zenderco?rdinator voortaan juist de vaste overdaguren behouden zodat er ook een beetje 'reclame' is voor de reguliere programmering. Daardoor sneuvelde Hans Schiffers, die voor het eerst sinds 1999 ontbreekt, voor hem bleef alleen de nacht over. Maar ik ben het met je eens ja, Ekdom vanaf 11 uur tot 2 uur ofzo zou briljant zijn.
 

Fabian

Active member
Overigens zie ik oliebollen langskomen op tv, en dat herinnert mij eraan dat ik ze nog moet ophalen.

Al gedaan. Lange rij bij Klootwijk (waarom daar?) vermeden en naar buiten gelopen waar ik gelijk aan de beurt was.

Ik ben geen fan van dat eten, maar het smaakte prima die eerste oliebol.
 

Fabian

Active member
Stenders in de avond. Dat zou pas een puinzooi worden. Die lult nu al door platen heen die hij slecht vindt.
 

inhethoekje

Active member
Wuthering heights blijft een briljant, maar wel apart nummer, ik kan me voorstellen dat je het niks vindt. Ik vind het tekstueel knap hoe Bush er in is geslaagd een lied te schrijven over een literair meesterwerk van een kleine 150 jaar oud. De muziek past ook precies bij dat boek.

Hele goede zangeres die pas later door de critici/resencenten op haar waarde werd geschat, haar optreden verleden jaar (na 30 jaar oid) kreeg lovende kritieken.
Heb er nog een album van, niet dat ik het nog weleens draai maar hij staat me niet in de weg,.
 

JMD

Well-known member
Kan die vent in de nacht. Dan lig ik toch te slapen.

Dat zou mooi zijn... Vind het een verschrikking.
Heeft vanaf 2016 doordeweeks van 14.00 tot 16.00 een programma op Radio2, ipv Jan Willem Roodbeen. Dan gaat dus voortaan tussen 14.00 en 16.00 radio2 uit.

Overigens: die cliniclownsreclame vind ik echt zwaar irritant. Vind het een goed initiatief die cliniclowns, maar deze reclame mogen ze weglaten.
 

Fabian

Active member
Overigens: die cliniclownsreclame vind ik echt zwaar irritant. Vind het een goed initiatief die cliniclowns, maar deze reclame mogen ze weglaten.

Ik vind het ook een prima initiatief hoor, maar ik moet niet denken aan een clown aan mijn bed. It heeft dat beeld compleet verstoord.
 

inhethoekje

Active member
Al gedaan. Lange rij bij Klootwijk (waarom daar?) vermeden en naar buiten gelopen waar ik gelijk aan de beurt was.

Ik ben geen fan van dat eten, maar het smaakte prima die eerste oliebol.


In Nijmegen was er eentje die zo laag was ge?indigd en dit blijkbaar al van te voren wist dat hij het AD een vals adres had opgegeven zodat mensen naar zijn goede adres kwamen in de veronderstelling dat dat een andere kraam was.
En dan verbaasd zijn dat het uitkomt en er nu niemand meer bij hem langskomt.
 

Jozsef

New member
Komend uur al oa Cydonia, Paranoid en Whole lotta love. Die staan behoorlijk laag naar mijn mening.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij word er ook een beetje gesjoemeld met de lijst,ik had van de week een paar keer de indruk dat er in de nachtelijke uurtjes wel opvallend veel rustige nummers werden gedraaid,maar dat kan ook aan mij liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan