inhethoekje
Active member
Overigens zie ik oliebollen langskomen op tv, en dat herinnert mij eraan dat ik ze nog moet ophalen.
Het was mooi geweest als Living Doll tijdens zijn uren was geweest....
Het zou me niet verbazen als ze het succes volgend jaar verder uitmelken en Ekdom naar achteren halen,al zijn dit wel zijn vaste uren op Radio 2, dus of hij het doet.?
En laten we eerlijk zijn, het moet een beetje een feest der herkenning voor ouwe lullen zijn met af en toe een nummer voor de jonkies ertussen.
Overigens zie ik oliebollen langskomen op tv, en dat herinnert mij eraan dat ik ze nog moet ophalen.
Radiohead rules!
Wuthering heights blijft een briljant, maar wel apart nummer, ik kan me voorstellen dat je het niks vindt. Ik vind het tekstueel knap hoe Bush er in is geslaagd een lied te schrijven over een literair meesterwerk van een kleine 150 jaar oud. De muziek past ook precies bij dat boek.
Stenders in de avond. Dat zou pas een puinzooi worden. Die lult nu al door platen heen die hij slecht vindt.
Deze vind ik niet zo veel, Creep wel.
Kan die vent in de nacht. Dan lig ik toch te slapen.
Overigens: die cliniclownsreclame vind ik echt zwaar irritant. Vind het een goed initiatief die cliniclowns, maar deze reclame mogen ze weglaten.
Al gedaan. Lange rij bij Klootwijk (waarom daar?) vermeden en naar buiten gelopen waar ik gelijk aan de beurt was.
Ik ben geen fan van dat eten, maar het smaakte prima die eerste oliebol.
Komend uur al oa Cydonia, Paranoid en Whole lotta love. Die staan behoorlijk laag naar mijn mening.
Wat? Schande.
Maar beter dan dat ze s'avonds gedraaid worden. Dan had ik niet geluisterd.