Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
De fun ontgaat me sowieso, maar ik heb het ook niet zo op kortgeknipte vrouwen in de overgang die uit de maat meedansen op nummers waarvan ze drie woorden uit het refrein kunnen meezingen.

Ed Sheeran. Je begint al een hekel te krijgen aan die jongen alleen al vanwege het bovenstaande publiek dat zijn nummers meebl?rt.

Overigens, Ed Sheeran live zien optreden was voor mij al een reden om een hekel aan hem te krijgen.
 

inhethoekje

Active member
Ed Sheeran. Je begint al een hekel te krijgen aan die jongen alleen al vanwege het bovenstaande publiek dat zijn nummers meebl?rt.

Overigens, Ed Sheeran live zien optreden was voor mij al een reden om een hekel aan hem te krijgen.

Was laatst in een zaak om een soundbar te checken, heb die verkoper na 10 minuten gevraagd om andere muziek op te zetten anders kocht ik hem in een andere winkel.
 

Batigoal

Well-known member
Was laatst in een zaak om een soundbar te checken, heb die verkoper na 10 minuten gevraagd om andere muziek op te zetten anders kocht ik hem in een andere winkel.

En terecht.

Ik heb inmiddels redelijk wat concerten en festivals bezocht, maar zelden iemand gezien die zichzelf zo vaak een veer in eigen reet wist te steken. En ondertussen net doen of je zo'n gewone jongen bent gebleven. Ook ??n van de weinige keren dat ik ben weggelopen bij een concert.
 

Cees

New member
Iemand met zo'n trui aan moet je legaal in elkaar kunnen meppen.
Je hebt een hekel aan de top 2000, en dan ga je in plaats van de radio zelfs de tv aanzetten? Een beetje masochisme kan je niet ontzegt worden.

Dit is overigens wel een gigantisch zeiknummer zeg..
 

Janssen

Well-known member
Je hebt een hekel aan de top 2000, en dan ga je in plaats van de radio zelfs de tv aanzetten? Een beetje masochisme kan je niet ontzegt worden.

Dit is overigens wel een gigantisch zeiknummer zeg..

Zeiken op de Top 2000 is gewoon onderdeel van de traditie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan