Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind ze niet te eten van die man, en niet pinnen is zo 1999.
Ik haal ze bij de plaatselijke banketbakker, die zijn heerlijk.

De oliebollenkraam bij ons die vorig jaar ergens onderaan stond bij het AD scoort daar gewoon een 8.
 

inhethoekje

Active member
De oliebollenkraam bij ons die vorig jaar ergens onderaan stond bij het AD scoort daar gewoon een 8.

Daarom, wij rijden voor erwtensoep helemaal naar Nijmegen, terwijl de mensen die bij die slager om de hoek wonen zijn erwtensoep misschien niet te kanen vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De oliebollenkraam bij ons die vorig jaar ergens onderaan stond bij het AD scoort daar gewoon een 8.

De patat van de Smullers op station Dordt stond in hun patat lijst nog hoger dan de patat van de beste snackbar van Hoorn. Al moet ik zeggen dat dat inmiddels wel van mij mag. Sinds ze ander vet gebruiken vind ik die patat niet meer te eten. Ik ben er ook een keer goed ziek van geworden. Dat kon ik toen nog wel hebben, maar inmiddels heb ik niet meer heel veel vet op de botten. Maar smaken verschillen. Ik ging voorheen samen met een dame uit Lutjebroek naar De Kuip. De ene keer was zij chauffeur en de andere keer was ik chauffeur. Die ging dus altijd in De Kuip haar patatje halen, terwijl ik de patat op het voorplein beter vind smaken.
 

JMD

Well-known member
Wuthering heights... Blijft elke keer mooi.

Bij dat refrein zie ik Cathy elke weer als geestverschijning aan het raam van haar vroegere geliefde Heathcliff staan...
 

JMD

Well-known member
Ik krijg rode vlekken van de stem van Kate Bush.

Bij andere liedjes van haar heb ik dat ook, maar bij dit nummer juist niet... Hier past het. Ik ben geen muziektheoreticus, maar dat liedje schijnt heel apart in elkaar te zitten qua toonsoorten/akkoorden.
 

JMD

Well-known member
Hurricane van Dylan nu, over een bokser die ten onrechte van moord werd beschuldigd.
 

Fabian

Active member
Ik heb ook niets met Kate Bush. Maar ik heb iemand op school dat zien playbacken en sindsdien zijn de nachtmerries en afkeer toegenomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij andere liedjes van haar heb ik dat ook, maar bij dit nummer juist niet... Hier past het. Ik ben geen muziektheoreticus, maar dat liedje schijnt heel apart in elkaar te zitten qua toonsoorten/akkoorden.

Het is inderdaad een mooi nummer, zit prima in elkaar. Maar die stem kan ik gewoon niet naar luisteren.
 

inhethoekje

Active member
Ik ga met JMD mee, Kate Bush zit muzikaal en tekstueel er goed in elkaar hoor,maar je moet er even voor gaan zitten om het in je bovenkamer te plaatsen.
 

Janssen

Well-known member
De Top 2000, reikhalzend uitkijken naar dat ene nummer, dat je het hele jaar door kunt draaien wanneer je maar wil.
 

inhethoekje

Active member
En trouwens, alsof ik in september opeens de behoefte krijg om KC and the Sunshine band te draaien.
In December klinkt het me wel weer een keer leuk in de oren.
 

Janssen

Well-known member
Je ontgaat de fun bij zo'n lijst, hartje zomer kan ik ook oliebollen eten en toch doe ik dat niet.

De fun ontgaat me sowieso, maar ik heb het ook niet zo op kortgeknipte vrouwen in de overgang die uit de maat meedansen op nummers waarvan ze drie woorden uit het refrein kunnen meezingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan