Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Voor de jongeren, Frits Spits was een dj die jarenlang een programma had op de radio waarbij hij vaak een nummer aankondigde waarin hij eerst in een soort van gedicht voorlas waarom hij het nummer zo mooi vond.
(en dan kwam er weer een kutnummer van U2)
 

Fabian

Active member
Voor de jongeren, Frits Spits was een dj die jarenlang een programma had op de radio waarbij hij vaak een nummer aankondigde waarin hij eerst in een soort van gedicht voorlas waarom hij het nummer zo mooi vond.
(en dan kwam er weer een kutnummer van U2)

In de Top 2000 vond ik dat tergend. Ieder nummer werd behandeld als een kunststukje. Dat begon al op dag 1 van het gebeuren wanneer Rick Astley uit de speakers schalde.
Verschrikkelijk.
 

Fabian

Active member
Eens!
Maar goed, vrouwen zullen wel op zeg me dat het niet zo is stemmen, die stemmen natuurlijk niet op een liedje over een hoer.

Ik vind Zeg Mij Dat Het Niet Zo Is een prachtig nummer. Juist beter dan Kronenburg Park.
 

inhethoekje

Active member
Eens!
Maar goed, vrouwen zullen wel op zeg me dat het niet zo is stemmen, die stemmen natuurlijk niet op een liedje over een hoer.

Vrouwen die op Boeijen stemmen hebben niks met de teksten want die zijn vaak niet te verstaan, heb een keer tijdens de Zomerfeesten een uurtje staan kijken, is niet te doen, die man brabbelt maar wat in de microfoon.
Vrouwen stemmen op hem omdat ze het een leuke vent vinden denk ik.
 

inhethoekje

Active member
In de Top 2000 vond ik dat tergend. Ieder nummer werd behandeld als een kunststukje. Dat begon al op dag 1 van het gebeuren wanneer Rick Astley uit de speakers schalde.
Verschrikkelijk.

Dat hoort wel een beetje bij Radio 2, al geef ik toe dat het nu wel erg uit de hand loopt.
 

Fabian

Active member
Dat hoort wel een beetje bij Radio 2, al geef ik toe dat het wel erg uit de hand loopt.

Heb je gisteren Stefan Stasse gezien? Die was aan het dirigeren. Die behandelt alles binnen een radiostudio als een intellectueel gebeuren, zelfs het publiek. Ik vond het eigenaardig om te aanschouwen.
 

inhethoekje

Active member
Heb je gisteren Stefan Stasse gezien? Die was aan het dirigeren. Die behandelt alles binnen een radiostudio als een intellectueel gebeuren, zelfs het publiek. Ik vond het eigenaardig om te aanschouwen.


Die man keek op een gegeven moment zo eng uit zijn ogen dat ik echt dacht dat hij in een psychose terecht was gekomen.
 

Fabian

Active member
Ik denk als Jandino. :)

Kijk uit h?!

tumblr_m1lfsk4xfs1r7hcjso1_500.gif
 

inhethoekje

Active member
Ik zou als Radio 2 co?rdinator Ekdom nooit naar achteren halen in het schema, als je die in de avond laat draaien dan breken ze echt de studio af.
Die was bij SR al de gangmaker, als die de kans krijgt bij de Top 2000 dan staat de boel om 11 uur s'avonds finaal op zijn kop.
 

Fabian

Active member
Ik zou als Radio 2 co?rdinator Ekdom nooit naar achteren halen in het schema, als je die in de avond laat draaien dan breken ze echt de studio af.
Die was bij SR al de gangmaker, als die de kans krijgt bij de Top 2000 dan staat de boel om 11 uur s'avonds finaal op zijn kop.

Die gaat helemaal los. Stond te hakken vroeg in de ochtend op Elstak.
 

JMD

Well-known member
Ik zou als Radio 2 co?rdinator Ekdom nooit naar achteren halen in het schema, als je die in de avond laat draaien dan breken ze echt de studio af.
Die was bij SR al de gangmaker, als die de kans krijgt bij de Top 2000 dan staat de boel om 11 uur s'avonds finaal op zijn kop.

Het was mooi geweest als Living Doll tijdens zijn uren was geweest....
 

inhethoekje

Active member
Die gaat helemaal los. Stond te hakken vroeg in de ochtend op Elstak.

Het was mooi geweest als Living Doll tijdens zijn uren was geweest....

Het zou me niet verbazen als ze het succes volgend jaar verder uitmelken en Ekdom naar achteren halen,al zijn dit wel zijn vaste uren op Radio 2, dus of hij het doet.?

En laten we eerlijk zijn, het moet een beetje een feest der herkenning voor ouwe lullen zijn met af en toe een nummer voor de jonkies ertussen.
 

JMD

Well-known member
Volgend uur Wuthering heights, Hurricane en Billie Jean achter elkaar. Dat wordt genieten.

Wuthering heights blijft een briljant, maar wel apart nummer, ik kan me voorstellen dat je het niks vindt. Ik vind het tekstueel knap hoe Bush er in is geslaagd een lied te schrijven over een literair meesterwerk van een kleine 150 jaar oud. De muziek past ook precies bij dat boek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan