Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel wat zijn als Pieter Broertjes gevegt zijn vriendjes van de ME laat aanrukken.
 

JFK

Well-known member
Ik ontferm me wel over die colbertjes bij de deur, NPO 2 moet bezuinigen dus dat lijken me niet de colbertjes die in het weekeinde bij een nachtclub staan.

Ik bedenk me dat we beter jou en je broers achter de microfoons kunnen plaatsen. Even het Bep van Klaveren woordenboek opdreunen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ontferm me wel over die colbertjes bij de deur, NPO 2 moet bezuinigen dus dat lijken me niet de colbertjes die in het weekeinde bij een nachtclub staan.

Zolang niemand in zijn carnaval kostuum komt, dan zullen ze niets vermoeden:

media_xll_7448130.jpg


Ik bedenk me dat we beter jou en je broers achter de microfoons kunnen plaatsen. Even het Bep van Klaveren woordenboek opdreunen.

Dat klinkt beter dan dat Limburgs van Janssen en dat Dalfs van gevegt.
 

inhethoekje

Active member
Gaan we even met barkrukken gooien en ondertussen pilsen we gewoon door.

Kunnen we Fabian niet meenemen om achter de bar te zetten, die meiden die er nu staan tappen zwaar ruk, zit vaak niet eens schuim op en 3 bier afrekenen duurt een eeuwigheid bij die kutjes, bij ons krijgt iedereen het gratis.
 

JFK

Well-known member
Kunnen we Fabian niet meenemen om achter de bar te zetten, die meiden die er nu staan tappen zwaar ruk, zit vaak niet eens schuim op en 3 bier afrekenen duurt een eeuwigheid bij die kutjes, bij ons krijgt iedereen het gratis.

We gaan echt niet betalen voor de drank. Wordt er ook whiskey geschonken?
 

inhethoekje

Active member
O ja, en vrouwelijke bellers die de Top2000 heel leuk vinden omdat ze met manlief, dochter van 3 maanden en de hond al 3 dagen op de bank zitten te kijken en luisteren schelden we helemaal de pestpleuris.
 

JFK

Well-known member
O ja, en vrouwelijke bellers die de Top2000 heel leuk vinden omdat ze met manlief, dochter van 3 maanden en de hond al 3 dagen op de bank zitten te kijken en luisteren schelden we helemaal de pestpleuris.

En al die Nederlandstalige schijtzooi gaan we schrappen. Dus geen De Kast, Acda, Munnik, Bl?f en andere teringzooi kukelen we overboord.
 

Jozsef

New member
Angel of Death op volume 10, en dan die zaal kompleet verbouwen. Halen we daar DWDD mee denk je?
 

Max

Administrator
Forumleiding
En al die Nederlandstalige schijtzooi gaan we schrappen. Dus geen De Kast, Acda, Munnik, Bl?f en andere teringzooi kukelen we overboord.

Dat kan je makkelijk opvullen met vrije keuze uit de DVK collectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan