Jozsef
New member
Nee, die meeting moet doorgaan. Als we daar zijn en er wordt een polonaise gestart, dan gaan we over tot een massale knokpartij.
Hahaha! En DVK dat live meekijkt. Briljant idee.
Nee, die meeting moet doorgaan. Als we daar zijn en er wordt een polonaise gestart, dan gaan we over tot een massale knokpartij.
Gelijk dat raam eruit rammen en de controle over de uitzending overnemen, even aan die gast die het bij het Journaal probeerde laten zien hoe het moet.
Hahaha! En DVK dat live meekijkt. Briljant idee.
En dan Gevegt en Janssen achter de microfoons zetten.
Ik ontferm me wel over die colbertjes bij de deur, NPO 2 moet bezuinigen dus dat lijken me niet de colbertjes die in het weekeinde bij een nachtclub staan.
Ik ontferm me wel over die colbertjes bij de deur, NPO 2 moet bezuinigen dus dat lijken me niet de colbertjes die in het weekeinde bij een nachtclub staan.
Ik bedenk me dat we beter jou en je broers achter de microfoons kunnen plaatsen. Even het Bep van Klaveren woordenboek opdreunen.
Zou wel wat zijn als Pieter Broertjes gevegt zijn vriendjes van de ME laat aanrukken.
Gaan we even met barkrukken gooien en ondertussen pilsen we gewoon door.
Kunnen we Fabian niet meenemen om achter de bar te zetten, die meiden die er nu staan tappen zwaar ruk, zit vaak niet eens schuim op en 3 bier afrekenen duurt een eeuwigheid bij die kutjes, bij ons krijgt iedereen het gratis.
Ik bedenk me dat we beter jou en je broers achter de microfoons kunnen plaatsen. Even het Bep van Klaveren woordenboek opdreunen.
Wat een dooie boel eigenlijk. Het lijkt wel een Ajaxmeeting.
Geen probleem, nodigen we Jules Deelder uit voor de vrolijke noot in het geheel.
Zaten ze toch keihard sinas te zuipen en kotste El Simao Lizard onder?
O ja, en vrouwelijke bellers die de Top2000 heel leuk vinden omdat ze met manlief, dochter van 3 maanden en de hond al 3 dagen op de bank zitten te kijken en luisteren schelden we helemaal de pestpleuris.
En al die Nederlandstalige schijtzooi gaan we schrappen. Dus geen De Kast, Acda, Munnik, Bl?f en andere teringzooi kukelen we overboord.