Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Hoop oudere jongeren in de kroeg, Hoek. Volgend jaar gaan we daar een meeting organiseren.
Wordt legendarisch. Ik wacht nog even tot het prachtige "Old men", daarna vind ik 't wel weer genoeg voor nu.
 

inhethoekje

Active member
Moet je in september/oktober al plannen want tegenwoordig moet je boeken.

(door het succes)

Voorheen kon je erheen rijden een aansluiten in de rij, kan niet meer, je ziet nu ook geen rijen meer tijdens het journaal.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat dit programma over 2 jaar door zijn eigen succes ten onder is gegaan.
De dj's beginnen zich steeds meer bewust te worden van de camera waardoor het net als bij SR irritante gasten worden, en, en dat is nog veel erger, de mensen , voorheen vrome EO gangers die een uurtje radio kwamen kijken, zijn nu vervangen door de Koningsdag/NederlandsElftal/Toppers zuiplappen, ik zag van de week al de eerste verklede eikels in de kroeg zitten met bordjes omhoog om het thuisfront te laten weten dat ze binnen waren, en dat betekent meestal het einde,Nederlanders die weten dat ze op tv komen zetten nu eenmaal graag een pruik op met wortels.

Jammer.
Ik vraag me echt af wat de toegevoegde waarde is om daar een camera neer te zetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In een rij staan om naar binnen te komen en dan een uurtje binnen en weer naar buiten toch?
 

Jozsef

New member
Eerst de halve dag zuipen natuurlijk in de plaatselijke kroeg. En dan halflam rijpe wijven lastigvallen. Lachen, toch?
 

inhethoekje

Active member
Jongeren die dansen op ouwelullen muziek, dat is hetzelfde als ouwelullen die moeilijk gaan staan huppelen bij DJ Tiesto.
 

inhethoekje

Active member
Nee, die meeting moet doorgaan. Als we daar zijn en er wordt een polonaise gestart, dan gaan we over tot een massale knokpartij.


Gelijk dat raam eruit rammen en de controle over de uitzending overnemen, even aan die gast die het bij het Journaal probeerde laten zien hoe het moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan