Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Phil Collins, tot vervelens toe aan moeten horen als je weer bij een studente op haar kamer was beland.
Zat je eerst naar dat oeverloze gedrum te luisteren terwijl je alleen maar aan neuken dacht.
(in mijn beleving hadden studentes ook nooit bier in huis maar smerige vieze rode wijn)
 

erka

Well-known member
Die gast die nu presenteert heeft al dagen dezelfde kleren aan. Wat een stinkboel.
 

Jozsef

New member
Top 2000

En het volgende kutnummer dat er over 5 jaar niet meer instaat: Streets van Kensington.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik denk dat dit programma over 2 jaar door zijn eigen succes ten onder is gegaan.
De dj's beginnen zich steeds meer bewust te worden van de camera waardoor het net als bij SR irritante gasten worden, en, en dat is nog veel erger, de mensen , voorheen vrome EO gangers die een uurtje radio kwamen kijken, zijn nu vervangen door de Koningsdag/NederlandsElftal/Toppers zuiplappen, ik zag van de week al de eerste verklede eikels in de kroeg zitten met bordjes omhoog om het thuisfront te laten weten dat ze binnen waren, en dat betekent meestal het einde,Nederlanders die weten dat ze op tv komen zetten nu eenmaal graag een pruik op met wortels.

Jammer.

Valt mij dit jaar ook op. Vroeger was de presentatie gewoon de nummers aan/afkondigen en af en toe een mail/sms van een luisteraar (die vaak ongeveer op hetzelfde neerkwamen), dit jaren worden ze in de uitzending gehaald, was er van de week al een huwelijksaanzoek (heel toevallig.... SR had een huwelijk) en heb ik het idee dat de DJ's zichzelf belangrijker gaan vinden dan de lijst. Dat ze dat met hun eigen programma doen, oke, maar bij zo'n lijst doe je dat niet.

En ja, de mensen in dat caf? vallen me nu ook op. (al zie ik vooral foto's omdat ik gewoon radio luister) Was overigens van de week niet zo. Ik was er bij de start van de Top2000, toen zaten er vooral muziekliefhebbers.

Overigens kan je nog steeds op de bonnefooi komen naar het Top2000-caf?, maar er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, het merendeel kon je al via internet boeken. Scheelt je wel uren in de rij staan.
 

inhethoekje

Active member
Ze raden je aan om niet meer te komen als je niet hebt gereserveerd,en als je de rij ziet tijdens het Journaal dan lijkt me dat ook te kloppen, komt bij dat de lijst op het begin ,wellicht omdat veel mensen nog moeten werken, veelal door de gelukkigen die al vakantie of werkloos/gepensioneerd zijn worden bezocht.
Naarmate de week vordert hoor je toch echt steeds vaker de dj zeggen dat op de bonnefooi langskomen vrijwel geen nut meer heeft.

Inderdaad voorheen las de dj af en toe een sms op , waarbij ik me tegenwoordig overigens afvraag of de dj's niet een beetje te ver door slaan in hun enthousiasme want vaak zijn het ellenlange Frits Spits epistels voor een nummer wat toch echt zwaar klote is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan