Tokio 2020

erka

Well-known member
En Waterpolo. Hongarije heeft ook heel veel goede zwemmers. Zwemmen is nationale sport nr 1 in Hongarije.
 
D

Deleted member 2709

Guest
En Waterpolo. Hongarije heeft ook heel veel goede zwemmers. Zwemmen is nationale sport nr 1 in Hongarije.
Die liet ik bewust weg omdat dat sporten waar we in Nederland wel op letten.
 

Joost

Well-known member
Valt me op dat NOS veel sneller is met schakelen naar Nederlanders dan in Rio. Toch wat geleerd.

Ik vond de gecombineerde verslaggeving van het wielrennen en handboogschieten ook erg goed gedaan met die twee beeldjes naast elkaar.
 

gevegt

Well-known member
Waarom stelt geen enkele journalist de vraag waarom de sporters uit hun bubbel zijn gehaald tijdens de reis naar Japan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom is Willy niet even een paar keer heen en weer gevlogen met zijn Boeing?
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar ik ben dan ook geen atleet die denkt zich op de spelen hoef te laten zien in mijn te strakke pakje en dikke kop
 
D

Deleted member 2709

Guest
De nr 31 van de wereld stapt er uit, nu gaat er een Sudanees (ook een moslim waarschijnlijk) door die 469e op de wereldranglijst staat. Als hij tenminste wel tegen de Israëliër wil.
De Sudanees kwam niet opdagen voor de wedstrijd..
Oud nieuws overigens
 

zwammy

Well-known member
Mooi, lekker naar huis vliegen en daar weer nootjes rapen. Kun je bij de grote soeppot klagen wat voor ergs de joden je allemaal hebben aangedaan
 
Bovenaan