Jammer idd dat Croke PArk er niet bij zit. Als ze het aan de GAA gevraagd hadden (net als toen Lansdowne Road verbouwd werd) hadden die het echt wel toegestaan. Is op Wembley na dan het grootste stadion volgens mij (en als ze het ooit helemaal dicht zouden bouwen (maar dan moet Hill 16 over de spoorlijn heen) dan wordt dat denk ik het grootste stadion van Europa).
-Wembley => logisch, zal wel de finale krijgen lijkt me, wordt dan de 2e keer in 8 jaar dat die de EK-finale hebben plus ontzettend veel CL-finales
-Cardiff => mooi, in Wales
-Spurs => zal pijn doen voor Arsenal, maar lijkt me wel de meest logische keus. West Ham had ook gekund, maar dat voelt toch niet echt als een voetbalstadion
-Man City => qua toeschouwersaantal vreemde keus tov Old TRafford, maar wie weet bouwen ze voor die tijd nog wel een 3e ring erbij op 1 van de zijdes die nog maar 2 ringen heeft. Qua moderniteit natuurlijk appeltje-eitje
-Everton => goed, ik ben natuurlijk niet objectief in deze, maar Anfield wordt ook schitterend gerenoveerd en zal in 2028 compleet gerenoveerd zijn (komende zomer is de Anfield Road stand helemaal klaar en ze gingen volgens mij nog een tribune groter maken). Ze zitten nu al qua toeschouwersaantal boven dat van het nieuwe Evertonstadion en dat wordt alleen maar meer.
-Newcastle => het noordoosten moet je ook bereiken, goede keus
-Villa Park => tradities moet je behouden, zal denk ik het kleinste stadion zijn?
-Hampden => top!
-Aviva => top!
-Belfast => geen idee wat dit gaat worden, maar op deze manier zorg je ook voor dat alle 'landen' meedoen.
10 stadions dus, 6 in Engeland, 1 in de overige 4. Er zal dan niet 'gekoppeld' worden lijkt me, men zal door heel het VK gestuurd worden, en qua reistijd kan dat natuurlijk best.