9 clubs die wilden deelnemen aan de Super League hebben berouw getoond en hebben een boete gekregen van 15 miljoen euro (samen), tevens moeten alle clubs 5% van hun volgende verdiende Europese geld afstaan... Daar zullen ze van schrikken...
Barcelona, Real en Juve hebben nog geen berouw getoond en die wachten nog op sancties, die gaan zwaarder uitpakken.
Deze 3 gaan nog wel ff verder met het treiteren van de UEFA, het zou me niet verbazen dat ze van de zomer weer met nieuwe ideeen komen ; de Copa Latina ( incl. Bra/Arg ) in ere willen herstellen bijvoorbeeld
IK vraag me alleen af hoe je dat dan doet met die lower leages, wordt dat dan een promotie/degradatie regeling?
Nee, Ramon Sanchez Pizjuan, oftewel het stadion van de club Sevilla.Toch niet weer dat lelijke olympic stadium in Sevilla?
Heb jij ergens de speeldagenkalender gezien dan? Of: waar komt dit vandaan?De data van de groepsfases van de CL, EL en CoL voor het seizoen 2022/23 zijn zoals verwacht in elkaar geschoven vanwege het WK 2022. De data van de voorrondes en de knock-out fases zijn niet veranderd.
Data groepsfases 2022/23:
1: 6-8 september
2: 13-15 september
3: 4-6 oktober
4: 11-13 oktober
5: 25-27 oktober
6: 1-3 november
Iemand had dit gepost op het forum van Bert Kassies en die heeft het van de Twitter van iemand van de Poolse voetbalbond: .Heb jij ergens de speeldagenkalender gezien dan? Of: waar komt dit vandaan?