Toekomst Europese competities

Makanaky

Well-known member
Heel stuitend dat de lokale supporters zgn. 'Legacy fans' werden genoemd in SL-taal. Je moet wat met een nalatenschap of erfenis maar stiekem vormen ze vooral een blok aan je been.

Nu in alle 11 gevallen (United FC of Manchester bestaat al een poosje) can onderaf people's clubs oprichten en de roversbendes boycotten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu in alle 11 gevallen (United FC of Manchester bestaat al een poosje) can onderaf people's clubs oprichten en de roversbendes boycotten.

Nou, dat FC United is echt geen succes geworden en om nou te zeggen dat Man Utd die 239 fans mist...?
 

Makanaky

Well-known member
Kan me voorstellen dat je niet meer geassocieerd wil worden met zulke vervreemdende molochen. Er gaan supporters zijn die hun 'legacy' fanschap in twijfel zullen gaan trekken. Hoe groot die gezonde tegenbeweging zal zijn, zal de toekomst moeten uitwijzen.
 

JMD

Well-known member
Nou, dat FC United is echt geen succes geworden en om nou te zeggen dat Man Utd die 239 fans mist...?
Op zich is dat wel een succes geworden, maar punt is alleen dat clubs als United idd die fans niet missen. Die halen gewoon vrachtladingen supporters binnen uit Azië. Ik heb 1x bij Man United op de tribune gezeten (11 jaar terug) en het was alsof ik in Azië was, bijna alleen maar Japanners, Chinezen enz..
Old Trafford verkoopt toch wel uit, dat het meer en meer 'future fans' zijn dan 'legacy fans', dat maakt het bestuur niks uit, zolang het geld maar binnenkomt.
 

Fregge

Well-known member
Zal er vast mee te maken hebben dat je niet in de competitie mag uitkomen als je meedoet met niet erkende FIFA toernooien, die gisteravond is toegevoegd
 

BlauwVinger

Well-known member
Fascinerend hoe dergelijke types de vinger geven aan 'fans' die zélf dit monster hebben gebaard en ze volledig over de rooie krijgen.

JJZboSk.jpg
 
Bovenaan