Toekomst Europese competities

gevegt

Well-known member
Nee, maar je mag toch hopen??
Wat de laatste 2 dagen aantoont is dat die clubs de UEFA/FIFA harder nodig hebben dan andersom. Maakt de positie wel sterker voor de bonden.
Ik heb het idee dat ze emoties onderschat hebben en net iets te veel op twitter ed afgaan.
Dit spel is nog lang niet afgelopen.
 

JMD

Well-known member
@ exhippie: Hebben ze al gezegd waarom?
Ik denk dat ze geschrokken zijn van alle reacties en dat ze ook realiseerden dat de grote woorden van hun juristen (over dat de UEFA/FIFA echt hun spelers niet mochten schorsen) niet waar bleken.
Plus dat ongetwijfeld spelers in opstand zijn gekomen. Die hebben hier niet om gevraagd en kunnen zomaar ineens uitgesloten worden van nationaal voetbal enz.
 

gevegt

Well-known member
Ik denk dat ze geschrokken zijn van alle reacties en dat ze ook realiseerden dat de grote woorden van hun juristen (over dat de UEFA/FIFA echt hun spelers niet mochten schorsen) niet waar bleken.
Plus dat ongetwijfeld spelers in opstand zijn gekomen. Die hebben hier niet om gevraagd en kunnen zomaar ineens uitgesloten worden van nationaal voetbal enz.
Zijn dat de zelfde supporters die de straat opgingen toen City werd overgenomen en weer vooraan stonden bij het kampioenschap daarna?
 

JMD

Well-known member
Zijn dat de zelfde supporters die de straat opgingen toen City werd overgenomen en weer vooraan stonden bij het kampioenschap daarna?
Geen idee, ik heb het ze niet gevraagd.

Maar ik weet wel dat een hoop City-supporters niet meer naar het stadion gaan. Niet voor niks dat de kaartjes bij City gewoon nog normaal verkrijgbaar zijn tot zo ongeveer een paar uur voor het duel. (i.t.t. bijvoorbeeld bij Man United of Liverpool).
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb even 5 minuten op Reddit gekeken :) 1000 berichten in 4 minuten erbij, hahaha
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Agnelli zou fake news zijn, ondanks een blauw vinkje bij het twitteraccount
 

JMD

Well-known member
Zolang de eigenaars er nog zitten gaat dat overigens denk ik niet veel veranderen.
 

JMD

Well-known member
Die lui dachten echt dat supporters het geweldig zouden vinden zo'n competitie.
De Aziaten zullen het fantastisch vinden, en daar gingen ze vanuit.
Ze vergaten alleen de 'eigen' supporters, zoals ze dat wel vaker doen.
 
Bovenaan