Toekomst Europese competities

JMD

Well-known member
Chelsea en City zouden zich al willen terugtrekken uit het project, ze zijn geschrokken door de negatieve reacties...

Makanaky

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, als 'mijn' Sporting mee zou mogen doen in een grotere Superleague, met een groter budget en dus in de sterkste competitie, dan weet ik wel voor welk scenario ik zou kiezen.
Je hebt een veel te grote broek aan. Sporting is wat prijzen en reputatie het Feyenoord van Portugal en die zie ik gelukkig ook niet 123 in een SL.
Daar schrik je Arsenal niet mee af :rolleyes:
Die spelen toch elk jaar Europa League?

JMD

Well-known member
Ik zat daar ook aan te denken, dit jaar geen degradatie en alleen 3 promovendi uit de Championship. Flikker die 6 er maar helemaal uit.
Heb je direct ook de kleinere Premier League... :)

17 is overigens niet ideaal qua aantal, laat dan 2 ploegen maar via de playoffs komen... Heb je er 18. Tevens heeft het Championship er dan 20. Komt ook beter uit.

De Greedy Six kan zich dan 100% richten op de Super League.

De Wolf

Well-known member
Ik moet nog terug komen op de gesloten eerste divisie.
Clubs zoals Jong PSV en Jong Ajax kunnen wel degraderen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heb je direct ook de kleinere Premier League... :)

17 is overigens niet ideaal qua aantal, laat dan 2 ploegen maar via de playoffs komen... Heb je er 18. Tevens heeft het Championship er dan 20. Komt ook beter uit.

De Greedy Six kan zich dan 100% richten op de Super League.
Ik zeg toch: Géén degradanten en alleen drie promovendi. Dan blijf je op 20

U.G.

Well-known member
Je hebt een veel te grote broek aan. Sporting is wat prijzen en reputatie het Feyenoord van Portugal en die zie ik gelukkig ook niet 123 in een SL.

Nee hoor, ze maken met 100000 leden deel uit van de grote drie in Portugal. Het is zeker wel het Feyenoord van Portugal qua prijzen. Maar heeft City in Engeland een grotere reputatie ?

Maar goed, ik zei ook een bredere SL.

Bovenaan