The Three Lions

The Three Lions

  • Groepsfase

    Stemmen: 2 12,5%
  • Laatste 16

    Stemmen: 3 18,8%
  • Kwartfinale

    Stemmen: 6 37,5%
  • Halve finale

    Stemmen: 0 0,0%
  • Finale

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ze winnen het EK 2016

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

RickPSV

Active member
Het EK topic van The Three Lions (Engeland).
Nu Nederland niet mee doet support ik Engeland... spelen leuk voetbal naar mijn mening.

De selectie:

Doelmannen: Joe Hart, Fraser Forster, Tom Heaton
Links-backs: Danny Rose, Ryan Bertrand
Rechts-backs: Nathaniel Clyne, Kyle Walker
Centrale verdedigers: Gary Cahill, Chris Smalling, John Stones
Middenvelders: Jordan Henderson, Jack Wilshere, Eric Dier, James Milner, Ross Barkley, Raheem Sterling, Adam Lallana, Dele Alli
Aanvallers: Wayne Rooney, Harry Kane, Daniel Sturridge, Jamie Vardy, Marcus Rashford

Hoe ver gaat Engeland komen denken jullie?
 

Mario

Well-known member
Engeland stelt meestal teleur op grote toernooien. Na '66 alleen nog 4e geworden in 1990. Op het EK heeft men sowieso nooit potten gebroken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ze 4 potjes gaan spelen en dan verliezen na pingels.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Verwachtingen hier zijn weer enorm laag, en niet voor niks denk ik. Ik gok op de 1/8 finale.
 

fr-keff

Active member
Als thuisland was dat ook geen topprestatie.

Waarom moet een thuis land altijd ver komen? Ik zie Rusland in 2018 ook geen hoge ogen gooien. En heeft Qatar wel een nationaal elftal? Zo onzin dat je als gastland ook bijna verplicht bent de finale te halen.
 

Forza AZ

Well-known member
Waarom moet een thuis land altijd ver komen? Ik zie Rusland in 2018 ook geen hoge ogen gooien. En heeft Qatar wel een nationaal elftal? Zo onzin dat je als gastland ook bijna verplicht bent de finale te halen.
Vanwege het thuisvoordeel verwacht je van het gastland wel dat ze verder komen dan gemiddeld. Dat wil niet zeggen dat ze ook maar gelijk de finale moeten halen, want dat hangt natuurlijk ook van de kwaliteit van het team af.
 

Mario

Well-known member
Waarom moet een thuis land altijd ver komen? Ik zie Rusland in 2018 ook geen hoge ogen gooien. En heeft Qatar wel een nationaal elftal? Zo onzin dat je als gastland ook bijna verplicht bent de finale te halen.

Je koopt natuurlijk niet voor niets een WK.
 
Bovenaan