Huh?Raheem Sterling van Manchester City is uit de Engelse selectie gezet omdat hij nog veel te veel bezig was met de wedstrijd tegen Liverpool.
Huh?Raheem Sterling van Manchester City is uit de Engelse selectie gezet omdat hij nog veel te veel bezig was met de wedstrijd tegen Liverpool.
Elke bondscoach in Engeland gaat door de Sir Alf Ramsey meetlat. Maar buiten de wereldtitel heeft Ramsey ook niet gek veel gepresteerd. Hij miste drie toernooien waarbij aangetekend moet worden dat daar twee EK's tussen zaten die destijds vier deelnemers had.Southgate stapt op.
Goed, het spel was vaak niet om aan te zien, maar met 2 finales, 1 halve finale en 1 kwartfinale in 4 toernooien moet het zo ongeveer de succesvolste Engelse coach ooit zijn op Ramsey na
Klopt, maar wel nog twee keer kwartfinale WK en een keer 3e op EK. En idd ook niet plaatsing voor bv WK 1974Elke bondscoach in Engeland gaat door de Sir Alf Ramsey meetlat. Maar buiten de wereldtitel heeft Ramsey ook niet gek veel gepresteerd. Hij miste drie toernooien waarbij aangetekend moet worden dat daar twee EK's tussen zaten die destijds vier deelnemers had.
En toch was het vertoonde spel vaak dramatisch. Southgate heeft ook natuurlijk enorm veel mazzel gehad. Niet of nauwelijks zware tegenstanders tegengekomen tot de uitschakeling/finales in die 4 toernooien. Ja, je moet ze nog wel winnen natuurlijk, maar tegen de echte top komt Engeland standaard tekort.Southgate stapt op.
Goed, het spel was vaak niet om aan te zien, maar met 2 finales, 1 halve finale en 1 kwartfinale in 4 toernooien moet het zo ongeveer de succesvolste Engelse coach ooit zijn op Ramsey na
Dat zei ik volgens mij in mijn eerste post hierover al...En toch was het vertoonde spel vaak dramatisch.
Oeps... Al heb ik er wel wat aan toegevoegd!Dat zei ik volgens mij in mijn eerste post hierover al...
Volgens The Independent zou de FA willen wachten op Guardiola, wiens contract volgend jaar afloopt. In het tussenliggende jaar zou er dan een adje interim komen. Ik zie kansen voor Aadsje.Volgens The Sun wil Tuchel wel het stokje overnemen.
Of Dickie natuurlijk...Volgens The Independent zou de FA willen wachten op Guardiola, wiens contract volgend jaar afloopt. In het tussenliggende jaar zou er dan een adje interim komen. Ik zie kansen voor Aadsje.
Die gaat al naar het WK met CuracaoOf Dickie natuurlijk...