Kunnen ze het nu alsnog goed doen door Klinsmann alsnog aan te stellen. Big Sam is in ieder geval over na het schandaal van afgelopen weekend. Gaat wel de boeken in als de enige manager met 100% van zijn wedstrijden gewonnen.
Inderdaad.Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.
Vanavond nog hoorde ik.
Kunnen ze het nu alsnog goed doen door Klinsmann alsnog aan te stellen. Big Sam is in ieder geval over na het schandaal van afgelopen weekend. Gaat wel de boeken in als de enige manager met 100% van zijn wedstrijden gewonnen.
Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.
Als je bondscoach wordt in Engeland weet je van te voren wat je van de media kan verwachten. En dit is inderdaad enorm dom.
Klinsmann lijkt mij de logische keuze. Ik snapte de keuze voor Allerdyce al niet, dus wat dat betreft hoeft het niet eens slecht voor Engeland te zijn.