The Three Lions

The Three Lions

  • Groepsfase

    Stemmen: 2 12,5%
  • Laatste 16

    Stemmen: 3 18,8%
  • Kwartfinale

    Stemmen: 6 37,5%
  • Halve finale

    Stemmen: 0 0,0%
  • Finale

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ze winnen het EK 2016

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Batigoal

Well-known member
Kunnen ze het nu alsnog goed doen door Klinsmann alsnog aan te stellen. Big Sam is in ieder geval over na het schandaal van afgelopen weekend. Gaat wel de boeken in als de enige manager met 100% van zijn wedstrijden gewonnen.
 

Mario

Well-known member
Kunnen ze het nu alsnog goed doen door Klinsmann alsnog aan te stellen. Big Sam is in ieder geval over na het schandaal van afgelopen weekend. Gaat wel de boeken in als de enige manager met 100% van zijn wedstrijden gewonnen.

Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.
 

JMD

Well-known member
Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.
Inderdaad.

Eriksson is toch ook eens op die manier de mist in gegaan??
 

JMD

Well-known member
Wordt inmiddels bevestigd door de FA, aldus Sjek bij ZiggoSport.

Southgate zou het tot de winter overnemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Logische beslissing. Dit moet je als bond niet willen repareren. Gewoon ontzettend dom van Allerdyce. Ben benieuwd of ie nog aan de bak gaat komen, maar goed in Engeland kan natuurlijk een hoop. Als Moyes de zal krijgt bij Sunderland of Hughes bij Stoke kunnen ze zomaar weer bij Big Sam uitkomen.
 

Maasveld

Well-known member
Kunnen ze het nu alsnog goed doen door Klinsmann alsnog aan te stellen. Big Sam is in ieder geval over na het schandaal van afgelopen weekend. Gaat wel de boeken in als de enige manager met 100% van zijn wedstrijden gewonnen.

Waarom zouden ze Klinsmann aan moeten stellen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat is dat toch met die Engelse bondscoaches? Hoe dom kan je zijn ... Ik weet dat de media in Engeland altijd behoorlijk ver gaat in het verkrijgen van verhalen, maar dit is gewoon dom.

Als je bondscoach wordt in Engeland weet je van te voren wat je van de media kan verwachten. En dit is inderdaad enorm dom.

Klinsmann lijkt mij de logische keuze. Ik snapte de keuze voor Allerdyce al niet, dus wat dat betreft hoeft het niet eens slecht voor Engeland te zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een ongelooflijke sukkel die Big Sam. Wat een draak. En dat voor een paar centen? Die man verdient toch dik?
 

Fenerium

Member
Als je bondscoach wordt in Engeland weet je van te voren wat je van de media kan verwachten. En dit is inderdaad enorm dom.

Klinsmann lijkt mij de logische keuze. Ik snapte de keuze voor Allerdyce al niet, dus wat dat betreft hoeft het niet eens slecht voor Engeland te zijn.

Een Duitser als bondscoach van Engeland. Ik hoop dat je dit niet gaat roepen in een lokale pub.
 

Batigoal

Well-known member
Engeland wil ??n van de sterren van de Bundesliga, Leon Bailey van Bayer Leverkusen, overtuigen om voor Engeland te laten uitkomen. De aanvaller heeft nog geen bindende interlands voor Jamaica gespeeld en kan in theorie nog een switch maken. Het enige obstakel is waar Bailey een Engels paspoort vandaan moet toveren; zijn stiefvader, en tevens zaakwaarnemer, komt uit Engeland, maar zelf heeft hij daar geen roots. Bailey kan alleen via zijn biologische vader voor Malta uitkomen en voor Belgi? aangezien hij daar lang genoeg zelf heeft gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Voorlopig nog geen Bailey in Engelse dienst.

Gareth Southgate heeft zijn selectie bekend gemaakt, maar heeft opvallend genoeg Vitesse-middenvelder Mason Mount uitgenodigd om de voorbereiding voor het WK mee te draaien met de groep om te kijken hoe hem dat af gaat. Dat is niet gek!
 

ALenstra

Well-known member
Raheem Sterling van Manchester City is uit de Engelse selectie gezet omdat hij nog veel te veel bezig was met de wedstrijd tegen Liverpool.
 
Bovenaan