The Three Lions

The Three Lions

  • Groepsfase

    Stemmen: 2 12,5%
  • Laatste 16

    Stemmen: 3 18,8%
  • Kwartfinale

    Stemmen: 6 37,5%
  • Halve finale

    Stemmen: 0 0,0%
  • Finale

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ze winnen het EK 2016

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

SanMark.

Well-known member
Vanwege het thuisvoordeel verwacht je van het gastland wel dat ze verder komen dan gemiddeld. Dat wil niet zeggen dat ze ook maar gelijk de finale moeten halen, want dat hangt natuurlijk ook van de kwaliteit van het team af.

Niet gelijk een finale halen betekend dus dat een halve finale een prima prestatie is.
 

Fenerium

Member
Met een handjevol Engelsen gesproken laatst. Ze verwachten helemaal niets van het huidige team van Engeland. Al jaren niet trouwens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Engeland gaat verrassen. Ik vind ze voor het eerst in jaren echt weer een goed team hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat Engeland gaat verrassen. Ik vind ze voor het eerst in jaren echt weer een goed team hebben.
Dit toernooi komt wellicht nog iets te vroeg voor deze jonge groep, maar dat het team voldoende talent herbergt lijkt me wel duidelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Clt_q7eXEAAcnf8.jpg
 

Kielse Rat

Well-known member
Geweldig, heb je zoveel aanvallend talent ter beschikking, kies je voor een bondscoach die nu niet bepaald gekend staat om een offensieve speelstijl.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een domme keuze. Eerder las ik dat dat er interesse was in Klinsmann. Dat had een goede keuze geweest, maar ze zullen na het fiasco Capello het niet hebben aangedurfd weer een buitenlander aan te stellen.
 
Bovenaan