The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

G

Gast

Guest
Van harte gefeliciteerd Erka, Z en iedereen die FC Groningen een warm hart toedraagt.

Zeer teleurstellende dag gisteren op werkelijk alle gebieden.
dat begon al met de busreis van weet ik veel hoeveel uur, vervolgens bijna een uur voor de poorten moeten wachten.
Kaart controle en fouilleren duurde abnormaal, onnodig lang, daardoor helemaal niets van het fanplein mee kunnen krijgen.
Snel 2 grote bekers bier? (gatver) besteld, en 10 minuten voor aanvang vak x opgelopen.
Om vervolgens behoorlijk doorweekt de wedstrijd te aanschouwen, sfeer was opzich prima van beide kanten.
De wedstrijd was van beide kanten gewoon ondermaats, de spanning vergoede veel, weinig kansen, eigenlijk leek het uit te draaien op een verlenging.
Uiteindelijk scoort Groningen een frommelgoal(althans zo zag ik het) Zwolle probeert nog wat, geeft wat meer ruimte weg en dan is het klaar 0-2...

Na de wedstrijd op zoek naar de juiste bus, pfff Werkelijk alle bussen stonden door elkaar, niets op volgorde, het was werkelijk een doolhof.
Dan toch eindelijk de juiste bus gevonden, vervolgens gewoon 2 uur!! wachten totdat we eindelijk vertrokken.
Wederom een route door zo'n beetje heel Nederland, om vervolgens onnodig laat in Zwolle te arriveren...

Vorig jaar was alles beter, de wedstrijd, het weer, de sfeer, de uitslag, maar ook de totale organisatie.

Kan wel leven met de bekerwinst van FC Groningen, het is ze absoluut gegund.
En wat Erka al aangaf de supporters van beide clubs liepen lekker door elkaar, mooi dat het zo kan.

Toch trots op mijn club en supporters en genoeg kippenvel momentjes beleefd het gehele weekend.
FORZA ZWOLLE
 
Laatst bewerkt:
G

Gast

Guest
Ik vergelijk het in dit geval met de bekerfinale van vorig jaar, toen kon het wel, waarom nu niet?
 

inhethoekje

Active member
Je hoeft geen wiskundige te zijn om uit te rekenen dat als Ajax naar Rotterdam komt de politie iets strakker in de stress staat om de bussen en treinen uit Amsterdam zo snel mogelijk uit de stad te hebben.
 
G

Gast

Guest
Ja dat zal allemaal wel, maar het lijkt me toch gewoon niet meer dan normaal om bijvoorbeeld de bussen in de goede volgorde te zetten?
 

inhethoekje

Active member
Ja dat zal allemaal wel, maar het lijkt me toch gewoon niet meer dan normaal om bijvoorbeeld de bussen in de goede volgorde te zetten?

Dan moet je klagen bij je club, blijkbaar hadden die buschauffeurs ingehuurd die het wel best vonden wat parkeren betreft.
 
G

Gast

Guest
Dan moet je klagen bij je club, blijkbaar hadden die buschauffeurs ingehuurd die het wel best vonden wat parkeren betreft.

Evaluatie bekerfinale
PEC Zwolle heeft zondagavond de bekerfinale tegen FC Groningen met 0-2 verloren. Los van het teleurstellende resultaat, wenst de club de ruim 18.000 fans die aanwezig waren en de selectie hartstochtelijk hebben aangemoedigd te bedanken voor de support!

Na afloop van de wedstrijd verliep het logistieke proces van de terugreis niet volledig naar wens. Op voorhand biedt de club oprechte excuses aan voor de eventueel ondervonden overlast. De infrastructuur en bijbehorende verkeersafwikkeling in en rondom De Kuip is volledig in handen van de autoriteiten te Rotterdam. Tussen hen, organisator KNVB en PEC Zwolle vindt deze week dan ook een evaluatie plaats om de gehele wedstrijddag te bespreken.

Ook met de interne en externe lokale partners (o.a. Supportersclub, Kidsclub, stewardorganisatie, vrijwilligers, IJsselhallen, gemeente Zwolle, politie Zwolle, IJsseldelta Center, PBN Music & Events, Traffic Support, Bloemink Security, Effeweg.nl/Gebo, Event Travel en VPN) zal op eenzelfde wijze ge?valueerd worden.

De verwachting is, dat de evaluaties binnen een kleine maand zijn afgerond.

peczwolle.nl
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zou het eerder klote vinden dat je pas 10 minuten voor de aftrap in het stadion bent, dan dat je laat thuis bent.

Ik was in 2009 al om 15 uur in het stadion :D Heerlijk, de sfeer proeven, zenuwen hebben. Dat is juist het mooiste.
 

erka

Well-known member
Dat wachten om naar binnen te mogen duurde wel extreem lang inderdaad. Wij hebben ook lang in de rij gestaan.
 

zwammy

Well-known member
De laatste keer dat ik naar de Kuip ging moest ik om half 3 door mijn vriendin in den Bosch opgehaald worden dus jullie hebben nog geluk gehad.
 
G

Gast

Guest
Ik wil deze schitterende foto toch even delen.
Een leger dat klaar staat voor de strijd, de rauwe dampige sfeer , de sobere kleuren.
Saillant detail, ik sta op de plek waar de fakkel brand.

Zwolle @DeKuip.jpg

ff aanklikken
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Gelukkig lijk ik overal weer aan ontsnapt te zijn qua foto's. Zowel vooraf, tijdens als na de wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Nu beginnen de leuke filmpjes ook te komen.

DlwOXML.gif
 
Bovenaan