De Groene Scout
Well-known member
Van harte Erka, Z en andere Groningers!
Mooi ook een keer een prijsje in de kast. :duim:
Mooi ook een keer een prijsje in de kast. :duim:
Dan gok ik Dalfsen of de geboorteplaats van Ronald de Boer.
Jij wordt nooit rijk in Las Vegas.Dan gok ik Dalfsen of de geboorteplaats van Ronald de Boer.
Zeker. Helaas niet in Rotterdam aanwezig, maar thuis volop genoten.
Geen seconde gedacht dat het vandaag zou mislukken, alles klopte.
Jij wordt nooit rijk in Las Vegas.
Erben woont weer in Zwolle. Hij heeft last een teringwijf die in Dalfsen niet kan aarden.Jij leert snel.
En dat klopt trouwens. Ik red het al niet eens met de V-Bookies hier. Ik moest gelijk denken aan twee mensen die ik nooit versta, Ronald de Boer en Erben Wennemars. Dalfsen dus. Al schijnt laatstgenoemde tegenwoordig in Barendrecht te wonen.
Erben woont weer in Zwolle. Hij heeft last een teringwijf die in Dalfsen niet kan aarden.
Die is kan zo naar Ajax. Wel eerst een jaartje of drie bij de jeugd meeballen natuurlijk.Nu nog een cursus betrekkelijk voornaamwoorden en je kunt zonder woordvoerder.
Waar zou Botteghin heengaan komende zomer? En dan bedoel ik dus niet met vakantie, maar naar welke club? Die kan echt wel een stap omhoog. Ik zag hem zelfs drie man uitspelen achterin.
Groningen heeft nog een straf van de KNVB tegoed wat kan inhouden dat ze helemaal Europa niet in mogen.Gefeliciteerd Groningers!
Gaat Groningen eigenlijk meteen naar de groepsfase van de Euro League of moeten ze zich nog kwalificeren, want dat snap ik niet helemaal want PEC moest zich toch kwalificeren vorig jaar?
Badjassen stammen volgens mij uit de beginjaren 70 toen Ajax 3 x de Europacup finale won.
Gefeliciteerd Groningers!
Gaat Groningen eigenlijk meteen naar de groepsfase van de Euro League of moeten ze zich nog kwalificeren, want dat snap ik niet helemaal want PEC moest zich toch kwalificeren vorig jaar?
Van de beste 4 landen op de UEFA-ranglijst (Spa, Eng, Dui, Ita) plaatst de bekerwinnaar en de nummer 5 (Spa, Eng, Dui) of 4 (Ita) zich direct voor de groepsfase EL.Dat is veranderd. Bekerwinnaars plaatsen zich nu gelijk voor de poulefase. Ik denk trouwens niet dat dit voor alle landen geldt, maar voor Nederland sowieso wel.
Tot vorig seizoen gold dat alleen voor de top 6 landen. Vanaf nu voor de top 12 landen. Vandaar dat de bekerwinnaar van Nederland (plek 7-10 de laatste jaren) tot nu toe in de laatste voorronde begon, en vanaf dit seizoen direct naar de groepsfase gaat.Dat is veranderd. Bekerwinnaars plaatsen zich nu gelijk voor de poulefase. Ik denk trouwens niet dat dit voor alle landen geldt, maar voor Nederland sowieso wel.