The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

Max

Administrator
Forumleiding
Dan gok ik Dalfsen of de geboorteplaats van Ronald de Boer.

Hallo, puur omdat de gebroeders De Boer in het ziekenhuis in Hoorn zijn geboren maakt nog niet dat iedereen zo in Hoorn praat. Dan kan je beter naar de plaats kijken waar ze zijn opgegroeid namelijk Grootebroek.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij wordt nooit rijk in Las Vegas.

Jij leert snel.


En dat klopt trouwens. Ik red het al niet eens met de V-Bookies hier. Ik moest gelijk denken aan twee mensen die ik nooit versta, Ronald de Boer en Erben Wennemars. Dalfsen dus. Al schijnt laatstgenoemde tegenwoordig in Barendrecht te wonen.
 

gevegt

Well-known member
Jij leert snel.


En dat klopt trouwens. Ik red het al niet eens met de V-Bookies hier. Ik moest gelijk denken aan twee mensen die ik nooit versta, Ronald de Boer en Erben Wennemars. Dalfsen dus. Al schijnt laatstgenoemde tegenwoordig in Barendrecht te wonen.
Erben woont weer in Zwolle. Hij heeft last een teringwijf die in Dalfsen niet kan aarden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Erben woont weer in Zwolle. Hij heeft last een teringwijf die in Dalfsen niet kan aarden.

Nu nog een cursus betrekkelijk voornaamwoorden en je kunt zonder woordvoerder.


Waar zou Botteghin heengaan komende zomer? En dan bedoel ik dus niet met vakantie, maar naar welke club? Die kan echt wel een stap omhoog. Ik zag hem zelfs drie man uitspelen achterin.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het trouwens wel een grappig moment toen de verslaggever vroeg of Van der Looi nog uit zijn dak zou gaan :rumcolaa:.
 

gevegt

Well-known member
Nu nog een cursus betrekkelijk voornaamwoorden en je kunt zonder woordvoerder.


Waar zou Botteghin heengaan komende zomer? En dan bedoel ik dus niet met vakantie, maar naar welke club? Die kan echt wel een stap omhoog. Ik zag hem zelfs drie man uitspelen achterin.
Die is kan zo naar Ajax. Wel eerst een jaartje of drie bij de jeugd meeballen natuurlijk.

en dat eerste/
PLOP!
 

RickPSV

Active member
Gefeliciteerd Groningers!

Gaat Groningen eigenlijk meteen naar de groepsfase van de Euro League of moeten ze zich nog kwalificeren, want dat snap ik niet helemaal want PEC moest zich toch kwalificeren vorig jaar?
 

ALenstra

Well-known member
Sinds kort gaat de bekerwinnaar rechtstreeks naar de groepsfase van de Europa League. Dat was vorig jaar inderdaad niet het geval voor PEC Zwolle. Dus FC Groningen speelt geen voorronde.
 

gevegt

Well-known member
Gefeliciteerd Groningers!

Gaat Groningen eigenlijk meteen naar de groepsfase van de Euro League of moeten ze zich nog kwalificeren, want dat snap ik niet helemaal want PEC moest zich toch kwalificeren vorig jaar?
Groningen heeft nog een straf van de KNVB tegoed wat kan inhouden dat ze helemaal Europa niet in mogen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd Groningers!

Gaat Groningen eigenlijk meteen naar de groepsfase van de Euro League of moeten ze zich nog kwalificeren, want dat snap ik niet helemaal want PEC moest zich toch kwalificeren vorig jaar?

Dat is veranderd. Bekerwinnaars plaatsen zich nu gelijk voor de poulefase. Ik denk trouwens niet dat dit voor alle landen geldt, maar voor Nederland sowieso wel.
 

Susa

New member
Proficiat aan alle Groningers!!

Verdiende zege maar Zwolle was ook wel vrij zwak vandaag.
 

JMD

Well-known member
Dat is veranderd. Bekerwinnaars plaatsen zich nu gelijk voor de poulefase. Ik denk trouwens niet dat dit voor alle landen geldt, maar voor Nederland sowieso wel.
Van de beste 4 landen op de UEFA-ranglijst (Spa, Eng, Dui, Ita) plaatst de bekerwinnaar en de nummer 5 (Spa, Eng, Dui) of 4 (Ita) zich direct voor de groepsfase EL.
Van de landen nummer 5 t/m 12 op die lijst (Por, Fra, Rus, Ned, Oek, Bel, Tur, Gri) plaatst de bekerwinnaar zich rechtstreeks.

Eigenlijk is het dus vooral een commerci?le verandering, de UEFA weet nu nog zekerder dat de grote landen de poulefase halen. Van Spa, Eng, Dui zijn 5 van de 7 ploegen zeker van een poulefase. Van Itali? 4 van de 6.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat is veranderd. Bekerwinnaars plaatsen zich nu gelijk voor de poulefase. Ik denk trouwens niet dat dit voor alle landen geldt, maar voor Nederland sowieso wel.
Tot vorig seizoen gold dat alleen voor de top 6 landen. Vanaf nu voor de top 12 landen. Vandaar dat de bekerwinnaar van Nederland (plek 7-10 de laatste jaren) tot nu toe in de laatste voorronde begon, en vanaf dit seizoen direct naar de groepsfase gaat.
 
Bovenaan