The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

erka

Well-known member
Ik ben dr bij! Vanavond de kaartjes geregeld. Zooooooooooooooooooooo'n zin in.

NB bekerfinale verdient betere topicopening, maar daar ben ik niet zo goed in. Zodra BV zin heeft om een betere te maken, be my guest.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
15.000 inmiddels al verkocht na 2 dagen voor SC-houders, Zside, GF en Supportersvereniging. En dat met maar 1 kaart p.p. en niet 4 zoals in Zwolle.

Komt makkelijk vol.
 

Forza AZ

Well-known member
15.000 inmiddels al verkocht na 2 dagen voor SC-houders, Zside, GF en Supportersvereniging. En dat met maar 1 kaart p.p. en niet 4 zoals in Zwolle.

Komt makkelijk vol.
Had niet anders verwacht met een eerste bekerfinale na 26 jaar.
 

Mommiej

Well-known member
15.000 inmiddels al verkocht na 2 dagen voor SC-houders, Zside, GF en Supportersvereniging. En dat met maar 1 kaart p.p. en niet 4 zoals in Zwolle.

Komt makkelijk vol.

ik neem ook aan dat er bij Groningen meer seizoenkaarthouders zijn dan bij Zwolle. Maar gelukkig dat beide ploegen dan alle kaarten kwijtraken.
 

erka

Well-known member
Vandaag weer een heleboel verkocht. In de stad zijn alle opstapplaatsen inmiddels uitverkocht. In de regio zijn nog wel kaarten maar voor plaatsen als Assen en Winschoten gaat t ook hard. Denk dat cc-kaart houders vanaf maandag alleen nog terecht kunnen in Drachten of Hoogeveen ofzo.

Wellicht dat KNVB voor beide nog extra kaarten beschikbaar gaat stellen. En waarom ook niet. Het is geen risicowedstrijd en voor veel neutrale KNVB-relaties en sponsors niet zo heel interessant.
 

erka

Well-known member
Er waren nog een paar honderd kaartjes over en die zijn vanochtend allemaal verkocht. Finale is uitverkocht dus.
 

erka

Well-known member
Welk vak, Erka?

De kaarten staan niet op vak. Je krijgt gewoon een kaart voor de FC-kant. Behalve als je van de Z-Side bent of GF, dan heb je wel een vast vak.

De rest wordt volgens mij ter plekke verdeeld.

Ik ben trouwens nu al zenuwachtig en we moeten nog 1,5 week..
 
?

?uti

Guest
Ah joh, Groningen wint gewoon, 3-0

Niks om zenuwachtig om te zijn.
 
Bovenaan