The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

vakx2.0

Banned
Verkeerde ballonkleuren... blauw/wit.

Ik ga trouwens eens fors geld op de eerstvolgende tegenstander van groningen zetten in de competitie... hela, da's Zwolle :) Met een 3,5 notering! Kassa.
 

gevegt

Well-known member
Als de KNVB echt ballen heeft vervangen ze de badjassen voor de jas die Clint altijd draagt in zijn cowboy films.
 

inhethoekje

Active member
Als de KNVB echt ballen heeft vervangen ze de badjassen voor de jas die Clint altijd draagt in zijn cowboy films.


Te zwaar voor die watjes met hun plakplaatjes op hun armen en roze schoentjes, die breken bij de enkels af als zo'n lederen jas om hun schouders alt.
 

gevegt

Well-known member
Te zwaar voor die watjes met hun plakplaatjes op hun armen en roze schoentjes, die breken bij de enkels af als zo'n lederen jas om hun schouders alt.
Broerse en Bottangin blijven dan over. Dat lijkt me een prima koppel.
Kwestie van de jongens scheiden van de echte mannen.
 

inhethoekje

Active member
Broerse en Bottangin blijven dan over. Dat lijkt me een prima koppel.
Kwestie van de jongens scheiden van de echte mannen.

Denneappel in de zadeltas, op het paard klimmen, keertje tegen de rand van de hoed tikken als groet en weer richting noorden.
Dat zijn kerels.

Maar nee, tegenwoordig staan er vrouwen op de tribune met BLAUWE cowboyhoeden, de gruwel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima ventje die Chery. Zegt niet veel bijzonders, maar je ziet aan alles dat het een goed ventje is.
 

gevegt

Well-known member
Denneappel in de zadeltas, op het paard klimmen, keertje tegen de rand van de hoed tikken als groet en weer richting noorden.
Dat zijn kerels.

Maar nee, tegenwoordig staan er vrouwen op de tribune met BLAUWE cowboyhoeden, de gruwel.
Ik mis de nachtfilms op ARD.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Antillen? Geen flauw idee. Komt uit de jeugd van Twente en dat hoor je ook wel een beetje.
 
Bovenaan